Тема. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом, вміння працювати самостійно;розвивати логічне мислення; виховувати старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Обладнання.Записи на дошці, картки.
Тип уроку. Перевірка знань, умінь і навичок
І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ІV.ПЕРЕВІРКА ВМІНЬ І НАВИЧОК
1.Проведення інструктажу щодо оформлення роботи
2.Виконання учнями контрольної роботи
І варіант
1.Розв’яжіть задачу.
В 5 ящиках 15 кг цукерок. Скільки цукерок у 6 ящиках?
2.Обчисліть вирази.
9 + 9 х 8
6 х (22 -18)
90 - 64 : 8
3.Розв’яжіть рівняння.
64 : х = 8
4.Порівняти
0х5 О 1х6 4х1 О 7:7 0:9 О 1х0
5.Додаткове завдання
Сторона квадрата дорівнює 4 см. Накресліть квадрат та знайдіть його периметр.
ІІ варіант
1.Розв’яжіть задачу.
Учні у 6 рядах посадили 24 груші. Скільки дерев посадять у 8 таких рядах?
2.Обчисліть приклади.
17 + 9 х 9
5 х (90-83)
60-72: 8
3.Розв’яжіть рівняння.
х : 8 = 6
4.Порівняти
0х2 О 1х5 3х1 О 3:3 0:2 О 1х0
5.Додаткове завдання
Сторона квадрата дорівнює 3 см. Накресліть квадрат та знайдіть його периметр.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
- Хто вважає, що з роботою впорався успішно?
- Які труднощі виникли під час виконання роботи?
Перевірка та оцінювання
І варіант
1.Задача. (3 бали)
5 ящ. – 15 кг
6 ящ. - ? кг
Розв’язання
1) 15 : 5 = 3 (кг) – в 1 ящику;
2) 3 х 6 = 18 (кг).
Відповідь : 18 кг цукерок у 6 ящиках.
2.Вирази. (3 бали)
9 + 9 х 8 = 9 + 72 = 81
6 х (22 -18) = 6 х 4 = 24
90 - 64 : 8 = 90 – 8 = 82
3.Рівняння. (1 бал)
64 : х = 8
х = 64 : 8
х = 8
64 : 8 = 8
4.Завдання ( 3 бали)
0х5 < 1х6 4х1 > 7:7 0:9 = 1х0
5.Додаткове завдання ( 2 бали)
Р = 4х4 = 16 (см)
ІІ варіант
1.Задача. ( 3 бали)
6 р. – 24 гр.
8 р. - ? гр.
Розв’язання
Відповідь : 32 груші посадять у 8 рядах.
2.Вирази. (3 бали)
17 + 9 х 9 = 17 + 81= 98
5 х (90-83) = 5 х 7 = 35
60 – 72 : 8 = 60 – 9 = 51
3.Рівняння. (1 бал)
х : 8 = 6
х = 6 х 8
х = 48
48 : 8 = 6
4.Завдання ( 3 бали)
0х2 < 1х5 3х1 > 3:3 0:2 = 1х0
5.Додаткове завдання ( 2 бали)
Р = 3 х 4 = 12 (см)