Контрольна робота №3 Синтаксична норма Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про cинтаксичну норму в українській мові. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - для власного висловлення учня. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота №3 Синтаксична норма Тест

І Варіант

1.Синтаксична норма – це  А правила постановки розділових знаків у реченні   0,5

Б загальноприйняті правила поєднання слів у словосполучення й речення

В написання власних назв з великої літери

2.Синтаксичну помилку допущено в рядку 

А  на вулиці Харківській   Б  у штаті Вашингтон   В на річці Ворсклі                   1б.                            Г розглядати вулицю Сумську

3.Синтаксичне керування порушено в словосполученні  А запобігти хворобі                              Б  чекати на матір    В зраджувати друга    Г   хворий  грипом                               0,5                         

4.Редагування потребує речення

А Сміятися над слабким притаманно негідникам.                                                    1б.

Б Не поможуть і чари, як хто кому не до пари.

В Ми навчаємося мові згідно діючою програмою.

5. Узгодження  між підметом і присудком порушено в реченні                              1б.

А Живе там дід і баба, і курочка в них ряба, вона, мабуть, несе їм яєчка золоті.

Б Жили-були дід і баба не в селі – хатина їхня стояла в дрімучому лісі.

В Хтось ними (словами) плакав, мучився, болів…

6. Префікс ПРЕ треба писати у всіх словах рядка                                                     0,5

А пр..світлий, пр..подобний, пр..земкуватий, пр..велебний

Б  пр..поганий, пр..крашений, пр..бережний, пр..сісти

В пр..старий, пр..смачний, пр..сміливий, пр..красний

7.Прийменник У слід писати у всіх словах рядка                                                     0,5

А морозиво…вафлі, телефон…чохлі, криза…стосунках

Б заховано…мольфара, лірик…душі, приїхати…Львів

В знайти…схованці, свідок…справі, заскочу…хвилі

Г ховати…файлах, линув…степи, майстер…хірургії

8.Прийменник ЗІ слід ужити на місці крапок у рядку                                              0,5

А вийшов…школи, стіл…скла, учитель…мною

Б висівки…сита, підняв…землі, прийняв …парти

В дістала …полиці, списала…дошки, прийшов …школи

9.Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка                     0,5

А високий, дорогий, рідний, сміливий, широкий

Б гордовитий, історичний, радісний, класовий

В європейський, народний, міський, книжний

10. Складним є речення                                                                                               1б.

А Стояла я і слухала весну.

Б Потрібної інформації не зміг знайти ні в Інтернеті, ні в пропонованих книгах.

В Здавалося, я чітко розпланував власне життя, але доля розпорядилася по-своєму.

11.Уставте на місці крапок  попущені літери  в  словах                                          1б.

Без…ахисний, ран…ій, письмен…ик, старан…ий, несказан…ий, священ…ик,          л…єш, від…ячити, від…ілити, антен…ий.

13. Поміркуйте й висловіть власну думку на тему «Що можу й хочу зробити я для людей       у  своєму  житті?»                                                                                                        4б.

                                     

Контрольна робота №3 Синтаксична норма Тест

ІІ Варіант

1.Синтаксична норма – це  А правила постановки розділових знаків у складному реченні

Б загальноприйняті правила поєднання слів у словосполучення й речення          0,5

В емоційна вимова окличних, питальних, спонукальних речень

2.Синтаксичну помилку допущено в рядку                                                               1б.

А міста Києва  Б  на вулиці Сумська  В на вулиці Хрещатик

 Г біля озера Балатон

3. Синтаксичне керування порушено в словосполученні  А  радіти сонцю

 Б  відгук на телепередачу   В  командувач військ   Г ігнорувати попередження  0,5

4. Префікс ПРИ необхідно писати в усіх словах рядка

А Пр..карпаття, пр..черствілий, пр..чарувати, пр..чеплений                                    0,5

Б пр..черствілий, пр..подобний, пр..зирство, пр..чесаний

В пр..біг, пр..крашати, пр..велебний, пр..жовклий

5.Редагування потребує речення                                                                                  1б.

А На милування немає силування.

Б Завідувач сектора провів інструкцію відповідно до положення.

В Щоб запобігти хворобу, треба дотримувати правила особистої гігієни.

6.Правил чергування  і-й  дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ                             0,5

А ріки й озера, спостерігає й описує               В фрукти й овочі, батьки й діди

Б  швидко йти, найбільш ймовірний               Г правда і кривда, сміх і сльози

7.Прийменник В слід писати у всіх словах рядка                                                      0,5

А морозиво…магазині, телефон…подарунок, криза…країнах

Б схованка…уяві, лірика…підручнику, приїхати…Миколаїв

В знайти…схованці, свідок…справі, заскочу…хвилі

Г ховати…файлах, линув…степи, майстер…грі

8. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка                     0,5

А світловолосий, написаний, маленький, глибокий

Б академічний, класичний, неперевершений, крихітний

В красивий,  важливий, приємний, дорогий

9.Узгодження  між підметом і присудком порушено в реченні                             1б.

А Ідуть Остап і Соломія широким степом долі шукати.

Б Ромашка, деревій та шавлія має лікувальні властивості.

В Верба і ставок широкий нагадують про батьківську землю.

10.Простим є речення                                                                                                 1б.

А Мій сніговик – немов живий, дітей він розважає.

Б Мені потрібні саме ці дві книги з історії України, але знайти їх складно.

В Перший прозорий льодок укрив шкільне подвір’я.

11. Поміркуйте, уставте на місці пропуску необхідні літери в словах                  1б.

Від…ілити, вагон…ий, імен…ик, здоровен…ий, священ…ий,  ден…ий,                      попідвікон…ю, ім…ігрант, тон…а, бе…убий.

12. Поміркуйте й висловіть власну думку на тему «Що найголовніше для мене в житті?»

                                                                                                                                       

docx
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
23 грудня 2021
Переглядів
3443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку