Контрольна робота №3 з математики (тестова) для 4 класу (1, 2 варіант)

Про матеріал
Мета: перевірити обчислювальні навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел, а також іменованих чисел, уміння розв'язувати задачі, вирази та рівняння з теми "Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Дії з іменованими числами". (за підручником М.В. Богданович, Г.П. Лишенко, 2015 р.).
Перегляд файлу

4 клас  Контрольна робота з математики  № 3 (тестова)

з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 

Дії з іменованими числами»

Варіант 1

1.                 17 + 52 = … - 45 = … - 14 = … + 7 = …  

                         а) 17;         б) 8;       в) 20.     

 

2.                 40 - 8 : 2 * 3 = …

                      а) 72;         б) 48;         в) 28.

 

3.                 1 695  – 257   = ….

             а) 1 468;          б)  1 438;         в) 1 862.

 

4.                 1 625 + 138 = …

         а)  1 853;            б) 1 753;             в) 1 763.

 

5.                 Розв'язком рівняння   х - 38 = 264   є

                   а) 202;         б) 302;         в) 226.

 

6.      Якщо а = 143, то 10 043 - (8 627 + а) = …

                  а) 8 770;       б) 1 416;       в) 1 273.

 

 

 

7.          12 р. 3 міс. - 5 р. 8 міс. = 

           а) 5 р. 7 міс.;        б) 5 р. 6 міс.;      в) 6 р. 7 міс.  

 

8.          7 год 18 хв - 2 год 45 хв = 

       а) 3 год 33 хв;           б)  4 год 33 хв;        в) 5 год 33 хв

 

9.          За день 2 корови дали по 18 л молока і 3 корови —  по 17 л. Скільки літрів молока надоїли від 5 корів?

         Який із виразів відповідає розв'язанню задачі?

а) 18 ∙ 2 + 17;        б)   18 ∙ 2 + 17 ∙ 3;        в) (18 + 17) ∙  3.

 

10.     Учні першої школи зібрали 12 кг 400 г шипшини,  другої — на 5 кг 200 г менше, ніж першої, а третьої  -  на 10 кг 700 г менше, ніж учні першої і другої шкіл разом.

Скільки всього шипшини зібрали учні трьох шкіл разом?

а) 7 кг 200 г;           б) 28 кг 500 г;         в) 19 кг 600 г

 

 

 

 

Примітка. 

Кожне тестове завдання №№ 1 — 8 оцінюється одним балом, завдання №№ 9 - 10 — двома балами.

 

4 клас  Контрольна робота з математики  № 3 (тестова)

з теми «Додавання і віднімання багатоцифрових чисел. 

Дії з іменованими числами»

Варіант 2

1.              52  + 23 = … - 25 = … - 13 = … - 17 = …  

               а) 15;         б) 80;        в) 20.     

 

2.              60 – 6 : 2 * 9 = …

                 а) 3;         б) 33;           в) 27.  

 

3.              1 546 - 251  = 

           а) 1 795;        б) 1 395;         в) 1 295.

 

4.              1 735 + 248 = …

            а) 1 973;        б) 1 983;        в) 1 487.

 

5.              Розв'язком рівняння  х + 8 = 1 047  є 

          а) 1055;          б) 1039;          в) 1049.

 

6.  Якщо а = 207,  то 21 810 + ( 7 307 - а ) =

           а) 27 910;        б) 29 910;         в) 28 910.

 

 

 

 

7.                 10 р. 4 міс. - 3 р. 9 міс. = 

        а)  6 р. 10 міс.;        б) 6 р. 5 міс.       в) 6 р. 7 міс.

 

8.                 9 год 16 хв - 3 год 36 хв = 

     а) 5 год 40 хв;           б)  6 год 50 хв;            в) 5 год 30 хв

 

9.                 Під час ремонту приміщення першого дня витратили  4 банки фарби, по 7 кг у кожній, а другого дня — 5 банок,  по 3 кг у кожній. Скільки кілограмів фарби витратили  за 2 дні? 

Який із виразів відповідає розв'язанню задачі?

       а) 4 ∙ 7 - 5 ∙ 3;              б)  (7 + 3) ∙ 4;             в) 7 ∙ 4 + 3 ∙ 5

 

10.            На шосе працювали 3 бригади.  Перша бригада відремонтувала 5 км 500 м дороги,  друга — на 1 км 100 м більше, ніж перша,  а третя — на 4 км 900 м менше, ніж перша і друга бригади разом. Скільки всього відремонтували  шоссе усі три бригади разом?

а) 12 км 100 м;                 б) 19 км 300 м;             в) 6 км 600 м

Примітка. 

Кожне тестове завдання №№ 1 — 8 оцінюється одним балом, завдання №№ 9 - 10 — двома балами.

pdf
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
4797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку