5 клас 2018
Ось відповіді: ІІ варіант 1а, 2 в, 3 а, 4 в, 5 г, 6) б,в; 7) а, в
Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
Тестові завдання за двома варіантами з відповідями (склад, наголос, ненаголошоені голосні)
Спеціально розробив для своїх п'ятикласників, використовуючи матеріали з друкованих видань, методичних розробок.
Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018
Тестові завдання
А тимпература, човен, велитень, учень;
Б медок, сердиться, реве, тривога;
В очерет, шерокий, севина;
Г серпинь, зелений, летати, систра.
А дзенькіт, ім’я, людськість, осінь
Б ллється, співають, мільйон, серце
В любов, радість, добро, надія
Г свято, гріють, утіха, влітку
А колесо
Б перепис
В фартух
Г новий
А каталог
Б кропива
В ненависть
Г одинадцять
А ґе-дзик, над-земний, о-ко;
Б без’-язикий, сест-ра, козаць-кий;
В знахо-джу, під-жак, лісо-степ;
Г І. Я.-Франко, 25-кг, знайом-ство.
А ві-ю, ро-зказати, зас-телити, гра-йся;
Б під-живлення, від-дати, за-охотити, див-ний;
В ход-жу, пі-дзолистий, під-ігріти, рай-он;
Г Куз-бас, крає-знавство, дав-нього, вози-ти.
А дОшка, вИсоко, чорнОліс, зАспів;
Б укрАїнський, мережА, заклАдка, цЕмент;
В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія;
Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.
1 замінити форму слова
2 дібрати спільнокореневе слово
3 літера е в сполученні -ере-, -еле-
4 літера и в сполученні -ри-, -ли-
5 випадний [е]
А череда, зеленіти, пелена
Б травень, човен, палець
В крижаний, блищати, дрижати
Г розумний, зупинити, килимок
Д весло, листи, сестра
ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.
5 клас
Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018
Тестові завдання
ІІ варіант
А герой, човен, метушня, мереживо;
Б тримтіти, метро, реве, тревога;
В очирет, шерокий, севина;
Г липинь, зелений, цебуля, пинал.
А яблуко, радість, добро, надія
Б ллється, співають, мільйон, ніч
В книжка, м’ясо, ніжність, осінь
Г свято, горіх, утіха, взимку
А разом
Б котрий
В течія
Г ознака
А фольга
Б ідемо
В ознака
Г чотирнадцять
А ра-джу, під-земний, радіс-ть;
Б Т. Г.-Шевченко, 105-км, знайом-ство.;
В ґуд-зик, під-жак, лісо-степ;
Г без’-ямковий, Дніп-ро, щоден-ник.
А віддати, міддю, насіння;
Б ґудзик, академія, АЕС, ополонка;
В підігріти, майка, надія, мак;
Г розрісся, лимонний, гарбуз, річечка.
А дОнька, вИсоко, роблЮ, ведмедИця;
Б укрАїнський, мережА, дОчка, цЕмент;
В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія, спИна;
Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.
1 можна замінити форму слова
2 можна дібрати спільнокореневе слово
3 у сполученнях -ере-, -еле
4 ненаголошений звук випадає
5 словникове слово
А вимпел
Б голубка
В пелена
Г зупинити
Д рівень
ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.
Оцінювання контрольного тесту № 4
Тип завдання |
Завдання закритої форми |
|
|||||||||
з вибором однієї правильної відповіді |
На встановлення відповідності |
|
|
||||||||
Номер завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
Варіант 1
|
б
|
а |
а |
в |
б |
а, в |
б, г |
1-д, 2-г, 3-а, 4-в, 5-б |
[оунýк] [коужýх] [моутýзка] [роубл'ý] |
[ос'íн:ій вéч’ір морóзом дúхав / у нéб’і м’íс'ац' сумувáв//]
|
|
Варіант 2 |
б |
а |
в |
г |
в |
в |
а |
1-г, 2-б, 3-в, 4-д, 5-а |
[зоузýл'а] [гоулýбка] [ц'оумý] [коузýл'а] |
[меин'í наснúлас'а криенúц'а / водóйу спóвнеина до крáйу//]
|
|
Кількість балів |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
5 |
4 |
6 |
|