Контрольна робота №4 "Склад. Наголос. Ненаголошені голосні. Орфоепія. Орфограма."

Про матеріал

5 клас 2018

Ось відповіді: ІІ варіант 1а, 2 в, 3 а, 4 в, 5 г, 6) б,в; 7) а, в

Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

Тестові завдання за двома варіантами з відповідями (склад, наголос, ненаголошоені голосні)

Спеціально розробив для своїх п'ятикласників, використовуючи матеріали з друкованих видань, методичних розробок.

Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018

Тестові завдання

І варіант

  •     Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.
    1. Знайти рядок слів, у якому всі слова записані за орфографічними правила­ми:

А тимпература, човен, велитень, учень;

Б медок, сердиться, реве, тривога;

В очерет, шерокий, севина;

Г серпинь, зелений, летати, систра.

  1. Два склади має кожне слово рядка

А дзенькіт, ім’я, людськість, осінь

Б ллється, співають, мільйон, серце

В любов, радість, добро, надія

Г свято, гріють, утіха, влітку


  1. На перший склад падає наголос у слові

А колесо

Б перепис

В фартух

Г новий

  1. На другий склад падає наголос у слові

А каталог

Б кропива

В ненависть

Г одинадцять


  1. У якому рядку усі слова перенесено правильно?

А ґе-дзик, над-земний, о-ко;

Б без’-язикий, сест-ра, козаць-кий;

В знахо-джу, під-жак, лісо-степ;

Г І. Я.-Франко, 25-кг, знайом-ство.

  1. Знайти 2 рядки слів, у яких допущені помилки при переносі:

А ві-ю, ро-зказати, зас-телити, гра-йся;

Б під-живлення, від-дати, за-охотити, див-ний;

В ход-жу, пі-дзолистий, під-ігріти, рай-он;

Г Куз-бас, крає-знавство, дав-нього, вози-ти.

  1.  Знайти 2 рядки слів, у яких НЕправильно наголошені слова:

А дОшка, вИсоко, чорнОліс, зАспів;

Б укрАїнський, мережА, заклАдка, цЕмент;

В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія;

Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.

  1. Поєднати спосіб написання слів із ненаголошеними [еи], [ие], [оу]

1 замінити форму слова

2 дібрати спільнокореневе слово

3 літера е в сполученні -ере-, -еле-

4 літера и в сполученні -ри-, -ли-

5 випадний [е]

А череда, зеленіти, пелена

Б травень, човен, палець

В крижаний, блищати, дрижати

Г розумний, зупинити, килимок

Д весло, листи, сестра


  1. Записати слова онук, кожух, мотузка, роблю фонетичною транскрипцією.
  2. Записати речення фонетичним звукописом: Осінній вечір морозом дихав, у небі місяць сумував.

ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.

 

 

 

 

5 клас

Контрольна робота № 4 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» 2018

Тестові завдання

ІІ варіант

  1. Знайти рядок слів, у якому всі слова записані за орфографічними правила­ми:

А герой, човен, метушня, мереживо;

Б тримтіти, метро, реве, тревога;

В очирет, шерокий, севина;

Г липинь, зелений, цебуля, пинал.

  1. Два склади має кожне слово рядка

А яблуко, радість, добро, надія

Б ллється, співають, мільйон, ніч

В книжка, м’ясо, ніжність, осінь

Г свято, горіх, утіха, взимку


  1. На перший склад падає наголос у слові

А разом

Б котрий

В течія

Г ознака

  1. На другий склад падає наголос у слові

А фольга

Б ідемо

В ознака

Г чотирнадцять


  1. У якому рядку усі слова перенесено правильно?

А ра-джу, під-земний, радіс-ть;

Б Т. Г.-Шевченко, 105-км, знайом-ство.;

В ґуд-зик, під-жак, лісо-степ;

Г без’-ямковий, Дніп-ро, щоден-ник.

  1. Знайти 2 рядки слів, у яких НЕ можна переносити слова:

А віддати, міддю, насіння;

Б ґудзик, академія, АЕС, ополонка;

В підігріти, майка, надія, мак;

Г розрісся, лимонний, гарбуз, річечка.

  1. Знайти 2 рядки слів, у яких ПРАВИЛЬНО наголошені слова:

А дОнька, вИсоко, роблЮ, ведмедИця;

Б укрАїнський, мережА, дОчка, цЕмент;

В чорнОслив, чавИти, кропивА, кулінАрія, спИна;

Г кулінарІя, яблУневий, дровА, олЕнь.

  1. Установіть відповідність між написанням слів та визначенням способу перевірки

1 можна замінити форму слова

2 можна дібрати спільнокореневе слово

3 у сполученнях -ере-, -еле

4 ненаголошений звук випадає

5 словникове слово

А вимпел

Б голубка

В пелена

Г зупинити

Д рівень


  1. Записати слова зозуля, голубка, цьому, козуля фонетичною транскрипцією.
  2. Записати речення фонетичним звукописом: Мені наснилася криниця, водою сповнена до краю.

 

ПРИМІТКА: 1 – 5 завдання → по 1 балу, 6 – 7 → по 2 бали, 8 → 5 балів, 9 → 4 бали, 10 → 6 балів. Усього – 24 бали. Розділяють на 2. Оцінка за всі правильно виконані завдання – 12 балів.

 

 

 

 

 

Оцінювання контрольного тесту № 4

Тип завдання

Завдання закритої форми

 

з вибором однієї правильної відповіді

 

На встановлення відповідності

 

 

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Варіант 1

 

б

 

а

а

в

б

а, в

б, г

1-д, 2-г,

3-а, 4-в, 5-б

[оунýк]

[коужýх]

[моутýзка]

[роубл'ý]

[ос'íн:ій вéч’ір морóзом дúхав / у нéб’і м’íс'ац' сумувáв//]

 

Варіант 2

б

а

в

г

в

в

а

1-г,

2-б, 3-в, 4-д, 5-а

[зоузýл'а]

[гоулýбка]

[ц'оумý]

[коузýл'а]

[меин'í наснúлас'а криенúц'а / водóйу спóвнеина до крáйу//]

 

Кількість балів

1

1

1

1

1

2

2

5

4

6

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Михайленко Ірина Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Купрієнко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Терпак Ольга Василівна
    Завдання дібрано дуже доречно, охоплено всі вивчені теми. Дякую.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Борисовська Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
14605
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку