Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про життя і творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, два завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Наявні питання з теорії літератури, міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест

                                                                        І варіант

1. «Витязь молодої української поезії…» - так сказав про Василя Симоненка

А Олесь Гончар  Б  Олександр Довженко  В  Павло Тичина

2.Символічний образ лебедів у своєму творі використав

А Григір Тютюнник  Б Михайло Стельмах  В Ліна Костенко

3.Мотив дороги в поезії «Лебеді материнства» означає

А дорога до рідного дому  Б людське життя В поїздка до іншого міста

4. «Очі материнські і білява хата»- це символ  А материнської любові, ніжності  Б родини, родинного вогнища   В краси рідного дому, затишку

5. «Верби і тополі» у творі символізують   А мамині лагідні очі  Б Україну, рідний край                     В материнську любов, щастя

6.Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?»  -  А унікальність, неповторність кожної людини  Б утвердження любові до рідного краю, України   В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»

7.Обрамлення твору утворюють такі рядки поезії

А Усмішка твоя - єдина, Мука твоя – єдина, Очі твої - одні

Б Ти знаєш, що ти – людина?  В Більше тебе не буде

8.Новими Колумбами й Магелланами Василь Симоненко називає

А нове покоління знаючих, розумних українців  Б дослідників усього нового, незвіданого                    В геологів-розвідників

9. Автор закликає сучасників до мандрівок   А Кличуть нас у мандри океани  Б Мріяти й шукати, доки жити, Шкварити байдужість на вогні!  В  В океані рідного народу Відкривай духовні острови!

10.На думку В. Симоненка, відкриття для допитливих ніколи не завершаться, бо

А жага допитливості й мрійництва не зникне ніколи  Б  Україно, доки жити буду, Доти відкриватиму тебе  В Хто сказав, що все уже відкрито?

11.Ліну Костенко виключили зі Спілки письменників України за

А участь у дисидентському русі  Б неповагу до влади  В написання неправдивих творів

12.Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки

А «Маруся Чурай»  Б «Марія Приймаченко»  В «Катерина Білокур»

13.Установіть відповідність між автором і назвою твору

 Автор                    Назва твору

1.В.Симоненко     А «Щедрий вечір»

2.Ліна Костенко   Б «Гер переможений»

3.Г.Тютюнник      В «Чайка на крижині»

4.Л.Пономаренко Г «Лебеді материнства»

5.М. Стельмах      Д «Климко»                            Е «Скарб»

14. Новела- це  А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства

Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом

В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії

15.Висловіть власну думку, узявши за основу слова Василя Симоненка: «Жоден вітер сонця не остудить, Півень землю всю не розгребе!»

 

 Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові  Пономаренко. Тест

                                                                        ІІ варіант

1.«Витязь молодої української поезії…» - так сказав про Василя Симоненка

А Павло Тичина  Б  Олександр Довженко  В  Олесь Гончар

2.Ліну Костенко виключили зі Спілки письменників України за

А участь у дисидентському русі  Б неповагу до влади  В написання неправдивих творів

3.Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки

А «Маруся Чурай»  Б «Марія Приймаченко»  В «Катерина Білокур»

4.Символічний образ лебедів у своєму творі використав

А Ліна Костенко  Б Григір Тютюнник  В Михайло Стельмах

5.Мотив дороги в поезії «Лебеді материнства» означає

А людське життя  Б поїздка до певного міста  В дорога до рідного дому

6.Передати тривогу матері перед майбутнім дорослим життям сина автору допомагає                              А звертання   Б яскраві, чіткі дієслова  В метафори

7. «Очі материнські і білява хата»- це символ  А краси рідного дому, затишку  Б материнської любові, ніжності В родини, родинного вогнища

8. «Верби і тополі» у творі символізують  А Україну, рідний край   Б мамині лагідні очі           В материнську любов, щастя

9. Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?»   А утвердження любові до України, рідного краю   Б унікальність, неповторність кожної людини     В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»

10. Новими Колумбами й Магелланами Василь Симоненко називає

А дослідників усього нового, незвіданого  Б геологів-розвідників  В нове покоління знаючих, розумних українців

11. Автор закликає сучасників до мандрівок  А В океані рідного народу Відкривай духовні острови! Б Мріяти й шукати, доки жити, Шкварити байдужість на вогні!  В  Кличуть нас у мандри океани

12.На думку Василя Симоненка, відкриття для допитливих ніколи не завершаться, тому що

А Хто сказав, що все уже відкрито?    Б  жага допитливості й мрійництва не зникне ніколи      В  Україно, доки жити буду, Доти відкриватиму тебе

13.Установіть відповідність між автором і назвою твору

Автор                          Назва твору

1.М. Стельмах       А «Ти знаєш, що ти – людина?»

2.Г. Тютюнник      Б «Перший диктант»

3.Ліна  Костенко   В «Вогник далеко в степу»

4.Остап Вишня      Г «Гуси-лебеді летять…»

5.В.Симоненко      Д «Скарб»

                                Е «Кольорові миші»

14.Героїко-романтична повість - це  А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства

Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом

В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії

15.Висловіть власну думку на тему «Бути толерантним – це сила чи слабкість людини?» Наведи приклади на її підтвердження.

 

 Контрольна робота № 5. Творчість Ліни  Костенко, Василя  Симоненка, Марини  Павленко, Любові  Пономаренко. Тест

ІІІ варіант

1. Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки

А «Маруся Чурай»  Б «Марія Приймаченко»  В «Катерина Білокур»

2. Місце народження Марини Павленко

А с. Старичі на Львівщині   Б с. Кривеньке на Київщині  В с. Лисогори на Чернігівщині                                    

3. Марина Павленко народилася в родині    

А учителів української мови та літератури Б  збіднілих  дворян   В лікарів

4.Перші п’ять років після закінчення вузу Марина Павленко працювала

А учителем української мови та літератури  Б учителем історії

В учителем початкових класів, а потім – викладачем університету

5.Установіть відповідність між письменником та місцем його народження

1.Василь Симоненко А село Шилівка на Полтавщині

2.Григір Тютюнник   Б село Біївці на Полтавщині

3.Ліна Костенко         В містечко Ржищів на Київщині

4.О. Стороженко        Г село Старичі на Львівщині

5.Марина Павленко   Д село Лисогори на Чернігівщині

                                     Е місто Самбір на Львівщині

6.Русалоньці із 7-В Марина Павленко присвятила прозових творів   А сім  Б п’ять  В шість

7.Установіть відповідність між автором і назвою твору

 Автор                                 Назва твору

1.В.Симоненко                 А «Скарб»

2.Ліна Костенко               Б «Щедрий вечір»

3.Г.Тютюнник                  В «Лебеді материнства»

4.Любов Пономаренко    Г «Чайка на крижині»

5.М. Стельмах                  Д «Русалонька із 7-В»

6.Марина Павленко         Е «Гер переможений»

                                           Є «Климко»

8.Марина Павленко прагнула стати  А учителем, жонглером, диктором   Б художницею, артисткою, балериною, учителем, фігуристкою  В лікарем

9. Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?»   А утвердження любові до України, рідного краю   Б унікальність, неповторність кожної людини     В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»

10.Любов Пономаренко була учасником республіканської наради обдарованих  учнів у місті Києві в   А 1975 році  Б  1972 році  В 1973 році

11. Там вона вперше спілкувалася з  А  Олесем Гончаром, Дмитром Білоусом  Б  Ліною Костенко, М. Стельмахом   В  Дмитром Білоусом, О. Довженком       

12.Талант письменниці в Л. Пономаренко розгледів  А  М. Стельмах Б О. Гончар  В  В. Дрозд

13.Уреченні «Струшується сад, як парасолька»  є  А метафора  Б  епітет   В порівняння

14.Історична повість - це  А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу,    а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства  Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом   В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії

15.Прагнення, хист до якого заняття маєте ви з дитячих років? Розкажіть про це, наведіть приклади.

 

Контрольна робота № 5. Творчість Ліни  Костенко, Василя  Симоненка, Марини  Павленко, Любові  Пономаренко. Тест

                                                                ІV варіант

1. Місце народження Марини Павленко

А с. Старичі на  Львівщині   Б с. Кривеньке на Київщині  В с. Лисогори на Чернігівщині                                    

2. Марина Павленко народилася в родині   

А  збіднілих  дворян  Б учителів української мови та літератури   В лікарів

3.Після закінчення школи Марина здобула вищу освіту в  А Миколаївському педінституті імені В.Г. Бєлінського Б Сумському педагогічному інституті імені А. С. Макаренка

В Уманському педагогічному інституті імені Павла Тичини 

4. Перші п’ять років після закінчення вузу Марина Павленко працювала  А учителем почат-кових класів, а потім – викладачем університету Б учителем біології   В учителем історії

5.Установіть відповідність між письменником та місцем його народження

1.Ліна Костенко         А село Шилівка на Полтавщині

2.Григір Тютюнник   Б село Біївці на Полтавщині

3.Марина Павленко   В місто Самбір на Львівщині

4.Василь Симоненко Г містечко Ржищів на Київщині

5.О. Стороженко        Д село Старичі на Львівщині

                                     Е село Лисогори на Чернігівщині

6.Русалоньці із 7-В Марина Павленко присвятила прозових творів   А сім  Б  шість  В п’ять

7.Установіть відповідність між автором і назвою твору

 Автор                            Назва твору

1.В.Симоненко          А «Климко»

2.Ліна Костенко        Б «Дика коза»

3.Марина Павленко  В «Чайка на крижині»

4.Л. Пономаренко     Г «Лебеді материнства»

5.М. Стельмах           Д «Гер переможений»

6.Григір Тютюнник  Е «Русалонька із 7-В»        Є «Щедрий вечір»

8.Марина Павленко прагнула стати  А художницею, артисткою, балериною, учителем, фігуристкою  Б  учителем, жонглером, диктором  В лікарем

9. Любов Пономаренко народилася в родині     А учителів  Б  військових   В лікарів

10.Перші вірші Любов  Пономаренко  друкувала під псевдонімом А Олеся Семенова Б Олеся Вітер В  Олеся Циганко

11.Любов Пономаренко була учасником республіканської наради обдарованих  учнів у місті Києві в   А 1975 році  Б  1972 році  В 1973 році

12. Там вона вперше спілкувалася з  А  Олесем Гончаром, Дмитром Білоусом  Б  Ліною Костенко, М. Стельмахом   В  Дмитром Білоусом, Олександром Довженком       

13. Талант письменниці в Л. Пономаренко розгледів   А  Михайло Стельмах Б  Олесь Гончар    В  Володимир Дрозд

14.Новела- це  А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства

Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом

В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії

15.Спираючись на вивчені твори, наведи докази ( 2-3 ) на підтвердження тези: « Життя людини продовжується в її добрих справах», зроби висновки.

                                                                      

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кучеренко Сергій Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. b b
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
15040
Оцінка розробки
3.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку