Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест
І варіант
1. «Витязь молодої української поезії…» - так сказав про Василя Симоненка
А Олесь Гончар Б Олександр Довженко В Павло Тичина
2.Символічний образ лебедів у своєму творі використав
А Григір Тютюнник Б Михайло Стельмах В Ліна Костенко
3.Мотив дороги в поезії «Лебеді материнства» означає
А дорога до рідного дому Б людське життя В поїздка до іншого міста
4. «Очі материнські і білява хата»- це символ А материнської любові, ніжності Б родини, родинного вогнища В краси рідного дому, затишку
5. «Верби і тополі» у творі символізують А мамині лагідні очі Б Україну, рідний край В материнську любов, щастя
6.Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» - А унікальність, неповторність кожної людини Б утвердження любові до рідного краю, України В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»
7.Обрамлення твору утворюють такі рядки поезії
А Усмішка твоя - єдина, Мука твоя – єдина, Очі твої - одні
Б Ти знаєш, що ти – людина? В Більше тебе не буде
8.Новими Колумбами й Магелланами Василь Симоненко називає
А нове покоління знаючих, розумних українців Б дослідників усього нового, незвіданого В геологів-розвідників
9. Автор закликає сучасників до мандрівок А Кличуть нас у мандри океани Б Мріяти й шукати, доки жити, Шкварити байдужість на вогні! В В океані рідного народу Відкривай духовні острови!
10.На думку В. Симоненка, відкриття для допитливих ніколи не завершаться, бо
А жага допитливості й мрійництва не зникне ніколи Б Україно, доки жити буду, Доти відкриватиму тебе В Хто сказав, що все уже відкрито?
11.Ліну Костенко виключили зі Спілки письменників України за
А участь у дисидентському русі Б неповагу до влади В написання неправдивих творів
12.Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки
А «Маруся Чурай» Б «Марія Приймаченко» В «Катерина Білокур»
13.Установіть відповідність між автором і назвою твору
Автор Назва твору
1.В.Симоненко А «Щедрий вечір»
2.Ліна Костенко Б «Гер переможений»
3.Г.Тютюнник В «Чайка на крижині»
4.Л.Пономаренко Г «Лебеді материнства»
5.М. Стельмах Д «Климко» Е «Скарб»
14. Новела- це А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства
Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом
В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії
15.Висловіть власну думку, узявши за основу слова Василя Симоненка: «Жоден вітер сонця не остудить, Півень землю всю не розгребе!»
Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест
ІІ варіант
1.«Витязь молодої української поезії…» - так сказав про Василя Симоненка
А Павло Тичина Б Олександр Довженко В Олесь Гончар
2.Ліну Костенко виключили зі Спілки письменників України за
А участь у дисидентському русі Б неповагу до влади В написання неправдивих творів
3.Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки
А «Маруся Чурай» Б «Марія Приймаченко» В «Катерина Білокур»
4.Символічний образ лебедів у своєму творі використав
А Ліна Костенко Б Григір Тютюнник В Михайло Стельмах
5.Мотив дороги в поезії «Лебеді материнства» означає
А людське життя Б поїздка до певного міста В дорога до рідного дому
6.Передати тривогу матері перед майбутнім дорослим життям сина автору допомагає А звертання Б яскраві, чіткі дієслова В метафори
7. «Очі материнські і білява хата»- це символ А краси рідного дому, затишку Б материнської любові, ніжності В родини, родинного вогнища
8. «Верби і тополі» у творі символізують А Україну, рідний край Б мамині лагідні очі В материнську любов, щастя
9. Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» А утвердження любові до України, рідного краю Б унікальність, неповторність кожної людини В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»
10. Новими Колумбами й Магелланами Василь Симоненко називає
А дослідників усього нового, незвіданого Б геологів-розвідників В нове покоління знаючих, розумних українців
11. Автор закликає сучасників до мандрівок А В океані рідного народу Відкривай духовні острови! Б Мріяти й шукати, доки жити, Шкварити байдужість на вогні! В Кличуть нас у мандри океани
12.На думку Василя Симоненка, відкриття для допитливих ніколи не завершаться, тому що
А Хто сказав, що все уже відкрито? Б жага допитливості й мрійництва не зникне ніколи В Україно, доки жити буду, Доти відкриватиму тебе
13.Установіть відповідність між автором і назвою твору
Автор Назва твору
1.М. Стельмах А «Ти знаєш, що ти – людина?»
2.Г. Тютюнник Б «Перший диктант»
3.Ліна Костенко В «Вогник далеко в степу»
4.Остап Вишня Г «Гуси-лебеді летять…»
5.В.Симоненко Д «Скарб»
Е «Кольорові миші»
14.Героїко-романтична повість - це А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства
Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом
В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії
15.Висловіть власну думку на тему «Бути толерантним – це сила чи слабкість людини?» Наведи приклади на її підтвердження.
Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест
ІІІ варіант
1. Який твір Ліни Костенко названий іменем української піснетворки
А «Маруся Чурай» Б «Марія Приймаченко» В «Катерина Білокур»
2. Місце народження Марини Павленко
А с. Старичі на Львівщині Б с. Кривеньке на Київщині В с. Лисогори на Чернігівщині
3. Марина Павленко народилася в родині
А учителів української мови та літератури Б збіднілих дворян В лікарів
4.Перші п’ять років після закінчення вузу Марина Павленко працювала
А учителем української мови та літератури Б учителем історії
В учителем початкових класів, а потім – викладачем університету
5.Установіть відповідність між письменником та місцем його народження
1.Василь Симоненко А село Шилівка на Полтавщині
2.Григір Тютюнник Б село Біївці на Полтавщині
3.Ліна Костенко В містечко Ржищів на Київщині
4.О. Стороженко Г село Старичі на Львівщині
5.Марина Павленко Д село Лисогори на Чернігівщині
Е місто Самбір на Львівщині
6.Русалоньці із 7-В Марина Павленко присвятила прозових творів А сім Б п’ять В шість
7.Установіть відповідність між автором і назвою твору
Автор Назва твору
1.В.Симоненко А «Скарб»
2.Ліна Костенко Б «Щедрий вечір»
3.Г.Тютюнник В «Лебеді материнства»
4.Любов Пономаренко Г «Чайка на крижині»
5.М. Стельмах Д «Русалонька із 7-В»
6.Марина Павленко Е «Гер переможений»
Є «Климко»
8.Марина Павленко прагнула стати А учителем, жонглером, диктором Б художницею, артисткою, балериною, учителем, фігуристкою В лікарем
9. Головна думка поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» А утвердження любові до України, рідного краю Б унікальність, неповторність кожної людини В «І жити спішити треба, Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи!»
10.Любов Пономаренко була учасником республіканської наради обдарованих учнів у місті Києві в А 1975 році Б 1972 році В 1973 році
11. Там вона вперше спілкувалася з А Олесем Гончаром, Дмитром Білоусом Б Ліною Костенко, М. Стельмахом В Дмитром Білоусом, О. Довженком
12.Талант письменниці в Л. Пономаренко розгледів А М. Стельмах Б О. Гончар В В. Дрозд
13.Уреченні «Струшується сад, як парасолька» є А метафора Б епітет В порівняння
14.Історична повість - це А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії
15.Прагнення, хист до якого заняття маєте ви з дитячих років? Розкажіть про це, наведіть приклади.
Контрольна робота № 5. Творчість Ліни Костенко, Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко. Тест
ІV варіант
1. Місце народження Марини Павленко
А с. Старичі на Львівщині Б с. Кривеньке на Київщині В с. Лисогори на Чернігівщині
2. Марина Павленко народилася в родині
А збіднілих дворян Б учителів української мови та літератури В лікарів
3.Після закінчення школи Марина здобула вищу освіту в А Миколаївському педінституті імені В.Г. Бєлінського Б Сумському педагогічному інституті імені А. С. Макаренка
В Уманському педагогічному інституті імені Павла Тичини
4. Перші п’ять років після закінчення вузу Марина Павленко працювала А учителем почат-кових класів, а потім – викладачем університету Б учителем біології В учителем історії
5.Установіть відповідність між письменником та місцем його народження
1.Ліна Костенко А село Шилівка на Полтавщині
2.Григір Тютюнник Б село Біївці на Полтавщині
3.Марина Павленко В місто Самбір на Львівщині
4.Василь Симоненко Г містечко Ржищів на Київщині
5.О. Стороженко Д село Старичі на Львівщині
Е село Лисогори на Чернігівщині
6.Русалоньці із 7-В Марина Павленко присвятила прозових творів А сім Б шість В п’ять
7.Установіть відповідність між автором і назвою твору
Автор Назва твору
1.В.Симоненко А «Климко»
2.Ліна Костенко Б «Дика коза»
3.Марина Павленко В «Чайка на крижині»
4.Л. Пономаренко Г «Лебеді материнства»
5.М. Стельмах Д «Гер переможений»
6.Григір Тютюнник Е «Русалонька із 7-В» Є «Щедрий вечір»
8.Марина Павленко прагнула стати А художницею, артисткою, балериною, учителем, фігуристкою Б учителем, жонглером, диктором В лікарем
9. Любов Пономаренко народилася в родині А учителів Б військових В лікарів
10.Перші вірші Любов Пономаренко друкувала під псевдонімом А Олеся Семенова Б Олеся Вітер В Олеся Циганко
11.Любов Пономаренко була учасником республіканської наради обдарованих учнів у місті Києві в А 1975 році Б 1972 році В 1973 році
12. Там вона вперше спілкувалася з А Олесем Гончаром, Дмитром Білоусом Б Ліною Костенко, М. Стельмахом В Дмитром Білоусом, Олександром Довженком
13. Талант письменниці в Л. Пономаренко розгледів А Михайло Стельмах Б Олесь Гончар В Володимир Дрозд
14.Новела- це А твір, у якому наявні описи звитяжних сторінок історії народу, а герої служать високим ідеалам людства: гуманності, свободи та братерства
Б невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом
В твір, сюжет якого побудований на історичному матеріалі та відтворює в художній формі певний період історії
15.Спираючись на вивчені твори, наведи докази ( 2-3 ) на підтвердження тези: « Життя людини продовжується в її добрих справах», зроби висновки.