Тестова контрольна робота складена відповідно до вимогог методичних рекомендацій і має:
3 завдання закритого типу;
1 завдання відкритого типу з короткою відповіддю;
2 завдання відкритого типу на встановлення відповідності чи послідовності;
1 завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю.
Дата _______________________
Прізвище ___________________________
Контрольна робота № 5
«Рослини і тварини»
1 варіант
а) це рослини;
б) це окрема група організмів;
в) це тварини.
2. Віруси:
а) організми живої природи;
б) організми, що займають проміжне положення між живою і неживою природою;
в) організми неживої природи.
3. Основа ланцюга живлення -
а) тварини;
б) рослини;
в) тварини та рослини.
4. Складіть ланцюг живлення з трьох ланок.
_____________________________________________________________________________________________
5.Встав пропущені слова.
Гриби ______________ готовими поживними речовинами, як ____________________ .
6. Установи відповідність.
звірі ящірка зелена
комахи скарабей
плазуни хохуля
7. Напиши як потрібно охороняти зникаючі рослини.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата _______________________
Прізвище ___________________________
Контрольна робота № 5
«Рослини і тварини»
2 варіант
а) пліснява та цвіль;
б) шапинкові;
в) пліснява, цвіль, шапинкові, дріжджові.
2. Бактерії існують:
а) скрізь;
б) у повітрі;
в) у ґрунті.
3. Організми у природі пов’язані між собою:
а) ланцюгами живлення;
б) повітрям;
в) водою.
4. Складіть ланцюг живлення з чотирьох ланок.
_________________________________________________________________________________________________
5. Встав пропущені слова.
Гриби ______________ і ведуть прикріплений спосіб життя, як ____________________ .
6. Установи відповідність.
птахи морський коник
риби сиворакша
земноводні саламандра
7. Напиши як потрібно охороняти зникаючих тварин. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________