11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Контрольна робота №5 за темою: "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія" (тестові завдання)

Про матеріал
Контрольна робота №5 з української мови за темою "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія" (тестові завдання) для учнів 5 класу з російською мовою навчання відповідно до програми з української мови для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори – Н.В.Бондаренко, А.В.Ярмолюк та ін.
Перегляд файлу

Українська мова

5 клас

Контрольна робота №5

Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія  (тестові завдання)

І варіант

 

Початковий і середній рівень (6 балів)

1. В усіх словах рядка відбувається подовження приголосних:

А) Іл…іч, значен…євий, узбіч…я, навман…я

Б) област…ю, княгин…я, облич.., змаган…я

В) узбіч…я, підніж…я, радіст…ю, шерст…ю

Г) узбереж…я, почут…я, маст…ю, смерт…ю

2. В усіх словах рядка відбувається подовження приголосних:

А) пристраст…ю, стат…ю, завзят…ям, підпіл…я

Б) століт…ь, сміт…я, гран…ю, суд…ів

В) Поділ…я, латат…я, подорож...ю, кохан…я

Г) подвір…я, багат…я, зібран…я, радіомовлен…я

3. В орудному відмінку однини подовження відбудеться в усіх словах рядка, крім:

А) лють, суддя, стаття

Б) мідь, блакить, завдання,

В) смерть, честь, кров, верф

Г) Ілля, рілля, мазь, паморозь

4. У якому рядку всі слова написані правильно?

А) твердження, буйноквіття, сторіч, піддашшя

Б) гілля,  клоччя, Поділля, куття

В) деталью, зеленню, лататтям, підніжжям

Г) породілля, почутів, насіннєсховище, попаддя

5. В якому рядку всі слова написані правильно:

А) Баластний, роз’їзний, студентський

Б) Бризнути, кістлявий, щастливий

В) Випускний, користний, вісник

Г) Якістний, тижневий, хвастнути

6.  В якому рядку в усіх словах допущено помилку:

А) Брязнути, вискнути, контрасний

Б) Песливий, областний, тиждневик

В) Хворостняк, щасливець, чесний

Г) Блиснути, тріснути, форпостний.

Достатній рівень (3 бали)

1. Поставити іменники в орудному відмінку однини.

Даль, мить, свіжість, печаль, вічність.

2. Запишіть словосполучення, вставивши потрібний сполучник у чи в.

Побувати (у, в) Ірландії, плавати (у, в) океані, жила (у, в) Оренбурзі, служив (у, в) армії, сидіти (у, в) автобусі, працювати (у, в) аптеці, погляд (у, в) майбутнє, відніс (у, в) хату, читала (у, в) газеті, зайшов (у, в) аудиторію, успіх (у, в) творчості.

3. Перекласти українською мовою.

Абориген, ветеринар, диктор, диета, митинг, химия.

Високий рівень (3 бали)

  1.                Виправити помилки у словах  (2 бали)

Бульон, к’ювет, атель’є, пьєдестал, інтервью, іньєкція, лібретто, вана, запясний, Мароко, сілю, налєш, тижневий.

  1.                Чим відрізняється подвоєння від подовження? (1 бал)

 

Українська мова

5 клас

Контрольна робота № 5

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (тестові завдання)

ІІ варіант

Початковий і середній рівень (6 балів)

1. В усіх словах рядка відбувається подовження приголосних:

А) бажан…я, тигрен…я, скоєн…я, прохан…я

Б) креслен…я, корін…я, папорот…ю, безсмер…я

В) безчест…я, клун…я, відкрит…ів, повноліт…

Г) бездоріж…я, варен…я, засил…я, прохан…я

2. В усіх словах рядка відбувається подовження приголосних:

А) Заполяр…я, завдан…я, пам’ят…ю, стат…ей

Б) матір…ю, піч…ю, марен…я, лют…ю

В) передміст…я, зобов’язан…я, узбіч…я, роздоріж…я

Г) звеличен…я, гіл…я, розумін…я, відлун…я

3. У формі орудного відмінка відбудеться подовження приголосних в обох словах рядка:

А) сіножать, Січ

Б) безліч, мудрість

В) ясність, паморозь

Г) міль, кіновар.

4.  Всі слова у рядку пишуться з подовженими приголосних, крім

А) Беззакон..ня, маз…ю, л..ю, памороз…ю

Б) умін…я, безземел…я, юніст…ю, змужнін..я

В) привіл…я, посвідчен…я, зап’яст…я, старіст…ю 

Г) здобич…ю, подорож…ю, безчест…я, повноліт…я

5. В якому рядку допущено помилку у двох словах

А) Компостний, пропускний, буревісник, туристський

Б) Гіганський, перехресний, пристрасність

В) Агентство, баластний, захисний, шістсот

Г) Навмисне, безчестний, шістнадцять, перстня.

6.  Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка

А) волос..ний, особистіс..ний, зліс..ний, зап'яс..ний

Б) цінніс..ний, виїз..ний, швидкіс..ний, перехрес..ний

В) тиж..невий, дириген..ський, заздріс..ний, капос..ний

Г) очис..ний, пристрас..ний, улес..ливий, кореспонден..ський.

Достатній рівень (3 бали)

  1.                Поставити іменники в орудному відмінку однини.

Паморозь, деталь, герань, мідь, ніч.

2. Запишіть словосполучення, вставивши потрібний сполучник у чи в.

Жити (у, в) Америці, бігти (у, в) сад, стояв (у, в) воді, лежала (у, в) лікарні, брати (у, в) борг, приїжджайте (у, в) Львів, зайшла (у, в) магазин, потреба (у, в) спілкуванні, приходила (у, в) четвер, жити (у, в) Ірпені, успіх (у, в) навчанні.

3. Перекласти українською мовою.

Фабрика, цистерна, Америка, Сочи, демократия, иллюстрация.

Високий рівень (3 бали)

  1.                Виправити помилки у словах  (2 бали)

Диріжер, істория, пєсса, пьюре, хирург, режім, тона, б’юлетень, контрасний, шіснадцять, навчаня, у Одессі, юнат.

  1.                Що називається спрощенням приголосних? Назвіть групи приголосних, в яких відбувається спрощення в українській мові? (1 бал)
docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
2934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку