Контрольна робота 6 клас І І варіант. Вищі спорові рослини. Водорості".

Про матеріал
Контрольна робота 6 клас ІІ варіант на тему "Вищі спорові рослини. Водорості".
Перегляд файлу

Дата:_____________  Клас:________  Прізвище, ім’я:   _____________________________

І варіант

Водорості. Вищі спорові рослини.

І рівень

1.Тіло водорості називається:

 а) пагін; в) слань; б) нитка.

2.До папоротеподібних належать:

а) хвощ польовий; в) плаун; г) щитник чоловічий.

3 У багато клітинних водоростей є:

а) ризоїди; в) корені; б) листки.

ІІ рівень

4.Зробіть підписи до позначень на рисунку.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Позначте правильні твердження знаком «+», а не правильні – знаком «-».             Найдавнішими наземними рослинами були риніофіти.

Клітини діатомових водоростей вкриті панцером, що містить кальцій.

Ліси кам’яновугільного періоду були утворені гігантськими мохоподібними.

 

6. Вставте в речення пропущені слова.

Спорофіт – це ____________________________________ стадія життєвого циклу рослин.

Він розмножується за допомогою ____________________________, які утворюються в ____________________________________________________________________________.

ІІІ рівень

7. Позначте знаком «+» функції, властиві переліченим органелам.

 

 

Органела

Функція

 

Фотосинтез

Захист поверхні клітини

 

Рух

 

Сприйняття світла

Регуляція тиску в серединні клітини

Оболонка

 

 

 

 

 

Джгутики

 

 

 

 

 

Вічко

 

 

 

 

 

 

8. Установіть відповідність між поняттями.

А. Мохоподібні                        1.Весняний паросток

Б. Хвощеподібні                       2. Заросток

В. Папоротеподібні                  3. Коробочка

Г. Плауноподібні                      4. Водоносна клітина.

ІV рівень

9. Який спосіб розмноження хламідомонади зображений на рисунку? Відповідь обґрунтуйте. Які переваги цього способу розмноження?

Спосіб розмноження:_______________________

На це вказує :______________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Переваги:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ____________________

Дата:_____________  Клас:________  Прізвище, ім’я:   _____________________________

ІІ варіант

Водорості. Вищі спорові рослини.

І рівень

1. Водорості зустрічаються:

 а) тільки у воді; в)  тільки на суходолі; б) у воді та на суходолі.

2. До мохоподібних належить:

а) сфагнум; б) хвощ польовий в) щитник чоловічий.

3.Водорості розмножуються:

а) спорами; б) насінням; в) ризоїдами.

ІІ рівень

4.Зробіть підписи до позначень на рисунку.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Позначте правильні твердження знаком «+», а не правильні – знаком «-».             На заростку папороті формуються органи статевого розмноження.

Водорості бувають одноклітинними, колоніальними та багатоклітинними.

Хвощі живуть як на суходолі, так і під водою.

 

6. Вставте в речення пропущені слова.

Гаметофіт - це_____________________________ стадія життєвого циклу рослин.

Він утворює _________________________________, які попарно зливаються з утворенням

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­______________________________________________________________________________.

 

ІІІ рівень

7. Позначте знаком «+» функції, властиві переліченим органелам.

 

 

Органела

Функція

 

Фотосинтез

Захист поверхні клітини

 

Рух

 

Сприйняття світла

Регуляція тиску в серединні клітини

Скоротливі вакуолі

 

 

 

 

 

Хлоропласт

 

 

 

 

 

Джгутики

 

 

 

 

 

8. Установіть відповідність між поняттями.

А. Мохоподібні                        1.Вайї

Б. Хвощеподібні                       2. Ризоїди

В. Папоротеподібні                  3. Зредуковані листки

Г. Плауноподібні                      4. Спороносні колоски

ІV рівень

9. Який спосіб розмноження хламідомонади зображений на рисунку? Відповідь обґрунтуйте. Які переваги цього способу розмноження?

Спосіб розмноження:_____________________

__________________________________________

На це вказує: ___________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переваги: ______________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________________

docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
8194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку