Контрольна робота №6.Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса. Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про життя і творчість В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса та змісту їхніх прозових творів. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, три завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Наявні питання з теорії літератури, міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота №6.Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса. Тест

І варіант

1.Установіть відповідність між прізвищем письменника та місцем його народження

1.Володимир Дрозд        А село Заїчинці Полтавської області

2.Юрій Винничук           Б  село Сосниця на Чернігівщині

3. Валентин Чемерис      В село Петрушино Чернігівської області

4. Олександр Довженко  Г місто Івано – Франківськ

                                          Д місто Нижній Березів Івано  – Франківської області

2.Тему героїзму й самовідданості українців, проявлених під час воєнного лихоліття, розкрив  письменник    А  Юрій Винничук  Б  Валентин Чемерис  В  Олександр Довженко   Г Володимир Дрозд   Д  Іван  Малкович

3. «Я на базар завтра не поїду, та й не переробився вдень, обурини возив. Інші, ледь розвидніється, до міста почимчикують, дати перепочинок треба»  Ці думки належать персонажу

А  Степанові  Б  Шепталові  В  підпаскові  Г  завфермою

4. У реченні «Хлопчик наблизився до загорожі та хвацько стрельнув батогом, аж луна прокотилася од клуні, що на краю села, і сивою гадючкою повисла курява»   наявні художні засоби (2 правил відповіді)  А епітет  Б метафора  В оксиморон  Г порівняння

5. Установіть відповідність  між персонажами та їхніми репліками

  1.Дракон Грицько   А Я вже змирився зі своєю долею…

  2.Пустельник           Б Кожний колишній вояк уже так із вухами в господарство заліз.

  3.Князь                     В Насправді хочу битися з лицарями. Посилайте гінців.

  4.Воєвода                 Г Бач, тобі пальця в писок не клади!

                                    Д Спекотливий полудень порозморозював усе довкола.

6. Пустельник не хотів учити дракона   А  мови    Б  добра   В  віршів    Г  грамоти

7. Оповідання – це   А  мистецтво слова, художньо-образна словесна творчість 

 Б літературний рід, який змальовує світ у формі дії і призначений для сценічного втілення  В  епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття  Г невеликий прозовий твір, сюжет якого заснований на певному епізоді з життя одного чи кількох персонажів.

8.Події в повісті В.Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» відбуваються в селі

 А Жовті Води   Б Мала Сироватка   В  Великі Чаплі  Г  Мала Павлівка

9. Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням

1. сховати кінці в воду        А набратися неприємностей

2. ускочити в халепу           Б  замовкнути

3. у рот води набрати          В мати порожню макітру

                                               Г приховати суть справи

10. Чого навчає повість В.Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» ?

 

Контрольна робота №6.Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса. Тест

ІІ варіант

1.Установіть відповідність між прізвищем письменника та місцем його народження

1.Володимир Дрозд          А село Андрійки Полтавської області

2.Юрій Винничук             Б  село Петрушино Чернігівської області

3. Валентин Чемерис        В село Сосниця Чернігівської області

4. Олександр Довженко    Г село Заїчинці Полтавської області

                                            Д місто Івано  - Франківськ 

2. Проблема знеосіблення людини в суспільстві, особистості й натовпу звучить у творі

А  В. Чемериса  Б   В. Герасимюка  В  О.Довженка  Г  Ю. Винничука  Д  В. Дрозда

3. Установіть відповідність між словом та його значенням

   1 голобля       А швидкий біг навскач, галоп

   2 двоколка     Б недублена шкіра, оброблена жировими речовинами, які роблять її

                              дуже міцною та еластичною

   3 сириця        В візок на двох колесах

   4 чвал            Г одна із двох жердин, прикріплених кінцями до передньої частини

                             воза, у які запрягають коня

                          Д пристрій для приведення в дію різних машин

4. У реченні «Від того погляду млявість обняла груди й покотилася до колін, що зрадливо затремтіли»  наявний художній засіб  

А метафора   Б порівняння   В  епітет   Г гіпербола

5. Мріє стати метеликом, літати серед квітів

 А пустельник Б Настасія  В  воєвода  Г Грицько

6. Хто з колег по перу говорив про В. Чемериса: «Чудовий гуморист від Бога! Сміхотворець високого рангу і класу, я його люблю і шаную. Певний, що українську гумористику без його імені вже не уявити…»

  А Остап Вишня   Б  Павло Глазовий    В  Володимир Дрозд    Г  Олесь Гончар

7. Хто з персонажів твору «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» вагається: пити чи не пити молоко перед дуеллю      А Федько    Б  Галя    В  Вітька   Г  Свирид

8. Повість – це  А  епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття Б невеликий прозовий твір, сюжет його заснований на певному епізоді з життя одного чи кількох персонажів  В літературний рід, який змальовує світ у формі дії призначе-ний для сценічного втілення  Г мистецтво слова, художньо-образна словесна творчість 

9. Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням

1. заткнути за пояс               А знати все про всіх

2. тримати язик за зубами   Б дивний, чудненький

3. як на цвіту прибитий       В мовчати

                                               Д перемогти

10. Складіть і запишіть по дві поради героям повісті  (Галі, Вітьці, Федькові та Петру), щоб легше було виходити зі складних і незручних життєвих ситуацій.

 

docx
Додано
28 травня 2022
Переглядів
5435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку