28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота №6 з української літератури "Творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка".

Про матеріал

7 клас. Контрольна робота № 6 з української літератури "Творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка" містить 2 варіанти.

Перегляд файлу

7 клас. Контрольна робота №6 з української літератури. Творчість Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка.

 

 

Варіант 1

І рівень (4 бали).

1. Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?

а) Михайла Стельмаха;

б) Івана Франка;

в) Олександра Олеся;

г) Андрія Чайковського.

 

2. Що є найціннішим Божим дарунком для людини за віршем Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив»?

а) родина;

б) життя у його найяскравіших проявах;

в) здоров’я;

г) матеріальний добробут.

 

3. У якому персоніфікованому образі постає радість в однойменному вірші Олени Теліги?

а) босоногої дівчинки;

б) вітрогона-хлопчини;

в) пташки;

г) квітки.

 

4. Який заклик звучить у вірші Олени Теліги «Сучасникам»?

а) ставати до бою за Україну;

б) не боятися своїх почуттів;

в) діяти, а не кидати слова на вітер;

г) не забувати про Бога.

 

5. У якому виді спорту Іван Сила вперше заявив про себе як професійний спортсмен, перемігши поліцейського Магдебуру?

а) боротьба;

б) бокс;

в) легка атлетика;

г) важка атлетика.

 

6. Хто з членів циркової трупи став спільником агента Фікси?

а) Мілка;

б) Фандіго;

в) Піня;

г) Пандорський.

 

7. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Андрія Малишка?

  І засмучені очі хороші блакитні твої.

а) епітет;

б) метафора;

в) порівняння;

г) персоніфікація.

 

8. Який вірш Андрія Малишка є своєрідною присвятою людині, що робить значний внесок у формування особистості кожної людини?

а) «Пісня про рушник»;

б) «Чому, сказати, й сам не знаю…»;

в) «Вчителька»;

г) «Сучасникам».

 

ІІ рівень (2 бали).

9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1. «Захочеш – і будеш…».

2. «Пломінний день».

3. «Пісня про рушник».

4. «Чому, сказати, й сам не знаю…».

 

а) Дощами мита-перемита,

   Дощами знесена у даль…

б) Навчишся надать блискавичність думкам

   І рішенням твердість каміння.

в) Господь багатий нас благословив дарами,

   Що нікому не одняти…

г) Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,

   І зелені луги, й солов’їні гаї…

д) Хочу крикнуть в далечінь безкраю

   І когось на допомогу кликать…

 

10. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.

1. Міха Голий.

2. Аделія.

3. Піня.

4. Велет.

 

а) найсильніша людина Японії;

б) вуличний борець, якого переміг Іван;

в) власниця цирку;

г) товариш Івана, сторож у цирку;

д) карлик.

 

 

 

 

Варіант 2

І рівень (4 бали).

1. Що стало причиною смерті Олега Ольжича?

а) хвороба;

б) автомобільна аварія;

в) катування у концтаборі;

г) важке поранення.

 

2. Яка ідея вірша Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»?

а) сум за рідною домівкою;

б) возвеличення любові до України;

в) уславлення борців за волю України;

г) заклик до активного життя, віри в себе.

 

3. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Олени Теліги?

   І душа моя горить сьогодні…

а) епітет;

б) метафора;

в) порівняння;

г) персоніфікація.

 

 

5. На яку роботу влаштувався Іван Сила після прибуття до столиці?

а) вантажником;

б) працівником цирку;

в) вуличним борцем;

г) водієм.

 

 

7. За допомогою якої художньої деталі Андрій Малишко змальовує портрет матері у «Пісні про рушник»?

а) ласкава усмішка, засмучені очі;

б) сльози на щоці;

в) теплі, ніжні руки;

г) похилені плечі.

 

8. Символом чого є стежина у вірші Андрія Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…»?

а) далекої дороги;

б) шляху додому;

в) дороги в інший світ;

г) життєвого вибору.

 

ІІ рівень (2 бали).

9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1. «Господь багатий нас благословив»

2. «Сучасникам».

3. «Пісня про рушник».

4. «Вчителька».

 

а) Не треба слів! Хай буде тільки діло!

   Його роби – спокійний і суворий…

б) Козачка вдаряю попід мурами –

   Бо хлопчина не дає спокою!

в) Рідна мати моя, ти ночей не доспала,

   І водила мене у поля край села…

г) І вірити, і прагнути – не вотще.

   Безсмертне – і величне, і ясне-бо.

д) Знов щебече юнь і цвіте трава,

   Пізнаю тебе в постаті несхилій.

 

10. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.

1. Фікса.

2. Мілена.

3. Брякус.

4. Пандорський.

 

а) найсильніша людина Німеччини;

б) кохана Івана;

в) ведучий у цирку;

г) агент таємної поліції;

д) тренер Івана.

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку