Контрольна робота "Аудіювання"

Про матеріал

На уроках літературного читання здійснюють не лише такий вид мовленнєвої діяльності, як читання, а й слухання-розуміння (аудіювання). Уміння слухати й розуміти усне мовлення лежить в основі розвитку навичок говоріння, читання, письма. У сучасних умовах, коли відбувається збільшення обсягів інформації, виникає потреба у швидкому і точному сприйманні усного мовлення, розумінні прослуханого, вмінні зосереджувати довільну увагу впродовж більш тривалих відрізків часу. Все це зумовлює необхідність удосконалювати навичку слухання і розуміння (аудіювання).

Перегляд файлу

Контрольна робота №5. Аудіювання

Горіх

             Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Оля їх дуже полюбляла.

             Один волоський горіх Оля загубила на подвір’ї. Горобці примітили згубу і зразу підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто твердою.

              Ледачий голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня – голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.

              Підійшов до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.

             Так і лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я опустився грак.  Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук! Мовляв, відчиняйся!

            Шкаралупка не піддавалася.

             Тоді грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового будинку та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку.  Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та позирає, чи не загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.

(150 слів)                                                                       За Є. Шморгуном

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Горіх

Контрольна робота №5. Аудіювання

Варіант - 1 2 клас

Знайди і познач правильну відповідь ( завдання 1 - 4 ).

1.      Що загубила дівчинка на подвір’ї?

   А.  Яблуко .                             Б.  Торбинку.                          В. Горіх.

 

2.      Хто першим примітив згубу? 

  А.  Горобці.                              Б. Голуб.                              В.  Грак.

 

3.  Чому голуб не виклював горіха?

  А.  Був не  голодний.              Б. Був ледачий .                  В.  Був розумний.

 

4.  Що зробив з горіхом кіт? 

  А. З’їв.                                     Б. Понюхав.                             В. Забрав.

 

5.  Впізнай персонажа за його діями.

Грак

 

примітили згубу і зразу підлетіли.

Горобці

навіть не спробував вилущити.

Голуб

кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку.

 

6.  Яке речення відсутнє в оповіданні?

А.   Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами

Б.   Підійшов до горіха великий смугастий кіт.

В.   Горобці поцупили горіх з торбинки.

 

7.  Відтвори послідовність подій.

     Горобці примітили згубу і зразу підлетіли.

Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася.

Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.

8. Доповни  речення .

Грак підняв горіх вище сусідньої багатоповерхівки  і ___________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Горіх

Контрольна робота №5. Аудіювання

Варіант - 1 2 клас

Знайди і познач правильну відповідь ( завдання 1 - 4 ).

  1.    Хто передав  з села торбинку з волоськими горіхами?

А. Мама.

Б. Дідусь.

В. Бабуся.

 

2.  Хто не зміг розколоти горіха?

А. Голуб.

Б. Грак.

В. Горобці.

 

 

 

  1.    Що голуб зробив з горіхом?

А. Швидко з’їв.

Б. Заховав від інших.

В. Навіть не спробував вилущити.

 

  1.    Чому горобці не  з’їли  горіха?

А. Були ліниві.

Б. Шкарлупка була занадто твердою.

В. Були не голодні.

 

 

 

  1.    Впізнай персонажа за його діями.

Грак

понюхав горіха.

Горобці

примітили згубу і зразу підлетіли.

Кіт

діловито підступив до горіха.

 

6.  Яке речення відсутнє в оповіданні?

А.   Шкаралупка не піддавалася.

Б.   Підійшов до горіха великий смугастий кіт.

В.   Горобці  залишили горіха на гілці.

7.  Відтвори послідовність подій.

     Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася.

Один волоський горіх Оля загубила на подвір’ї.

Підійшов до горіха великий смугастий кіт.

8. Доповни  речення.

 Підійшов до горіха великий смугастий кіт­­­­­­­ ____________________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ситникова Аліна Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Martunuk Andriy
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
13392
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку