На уроках літературного читання здійснюють не лише такий вид мовленнєвої діяльності, як читання, а й слухання-розуміння (аудіювання). Уміння слухати й розуміти усне мовлення лежить в основі розвитку навичок говоріння, читання, письма. У сучасних умовах, коли відбувається збільшення обсягів інформації, виникає потреба у швидкому і точному сприйманні усного мовлення, розумінні прослуханого, вмінні зосереджувати довільну увагу впродовж більш тривалих відрізків часу. Все це зумовлює необхідність удосконалювати навичку слухання і розуміння (аудіювання).
Контрольна робота №5. Аудіювання
Горіх
Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Оля їх дуже полюбляла.
Один волоський горіх Оля загубила на подвір’ї. Горобці примітили згубу і зразу підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто твердою.
Ледачий голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня – голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.
Підійшов до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.
Так і лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я опустився грак. Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук! Мовляв, відчиняйся!
Шкаралупка не піддавалася.
Тоді грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового будинку та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку. Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та позирає, чи не загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.
(150 слів) За Є. Шморгуном
Горіх
Контрольна робота №5. Аудіювання
Варіант - 1 2 клас
Знайди і познач правильну відповідь ( завдання 1 - 4 ).
1. Що загубила дівчинка на подвір’ї?
А. Яблуко . Б. Торбинку. В. Горіх.
2. Хто першим примітив згубу?
А. Горобці. Б. Голуб. В. Грак.
3. Чому голуб не виклював горіха?
А. Був не голодний. Б. Був ледачий . В. Був розумний.
4. Що зробив з горіхом кіт?
А. З’їв. Б. Понюхав. В. Забрав.
5. Впізнай персонажа за його діями.
Грак |
• |
• |
примітили згубу і зразу підлетіли. |
Горобці |
• |
• |
навіть не спробував вилущити. |
Голуб |
• |
• |
кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку. |
6. Яке речення відсутнє в оповіданні?
А. Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами
Б. Підійшов до горіха великий смугастий кіт.
В. Горобці поцупили горіх з торбинки.
7. Відтвори послідовність подій.
Горобці примітили згубу і зразу підлетіли.
Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася.
Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.
8. Доповни речення .
Грак підняв горіх вище сусідньої багатоповерхівки і ___________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Горіх
Контрольна робота №5. Аудіювання
Варіант - 1 2 клас
Знайди і познач правильну відповідь ( завдання 1 - 4 ).
А. Мама. |
Б. Дідусь. |
В. Бабуся. |
2. Хто не зміг розколоти горіха?
А. Голуб. |
Б. Грак. |
В. Горобці. |
|
|
|
А. Швидко з’їв. |
Б. Заховав від інших. |
В. Навіть не спробував вилущити. |
А. Були ліниві. |
Б. Шкарлупка була занадто твердою. |
В. Були не голодні. |
|
|
|
Грак |
• |
• |
понюхав горіха. |
Горобці |
• |
• |
примітили згубу і зразу підлетіли. |
Кіт |
• |
• |
діловито підступив до горіха. |
6. Яке речення відсутнє в оповіданні?
А. Шкаралупка не піддавалася.
Б. Підійшов до горіха великий смугастий кіт.
В. Горобці залишили горіха на гілці.
7. Відтвори послідовність подій.
Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася.
Один волоський горіх Оля загубила на подвір’ї.
Підійшов до горіха великий смугастий кіт.
8. Доповни речення.
Підійшов до горіха великий смугастий кіт ____________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________