Учні сприймають на слух незнайомий текст, орієнтовний обсяг якого 140-160 слів. Після прослуховування тексту учні письмово виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту.
Контрольна робота
Аудіювання (письмово)
Учні сприймають на слух незнайомий текст, орієнтовний обсяг якого 140-160 слів. Після прослуховування тексту учні письмово виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту. Для перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне.
Лісове озеро
- До нашого озерця підемо! – сказав Іванкові тато.
- Та воно ж замерзло, - здивувався той.
А татко вже лаштував рюкзак, лижі, дістав з комірчини льодоруб, з яким раніше на зимову рибалку ходив.
- Будемо рибу ловити, - зрадів хлопець.
- На цей раз рятувати, - загадково усміхнувся тато.
І ось вони біля озерця. Хоч тут і затишно, однак мороз аж тріщить, озерце снігом замело, тільки на середині крига чиста-пречиста. Іванко побіг туди, заглянув крізь лід і страшенно здивувався: на нього звідусіль дивилися … риб’ячі очі.
- Чого вони тут? – здивувався Іванко.
А тато вже рубав лід. А коли зробив чималу ополонку, витер піт із чола.
- Кисню їм, сину, не вистачало…
І великі, й малі рибки пливли до ополонки, навіть вистрибували з води. Один окунець на лід вискочив. Затріпався, застрибав, а назад ніяк не потрапить.
Іванко обережно взяв його і вкинув до ополонки.
- Живи! – сказав. (За А.Давидовим)
1. Куди збиралися піти Іванко з татом?
А до джерельця
Б до озера
В до ставка
2. Що робили на озері батько й син?
А рятували рибу
Б ліпили сніговика
В каталися на ковзанах
3. Що здивувало Іванка?
А те, що озеро замерзло
Б те, що на середині озера крига була чиста
В те, що під льодом було багато риби
4. Чому біля ополонки було багато риби?
А їй не вистачало кисню
Б риба була дуже голодною
В риба побачила хлопчика
5. В яку пору року відбуваються події у тексті? Запиши.
_________________________________________________________________________
6. Прочитай слова. Підкресли, що тато взяв із собою до лісу.
Рюкзак, ліхтарик, лижі, льодоруб, санки, ковзани, вудка.
7. Поєднай частини словосполучень.
затріпався
Іванко
здивувався
тато
усміхнувся
окунець
8. Продовж речення.
Іванко заглянув крізь лід і здивувався: на нього дивилися ___________________ .