Контрольна робота " Будова генеративних органів рослин

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота з теми: "Будова генеративних органів рослин"
Перегляд файлу

Контрольна робота

з теми «Будова генеративних органів рослини»

Варіант 1

Рівень 1

Вибрати правильну відповідь (кожне питання по 0,5 бала):

1.Назвіть вченого, який відкрив подвійне запліднення у рослин:

А) Р. Гук;  Б) С. Навашин;  В) М. Шлейден;  Г) Г. Шванн.

2. Вкажіть, що міститься в середині зав’язі маточки:

А) приймочка; Б) пилкове зерно; В) зародковий мішок; Г) тичинкова нитка.

3. Вкажіть, що утворюється внаслідок злиття спермія та яйцеклітини у квіткових рослин: А) ендосперм; Б) зигота;

В) пилкове зерно;  Г) зародковий мішок.

4. Вкажіть сухий розкривний плід:

А) коробочка; Б) сім’янка; В) зернівка; Г) горіх.

5.Структура насінини,  що розвивається із заплідненої яйцеклітини:

а) зародок,  б) запас поживних речовин,  в) ендосперм, г) шкірка

6. Вегетативне розмноження рослин здійснюється:

а) спорами         в) злиття гамет

б) зооспорами    г)відокремлення від материнського        

2 рівень(кожне питання по 0,5 бала):

1. Який тип запилення найпоширеніший серед квіткових рослин?

2. Яке значення нектару?

3. Яку назву має плід маку?

4. Суцвіття –це?

5. Назвіть типи запилення?

6. Однодомні рослини?

  1. рівень( кожне питання по1 балу)

1.Назвіть складові частини квітки.

2. Ознаки  А-спори,  Б-насінина

а) спеціалізована клітина, б) утворюються в спорангіях, в) утворюється в квітці, г) нестатеве розмноження, д) статеве розмноження  е) містить зародок та поживні речовини і захисну оболонку.

3.Плоди А- сухі, Б-соковиті

а) кістянка,б) зернівка, в) ягода, г) стручок, д) коробочка,е ) біб

4 рівень

Опишіть коротко процес подвійного запліднення. Поясніть біологічне значення подвійного запліднення в рослин.

 

 

Контрольна робота

з теми «Будова генеративних органів рослини»

Варіант 2

Рівень1

Вибрати правильну відповідь (кожне питання по 0,5 бала):

1. Вкажіть назву частини квітки, якою вона прикріплюється до пагона: А) чашолисток; Б) віночок; В) квітколоже; Г) квітконіжка.

2. Вкажіть, що утворюється внаслідок злиття спермія та центральної клітини зародкового мішка у квіткових рослин: А) пилкове зерно;

Б) ендосперм; В) зигота; Г) зародковий мішок.

3. Вкажіть рослину, у якої плід кістянка: А) груша;  Б) слива; В) суниця; Г) ожина.

4.   Квітки, що мають лише тичинки або лише маточки, називають:

а) одностатевими; б) двостатевими; в) змішаними.  

5. Частина квітки, в якій розвивається пилок: а) чашолисток

 б) квітконіжка  в) пелюстка  г) маточка д) тичинка

6.Статеве  розмноження рослин здійснюється:

а) спорами  б) злиття гамет   в) зооспорами    г)відокремлення багатоклітинних організмів від материнського 

2 рівень(кожне питання по 0,5 балів)

1.Квітка –це?

2. Які бувають суцвіття?

3. Як називається плід черешні?

4. Дводомні рослини?

5. Яка функція плоду?

6. Як відбувається самозапилення?

3 рівень ( кожне питання по1 балу)

1.Що таке подвійне запліднення?

2. Ознаки  розмноження: А-статевого,  Б-нестатевого

а) велика кількість нащадків, б)нащадки подібні до материнського, в) нащадки відрізняються від материнського , г) розмноження шляхом злиття гамет, д) розмноження однією або групою клітин.

3.Плоди: А- однонасінні, Б-багатонасінні

а) кістянка,б)біб, в) стручок, г) зернівка, д) коробочка,е ) ягода,

ж) сімянка.

4 рівень

Доведіть, що квітка є органом розмноження.Яку будову має квітка?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку