Контрольна робота "Будова слова. Орфографія"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу з метою перевірки знань з теми "Будова слова. Орфографія". Різнорівневі завдання
Перегляд файлу

Контрольна робота №3 «Будова слова. Орфографія». Тестування

 

І варіант

Середній рівень (всього: 2 бали)

1. У якому рядку всі слова відповідають такій морфемній будові: префікс, корінь, суфікс, закінчення?

А) Засніжений, налетіти, посвячений;

Б) Провулок, вибірково, легенький;

В) Весняний, похмуро, винахід.

2. Спільнокореневими є всі слова в рядку:

А) ніч, нічний, уночі;

Б) сонце, сонця, на сонці;

В) водити, підводний, вода.

3. Лише НЕЗМІНЮВАНІ слова записано в рядку:

А) маестро, телефон, журі;

Б) поні, таксі, спагеті;

В) планшет, метро, желе.

4. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:

А) голуб, радість, збори, восьмий;

Б) лист, звіт, джміль, кисіль.

В) гараж, журі, дощовий, какаду.

 

Достатній рівень (всього: 4 бали)

5. Доберіть форми слова та спільнокореневі слова до слів дощовий, береза.

6. Оберіть із довідки слово, яке відповідає схемі

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/142554/1164165/322558_1637265608.png

Довідка:  пришкільний, шкільний,  школяр,  при школі.

 

7. Перепишіть, використовуючи префікс при- , пре- , прі- :

Пр..сісти, пр..звище, пр…подобний, пр..красний, пр..мружити, пр..вітати, пр..землений, пр..йти, пр..рва, пр..єднати, пр..лягти, пр..морський.

8. Утворіть нові слова, додаючи префікс з- або с- :

…писати, …фотографувати, …цідити, …ліпити, …казати, …пекти, …розуміти, …шити, …кривдити, …тримати, …пиляти, …сувати.

 

Високий рівень (всього: 6 балів)

9. Напишіть слова разом або окремо, знявши риску:

Пів/України, пів/яблука, пів/оберт, пів/ніч, пів/класу, пів/озера, напів/сон, пів/куля, пів/місяць, полу/мисок, пів/степу, пів/острів.

10. Розберіть за будовою слова:  прислів’я, перелетіти.

11. Перепишіть речення, обираючи правильний варіант написання виділеного слова. Підкресліть усі можливі слова, які утворені за допомогою префіксів або суфіксів, позначте ці значущі частини слова схематично.

 

Вихідний – це день вимушеного (без-, бес-)ділля.

Контрольна робота №2 «Будова слова. Орфографія». Тестування

ІІ варіант

 Середній рівень (всього: 2 бали)

1. Слово не може існувати без...

А) закінчення     Б) суфікса       В) префікса      Г) кореня

2. У якому рядку всі слова відповідають такій морфемній будові: префікс, корінь, суфікс, закінчення? 

А) Прекрасно, сіренький, знання;

Б) приміський, підберезник, перекручений;

В) веселенький, винахід, надмірний;

3. У якому рядку всі слова утворені за допомогою двох префіксів?

А)  Неперевершений, непримиренний, недійсний;

Б) попривозити, позакривати, неподільний;

В) позашлюбний, подорожний, непохитний;

4. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом  ПРЕ- :

А) Пр...кислий, пр...чепурити, пр...гарний

Б) пр...чіткий, пр...мудрий, пр...сісти

В)  пр...милий, пр...старий, пр...добрий

Достатній рівень (всього: 4 бали)

5. Доберіть форми слова та спільнокореневі слова до слів сонячний, відрізок.

6. Оберіть із довідки слово, яке відповідає схемі

https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/142554/1164165/322558_1637265608.png

Довідка:  пришкільний, шкільний,  школяр,  при школі.

 

7. Перепишіть, використовуючи префікс при- , пре- , прі- :

Пр..сісти, пр..звище, пр…подобний, пр..красний, пр..мружити, пр..вітати, пр..землений, пр..йти, пр..рва, пр..єднати, пр..лягти, пр..морський.

8. Утворіть нові слова, додаючи префікс з- або с- :

…писати, …фотографувати, …цідити, …ліпити, …казати, …пекти, …розуміти, …шити, …кривдити, …тримати, …пиляти, …сувати.

Високий рівень (всього: 6 балів)

9. Напишіть слова разом або окремо, знявши риску:

Пів/України, пів/яблука, пів/оберт, пів/ніч, пів/класу, пів/озера, напів/сон, пів/куля, пів/місяць, полу/мисок, пів/степу, пів/острів.

10. Розберіть за будовою слова:  безграмотний, поділити.

11. Перепишіть речення, обираючи правильний варіант написання виділеного слова. Підкресліть усі можливі слова, які утворені за допомогою префіксів або суфіксів, позначте ці значущі частини слова схематично.

 

У нелюбу годину (роз-, рос-)пізнаєш найбільш вірну людину.

 

 

 

 

doc
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку