Діагностична робота “ Будова слова “
Дата__________________ Прізвище_______________________________
1. Частина слова перед коренем називається :
а) префікс;
б) корінь;.
в) закінченням.
2.Спільна частина споріднених слів називається…
а)суфіксом
б) коренем
в) закінченням
3. Треба змінити форму слова, щоб визначити
а) закінчення;.
б) префікс .
в) корінь;
4.Апостроф пишеться після префіксів…
а) на-, пере-, по-;
б) ви-, за-, пре-.
в) роз-, з-, від-, об-
6. Розбери слова за будовою
Школа, літній, підводний,, дощ, лісок, хатинка.
7.Склади і запиши словосполучення, змінюючи закінчення слів у дужках.
Берегти (книга) __________________________________________________
Малювати (картина)________________________________________________
Допомагати (бабуся)_______________________________________________
8.Продовж речення.
Споріднені слова називаються _____________________________словами.
9. Напиши в прямокутниках назви частин слова.
|
|
|
|
|
|
|
|
10.Уважно прочитай слова. Познач рядок , де записані всі спільнокореневі слова.
а)Вода, водний, водичка, водити, водяний.
б)Сонце, сонечко, сонячний, сонливий.
в)Мир, мирний, помиритися, мирно.
11. Встав пропущений префікс з- (с-). Виділи префікс
На зиму зерно ..сипають у ..ховища. Багато його потрібно буде для весняної сівби. У ..ховищах ..творюються всі умови для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложи-
лося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.
12.Побудуй звукові моделі цих слів:
Знання-
Об’єднання-