Тема. Контрольна робота «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками».
Мета:
навчальна: перевірити рівень засвоєння знань учнів за темою «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»;
розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу; планувати раціональне використання свого часу;
виховна: виховувати наполегливість, охайність, організованість.
Очікувані результати: визначити рівень знань учнів із вивченої теми з метою їх подальшої корекції.
Тип уроку: урок перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: картки із завданнями контрольної роботи .
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Орієнтовний зміст завдань.
1 варіант.
Початковий рівень.
1. (1 бал) Знаменником дробу, який дорівнює є число:
А. 8. Б. 11. В. 21. Г. 42.
2. (1 бал) Сумою дробів і
є дріб…
А. . Б.
. В.
. Г.
.
3. (1 бал) Різницею дробів є дріб…
А. . Б.
. В.
. Г.
.
Середній рівень.
4. (1 бал) Знайдіть зменшуване, якщо різниця дорівнює , а від’ємник —
А. . Б.
. В.
. Г.
.
5. (2 бали) Обчисліть:
а);
б) .
Достатній рівень.
6. (3 бали) Марійка задумала деякий дріб, який спочатку збільшила на , а потім – ще на
. У результаті вона отримала
. Яке число задумала Марійка?
Високий рівень.
7. (3 бали) Розв’яжіть рівняння:
а) ;
б) .
2 варіант.
Початковий рівень.
1. (1 бал) Чисельником дробу, який дорівнює є число:
А. 8. Б. 11. В. 21. Г. 42.
2. (1 бал) Різницею дробів і
є дріб…
А. . Б.
. В.
. Г.
.
3. (1 бал) Сумою дробів є дріб…
А. . Б.
. В.
. Г.
.
Середній рівень.
4. (1 бал) Знайдіть від’ємник, якщо зменшуване дорівнює , а різниця —
А. . Б.
. В.
. Г.
.
5. (2 бали) Обчисліть:
а);
б) .
Достатній рівень.
6. (3 бали) Андрій задумав деякий дріб, який спочатку збільшив на , а потім зменшив на
. У результаті він отримав
. Яке число задумав Андрій?
Високий рівень.
7. (3 бали) Розв’яжіть рівняння:
а) ;
б) .