Контрольна робота "Дієслово" ІІ частина 6 клас

Про матеріал
Перевірка набутих знань та вмінь учнів 6 класу з мовної теми "Дієслово" ІІ частина.
Перегляд файлу

Варіант 1

1. Дієслово - це частина мови, яка:

   а) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки;

   б) означає дію або стан предмета;

   в) означає назву предмета;

   г) означає назву ознаки предмета або його приналежності.

2. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.

А Працював би, купують, заспіваймо.

 Б Будемо говорити, обступаючи.

 В Розуміючи, надісланий, ховаючи.

 Г Учити, навчивши, учіння.

3. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Охопити, побачити, ішов.

 Б Говорити, спати, сміятися.

 В Сидіти, наїжачитися, діждалися.

 Г Малювала, стежити, махати.

4. Дієслова в неозначеній формі можуть бути такими членами речення:

а) тільки головними;

б) тільки другорядними;

в) тільки присудком;

г) головними і другорядними.

5. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо

   а) не\навидіти, не\мислимо;

   б) не\покоїтися, не\просили;

   в) не\зчулися, не\водила;

 

 

 

 

 

6. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

.          

А Доконаний вид, майбутній час

1 Буду в’язати.

                       

Б Недоконаний вид, майбутній час.

2 Перечитав.

В Доконаний вид, минулий час.

3 Працюватимемо.

 

4 Змалюю.

 

5 Підписав.

 

6 Зроблю.

 

 

7. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

 А Минулий.

1.Сподіватимусь, буде малювати.

                       

Б Теперішній.

2. Відпочинеш, полечу.

В Майбутній

3. Працюють, ігнорує.

 

4. Сконала, допомогли.

 

5. Відвідав, утекли.

 

6. Буду грати, лякатиму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Установити відповідність між дієсловами та їх способовими формами.

А Дійсний.

1 Поллється, задзвонить.

Б Умовний.

2 Спишіть, принеси.

В Наказовий

                       3 Розказала, турбують.

 

4 Допоміг би, прийшла б.

 

5 Спечіть, стежте.

 

6 Обґрунтувала б, прибіг би.

 

9. Установити відповідність між дієсловами і способами їх творення.

А Префіксальний.

1 Нявкати, рожевіти.

Б Суфіксальний.

2 Переписати, відійти.

В Префіксально-суфіксальний.

3 Богохульствувати, красномовити.

Г Складання слів.

4 Попоїсти, провідати.

 

5 Столярувати, тиснути.

 

6 Поглиблювати, пританцьовувати.

10. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова 1 дієвідміни:

   а) говорити, ходити, кричати, стати;

   б) вчити, малювати, працювати, спати;

   в) бігти, сидіти, любити, боротися;

   г) мати, везти, казати, іти.

11. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова доконаного виду:

   а) пообіцяла, стояли, доказати;

   б) падало, мріяв, вміти;

   в) люблю, думав, відпочивати;

   г)прочитав, відвідала, забули.

12. Укажіть рядок, у якому всі дієслова — умовного способу:

а) думала, сказав, мріяли, впало;         

б) перемогла б, співав би, бажали б, задощило;

в) горів би, ходив би, казав би, створив би:                                                                                                     

г) мерехтіло б, морозило, пройшло б, наздогнало б.

Варіант 2

 

1.  Дієслово - це частина мови, яка:

   а) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки;

   б) означає дію або стан предмета;

   в) означає назву предмета;

   г) означає назву ознаки предмета або його приналежності.

2. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.

А Відпускаючи, турбувати, перехідний.

 Б Спілкуючись, посміхнувся, принісши.

 В Гордувати, посивілий, серйозний.

 Г Бігатимете, господарюючи, освітлений.

3. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Нездужати, нездоровиться, цвіте.

 Б Летіти, одягати, переконуватися.

 В Заздрити, цвів, охопити.

 Г Відпустити, горіти, мила.

4.  Укажіть, у якому варіанті всі слова — неозначені форми дієслів доконаного виду:

а) умиватися, одягатися, озирнутися, сміятися;

б) писати, читати, малювати, казати;

в) подумати, записати, намалювати, створити;

г) учить, згадать, зробить, балакать.

5. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:

   а) не\славити, не\робити, не\приносити;

   б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;

   в) не\здужати, не\думали, не\співав;

   г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.

6. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

А Доконаний вид, майбутній час.

1 Перерахував.

Б Недоконаний вид, майбутній час.

2 Буду вчити.

В Доконаний вид, минулий час.

3 Напечемо.

 

4 Вимию.

 

5 Малюватимемо.

 

6 Підстелив.

 

7. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

А Минулий.

1 Радіють, розповідають.

Б.Теперішній.

2 Переписав, поневолив.

В Майбутній.

 3 Буду допомагати, визволимо.

 

4 Запалив, скрикнув.

 

5 Аналізую, ідуть.

 

6 Допущу, зроблю.

 

 

8. Установити відповідність між дієсловами та їх способовими формами.

 А Дійсний.

1 Зупиніться, ударте.

Б Умовний.

2 Приніс би, ходила б.

В Наказовий.

3 Ллється, нездоровиться.

 

4 Ревів би, мчали б.

 

5 Світіть, робімо.

 

6 Допустив, заквітчав

 

9. Установити відповідність між дієсловами і способами їх творення.

А Префіксальний.

1 Косити, думати.

Б Суфіксальний.

2 Передбачити, прибути.

В Префіксально-суфіксальний.

3 Покращувати, насидітися.

Г Складання слів.

4 Водовозити, риболовити.

 

5 Парубкувати, нукати.

 

6 Додуматися, потовщати

 

10. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова 2 дієвідміни:

   а) писати, гратися, дивитися, різати;

   б) купити, бачити, стояти, садити;

   в) думати, спостерігати, гадати, лежати;

   г) сидіти, летіти, грати, думати.

11. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:

   а) читав, малюю, буду вчити;

   б) проводити, прочитав, глянула;

   в) вивчати, привітав, говорити;

   г) казати, принести, ворушиться.

12. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова наказового способу:

   а) ходи, мріятиму, учили б, довелося;

   б) порадь, покладу, казала б, встанемо;

   в) лети, відчинімо, встаньте, слухай;

   г) їж, запитав би, покладу, працював би.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Копат Копатычок
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
5015
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку