Контрольна робота для 10 класу "Творчість Івана Франка"

Про матеріал

Контрольна робота для 10 класу (рівень стандарту, академічний рівень) містить тестові завдання (з вибором однієї правильної відповіді, кількох правильних відповідей, встановлення відповідності) з теми "Творчість Івана Франка". Відповідає вимогам програми з української літератури.

Перегляд файлу

Творчість І.Франка

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                              ( 5б)                

Ні, хто не любить всіх братів,

Як сонце боже, всіх зарівно,

Той щиро полюбить не вмів

Тебе, коханая Вкраїно!

1.Віршовий розмір  уривка із вірша І.Франка «Моя любов» -

а) хорей;         б) ямб;              в) дактиль;           г) анапест;       д) амфібрахій. 

2. Римування  в уривку:

а) паралельне;         б) перехресне;              в) кільцеве;           г) суміжне.

3. І.Я.Франко народився в селі:

а) Ясениця Сільна;    б) Нагуєвичі;      в)  Моринці;      г) Кирилівці; д) Іванівці. 

4. Збірка І.Франка «Зів'яле листя» вийшла в:

а) 1887р.;         б) 1896р.;              в)1897р.;           г) 1889р. ;      д) 1886р.

5. Філософською поемою за жанром  є твір І.Франка

а) «Іван Вишенський»;         б) «Мойсей»;              в) «Декадент»;           г) «Украдене щастя». 

6. Вірш «Гімн» належить до лірики:

а) патріотичної;      б) філософської;        в) інтимної;       г) громадянської;   д) політичної

7. «Легенда про вічне життя»  - це поетичний роздум про:

а) любов ;         б)   вірність;      в) зраду;       г) смисл буття людини;   д) життя і смерть.

8.  І.Франко змалював образ справжнього поета, життєвим і творчим завданням якого є служіння рідному народові у вірші:

а) «Гімн»;     б)  «Безмежне поле…»;     в) «Розвивайся ти, високий дубе»;     

 г) «Декадент»;  д) «Сікстинська мадонна».

9.   У поемі «Мойсей» в алегоричній притчі-казці про те, як дерева обирали собі короля, І.Франко висловлює свій погляд на: 

а)  трагічну долю митця,  якого не розуміє суспільство; 

б) внутрішній світ людини в порівнянні із суспільством;

в) проблему самотності людини епохи тоталітаризму ;   

г) пророка-вождя народу, який прагне вибороти свободу;   

 д) конфлікт між бажанням і обов’язком у житті людини.

10.  Оберіть правильне твердження:

а) центральним образом поезії «Розвивайся ти, високий дубе» є образ дуба;

б) збірка «Зів'яле листя» І.Франка  складається з чотирьох жмутків;

в) вірш «Гімн» завершується риторичним окликом;  

г) ліричний герой поезії «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» проголошує свою приреченість вічно любити байдужу до нього дівчину і страждати;

д)  вірш «Безмежне поле…» належить до збірки «З вершин і низин».

Завдання з вибором  кількох правильних   відповідей                                                       (2б_)

11. До збірки  «Мій Ізмарагд» належать поезії:

а) «Гімн»;   б)  «Безмежне поле…»;   в) «Розвивайся ти, високий дубе»;    г) «Декадент»; 

д) «Сікстинська мадонна» е) «Легенда про вічне життя» .

12. Назвіть проблеми, порушені автором у поемі»Мойсей»: а) історичний шлях нації;

 б) пошуки людиною особистого щастя;  в) визначна особистість як  провідник народу;

г) морально-етичні; д) пробудження національної свідомості;  д)  історичної пам’яті. 

Завдання на встановлення відповідності                                                                         (4б)

13. Установіть відповідність:

Герой

Вчинок

1) Єгошуа

а) закликає народ закидати пророка камінням

 2) Азазель

б) карає пророка за сумнів

3) Єгова

в) веде свій народ до землі обітованої

4) Датан

г) закликає: «До походу! До бою!»

 

д) намагається підірвати віру Мойсея

14. Установіть відповідність між твором і уривком із нього:

1. «Гімн»

а) Ох, тії очі темніші ночі,

   Хто в них задивиться, й сонця не хоче!

2. «Мойсей»             

б) Я не люблю безпредметно тужити

    Ні шуму в власних слухати вухах;

    Поки живий, я хочу справді жити,

   А боротьби життя мені не страх.

3 . «Декадент»          

в) Вiн не вмер, вiн ще живе!

    Хоч вiд тисяч лiт родився,

   Та аж вчора розповився

   I о власнiй силi йде.

4. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»

г) Та прийде час, і ти огнистим видом

    Засяєш у народів вольних колі, 

    Покотиш Чорним морем гомін волі

    І глянеш, як хазяїн домовитий,

    По своїй хаті і по своїм полі.

 

д) Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш,

    Як я люблю тебе без тями,

    Як мучусь довгими ночами

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маньківська Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 березня 2018
Переглядів
36093
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку