Контрольна робота для 5 класу з теми "Літературна казка"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Літературна казка" включає в себе тестові питання та завдання за казками О. Пушкіна, Г.К Андерсена, О. Уайльда, С. Маршака. Початковий рівень - це тестові питання з варіантами відповідей. Середній та достатній рівні - це завдання на відповідність та питання з вивченої теми. Високий рівень - розгорнуті відповіді та творчі завдання з вивченої теми. Контрольна робота має 2 варіанти
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Літературні казки» для 5 класу

(За казками О. Пушкіна,  Г. К. Андерсена, О. Уайльда, С. Маршака)

 І варіант

Початковий рівень (по 0.5 балів)

  1. Який казковий герой не згадується у вступі до поеми «Руслан та Людмила»

а) Кощій;   б) Яга;    в) Гном?

  1. Чим зла цариця отруїла молоду  царівну

а) персиком;  б) яблуком;   в) апельсином?

 

  1. За чим відправила Мачуха пасербицю до зимового лісу

а) за джерельною водою;  б) за хмизом;  в) за ялинкою?

 

  1. Що подарував місяць Квітень добрій дівчині

а) каблучку;  б) кошик із золотом;  ) намисто?

 

  1. Хто знайшов немовля у зимовому лісі

А)лісоруби;  б) чарівники;  в)мисливці?

 

  1. Скільки років блукав Хлопчик-Зірка у пошуках матері

А)5років;  б)4роки;   в)3роки?

 

 

Середній та достатній рівні (по 1 балу)

 

  1. Встановіть відповідність між назвою казки та автором

             «Хлопчик-Зірка» Г. К. Андерсен

            «Дванадцять місяців» О. Уайльд

            «Непохитний олов’яний солдатик» О. Пушкін

            «Казка про мертву царівну та сімох богатирів» С. Маршак

 

 

  1. Встановіть відповідність між назвою казки та її героєм

«Хлопчик-Зірка» царевич

«Дванадцять місяців» жебрачка

«Непохитний олов’яний солдатик» солдат

«Казка про мертву царівну та сімох богатирів» балерина

 

  1. Що уславлюється в казці «Непохитний олов’яний солдатик»?
  2. Як повівся весь світ з Хлопчиком-Зіркою, коли він шукав свою матір?
  3. Які образи протиставляються у казці «Дванадцять місяців»?

 

Високий рівень (по 2 бали)

 

  1. Що таке літературна казка? Чим вона відрізняється від народної?
  2. Як поводить себе принцеса з казки «Дванадцять місяців»? Чи винна вона у цьому? Свою відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

 

 Контрольна робота з теми «Літературні казки» для 5 класу

(За казками О. Пушкіна,  Г. К. Андерсена, О. Уайльда, С. Маршака)

 ІІ варіант

Початковий рівень (по 0.5 балів)

  1. Лукомор’я – це…

а)ліс;  б)морська затока;  в) острів?

  1. Лісовик, русалка, вовк, Яга – це герої казки

а) О. Пушкіна;  б) О. Уайльда;  в) Г. К. Андерсена?

 

  1. Що захотіла вередлива принцеса на святковий стіл до Нового року

А) виноград;  б) нові черевички;  в) проліски?

 

  1. На кого перетворилися сварлива мачуха та її донька

А) на собак;  б) на вовків;  в) на лисиць?

 

  1. Що сталося з Хлопчиком-Зіркою, коли він образив свою матір

А) перетворився на старого; б) почав сильно хворіти;  в) став схожим на жабу?

 

  1. До кого потрапила царівна, коли опинилася одна у лісі

А) до гномів;  б) до богатирів;   в) до старенької бабусі?

 

Середній та достатній рівні (по 1 балу)

 

  1. Встановіть відповідність між письменником та його батьківщиною

            Росія Г. К. Андерсен

            Данія О. Уайльд

            Росія О. Пушкін

            Ірландія С. Маршак

 

 

  1. Встановіть відповідність між назвою казки та її річчю, яка їй належить

«Хлопчик-Зірка» проліски

«Дванадцять місяців» отруйне яблуко

«Непохитний олов’яний солдатик» бурштинове намисто

«Казка про мертву царівну та сімох богатирів» палац із паперу

 

  1. Дайте характеристику олов’яному солдатику.
  2. Чому птахи та звірі не хотіли допомогти Хлопчику-Зірці, коли він цього потребував?
  3. Що зробив Хлопчик-Зірка, коли став королем?

 

 

Високий рівень(по 2 бали)

 

  1. Що таке літературна казка? Чим вона відрізняється від народної?
  2. Як поводить себе цариця з «Казки про мертву царівну та сімох богатирів»? Що в її образі засуджує автор казки?
docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку