9 клас
Контрольна робота з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики».
Варіант1
1. У класі навчається 6 юнаків. Скількома способами можна їх вишикувати в шеренгу?
2.За результатами ДПА з математики учні класу отримали такі оцінки: 4 бали -2учні, 5 балів – 3 учні, 6 балів – 3 учні, 7 балів -4 учні, 8 балів -8 учнів, 9 балів – 3 учні, 10 балів – 4учні, 11 балів – 2 учні, 12 балів – 1учень. Побудуйте полігон частот
3.Дано вибірку: 3;8;5;3;6;8;9;2;8. Знайти її моду, середнє значення вибірки та медіану..
4. На 5 однакових картках написані букви А,Е,Н,П,Р. Яка ймовірність того, що випадковим чином розкладені картки в ряд дадуть слово «НЕРПА»?
5.У коробці є 4 червоних, 4 зелених,4 синіх, 4 білих, 4 жовтих кульок. Яка ймовірність, що навмання вийнята кулька буде:
1) зеленою
2) Червоною або синьою
3) Не білою
4) чорною
6. Є5 різних ручок, 3 різні олівці та 4 різні фломастери. Скількома способами можна скласти набір з 1 ручки, 1 олівця, 1 фломастера?
7.Скільки п’ятицифрових чисел можна утворити з цифр 0,1,2,3,4 так, щоб усі цифри були різними?
8. В ящику 4 білих, 5 червоних і кілька синіх кульок. Знайти загальну кількість кульок в ящику, якщо ймовірність вийняти навмання синю кульку дорівнює 0,25?
Варіант 2
1.Скільки різних слів можна утворити з літер слова «школа»?
2. За результатами ДПА з математики учні класу отримали такі оцінки: 4 бали -2учні, 5 балів – 3 учні, 6 балів – 3 учні, 7 балів -4 учні, 8 балів -8 учнів, 9 балів – 3 учні, 10 балів – 4учні, 11 балів – 2 учні, 12 балів – 1учень.Побудуйте діаграму.
3.Дано вибірку: 3;7;5;2;6;8;7;2;8;2. Знайти її моду, медіану та середнє значення вибірки.
4. На чотирьох картках записано цифри 1,2,3,4. Яка ймовірність того, що картки розкладені так,що утворилось число 3214.
5. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 2 білих, 5 зелених, 3 червоних. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька:
а) зелена;
б) не зелена?
В) біла або зелена?
Г) червона
6.Є 3 різні підручники з алгебри, 4 – з геометрії та 6 з фізики. Скількома способами можна скласти набір з одного підручника з алгебри, геометрії та фізики.
7.Скільки п’ятицифрових чисел можна утворити з цифр 1,2,3,4, 5 так, щоб усі цифри були різними і число ділилось на 5?
8. В коробці є 5 червоних олівців, 3 синіх і кілька жовтих. Скільки жовтих олівців є у коробці, якщо ймовірність вийняти навмання синій олівець становить 0,3 ?