Контрольна робота для учнів 10 класу на тему «Функції їхні властивості та графіки. Степені»

Про матеріал
Контрольна робота на тему «Функції їхні властивості та графіки. Степені.» містить тестові завдання та завдання, що вимагають самостійного розв'язання, що забезпечує об'єктивну оцінку знань учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота.

 «Функції їхні властивості та графіки. Степені»

Варіант – 1

 

  1.  Знайти область визначення функції: .

А) х є [8;+∞ )        Б) х є [-8;+∞ )             В) х є (8;+∞ )              Г) х є (-∞; 8 )

 

  1. Знайдіть

     А)        Б)             В)              Г)

 

3. Якою є функція зображена на графіку?

А) парна     Б) не можливо визначити    В) не парна   Г) ні парна ні непарна

 

 

 Функція та її графік

 

 

4. Знайдіть значення виразу

 

А) 108                    Б)6              В) 36              Г) 98

 

5.  Розв’яжіть рівняння  ;   

 

А) х=4                    Б)х=-4              В) 64              Г) 8

 

 6.  Винесіть множник з-під знака кореня      

А) 2                    Б)             В)               Г)

 

7. За графіком на рис. 1 встановіть: 

  1. D(f); E(f);
  2. Нулі-функції; 
  3. Періоди знакосталості;
  4. Проміжки зростання і спадання функції.

 

Сдвиг графика по вертикали • Математика, Функции | Фоксфорд Учебник

 

8.    Знайти область визначення  функції

 

9. Побудувати графік  функції: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота.

 «Функції їхні властивості та графіки. Степені»

Варіант – 2

 

 

  1. Знайти область визначення функції: .

А) х є [8;+∞ )        Б) х є [-8;+∞ )             В) х є (8;+∞ )              Г) х є (-∞; 8 )

 

  1. Знайдіть

     А)        Б)             В)              Г)

 

3. Якою є функція зображена на графіку?

А) парна     Б) не можливо визначити    В) не парна   Г) ні парна ні непарна

 

 

 ФУНКЦІЇ ТА ЇХ ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ

 

 

4. Знайдіть значення виразу

 

А) 108                    Б)6              В) 36              Г) 98

 

5.  Розв’яжіть рівняння  ;   

 

А) х=4                    Б)х=-4              В) -6              Г) 8

 

 6.  Винесіть множник з-під знака кореня      

А)                     Б)             В)               Г)

 

7. За графіком на рис. 1 встановіть: 

  1. D(f); E(f);
  2. Нулі-функції; 
  3. Періоди знакосталості;
  4. Проміжки зростання і спадання функції.

 

Сдвиг графика по вертикали • Математика, Функции | Фоксфорд Учебник

 

8.    Знайти область визначення  функції

 

9. Побудувати графік  функції: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Антонюк Володимир Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кавун Наталія Ясонівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Нелін Є.П.)
До уроку
РОЗДІЛ 2. СТЕПЕНЕВА ФУНКЦІЯ
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
35130
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку