Учні екстернатної форми навчання в кінці року повинні з кожного предмету звітувати про набуті знання. Найкраще це робити в письмовій формі у вигляді контрольної роботи - річного оцінювання. Пропоную свій матеріал- контрольна робота з 12 завдань різної складності і форм(тести й задачі) для 9 класу (2017-2018 н. р.)
3. Який об’єкт може бути джерелом механічної хвилі?
а) Заряджена частинка, що рухається прискорено
б) Тіло, яке коливається
в) Тіло, що рухається рівномірно
г) Нерухоме намагнічене тіло
4. Коли хвиля переходить в інше середовище, то НЕ змінюється:
а) Амплітуда хвилі в) Частота хвилі
б) Довжина хвилі г) Швидкість поширення хвилі
5. Радіостанція працює на частоті 60 МГц. Знайдіть довжину електромагнітних хвиль, випромінюваних антеною радіостанції. Швидкість поширення електромагнітних хвиль с = 3108 м/с.
6. Визначте, яку масу Урану-235 витрачає за добу АЕС потужністю 2 ГВт, якщо її ККД становить 25%.
7. У ядрі атому Берилію 4 протони й 5 нейтронів. Скільки електронів в атомі Берилію.
8. Кут між падаючим і відбитим променем 500. Під яким кутом до дзеркала падає світло?
9. Промінь світла падає із повітря в інше середовище. Яким буде, згідно закону Снелля, кут падіння цього променя, якщо кут заломлення дорівнює 30о, а показник заломлення цього середовища відносно повітря дорівнює 1,6?
10. Установіть відповідність між фізичною величиною та твердженням
1 |
визначення положення тіла в просторі |
2 |
векторна величина |
3 |
довжина траєкторії |
4 |
спрямований відрізок прямої |
5 |
визначає тривалість події |
А |
шлях |
Б |
швидкість |
В |
час |
Г |
координата |
11. Камінь вільно падає у колодязі 2,5 с без початкової швидкості з прискоренням 10 м/с2.
Яку швидкість він має при падінні на дно? З якої висоти падав?
12. Два тіла масами =2 кг і =4 кг рухаються зі швидкостями і
, як показано на рис. Записати закон збереження імпульсу і знайти
невідому швидкість тіла після взаємодії
( 1. 2 м/с; 2. 3 м/с; 3. 2 м/с; 4. 11 м/с)