Контрольна робота «Доба Вiдродження»
1-й в. 1-й рiвень. Тест
1.Доба Вiдродження охоплює перiод:
а) 14-17ст. б) 15-17ст. в) 9-11ст. г) 12-13ст.
2. У збiрцi «Канцоньєре» Петрарка розкриває:
а) лише тему кохання; б) фiлософськi роздуми поета; в) це рiзнотематична збiрка.
3. Яке було iм’я жінки, якiй Шекспiр присвячував свої сонети?
а) Лаура; б) Беатрiчче; в) iм’я коханоi невiдомо.
4.Як у лiтературi називається цей прийом: «розкiш-злиднi», «зло-добро»?
а) порiвняння; б) метафора; в) антитеза; г) гiпербола.
5.Де перебував Сервантес, розпочавши роботу над «Дон Кiхотом»?
а) в армiї; б) у полонi; в) у в’язницi; г) у лiкарнi.
6.Дама серця Дон Кiхота родом була з:
а) Ламанчi; б) Тобоссо;в) Марселя.
2-й рiвень.
1.Установiть послiдовнiсть дiй:
А Ромео випив отруту й помер.
Б Парiс у брата Лоренцо.
В Примирення родин.
Г Ромео б’ється з Тібальтом.
2.До якого жанру належать цi твори
А «Книга пiсень» 1 роман
Б «Ромео I Джульєтта» 2 збiрка сонетiв
В «Дон Кiхот» 3 трагедiя
3.Установiть вiдповiднiсть мiж тим, що бачить ДонКiхот та його зброєносець
Дон Кiхот Санчо Панса
3 –й рiвень
1.Пояснiть значення вислову «здонкiхотився».
2.Що таке «вiчний образ»? Якi з лiтературних образiв доби Вiдродження стали «вiчними»
4-й рiвень. (1-а тема на вибiр)
1.Якi риси Дон Кiхота гiднi поваги?
2. Лист на адресу: «Iталiя. Верона .Ромео I Джульєттi».
Контрольна робота «Доба Вiдродження»
2-й в.1-й рiвень. Тест
1.Дiячiв доби Вiдродження називали:
а) гуманiстами; б) реалiстами; в) просвiтителями; г) модернiстами.
2.6 квітня 1327р. у життi Ф.Петрарка сталася значна подiя:
а) народження сина; б) увiнчали лавровим вiнком; в) упершее зустрiв жiнку, яку покохав на все життя; г)запросили повернутися до Флоренцii»
3.Яку назву мав театр, у якому служив Шекспiр?
а) «Горизонт»; б) «Глобус»; в) «Меридiан».
4.Шекспiрiвський сонет має побудову:
а) 4+4+4+2; б) 4+4+3+3; в) 4+3+4+3; г) 2+4+4+4.
5.Укажiть, до якої епохи належить творчiсть Сервантеса:
а) Античнiсть; б) Середньовiччя; в) Ренесанс; г) Просвiтництво.
6. «Дон Кiхот» був задуманий як пародiя на :
а) рицарську поезiю; б) рицарськi хроніки; в) рицарськi романи; г) рицарськi оди.
2-й рiвень.
1.Установiть послiдовнiсть дiй:
А – таємне вiнчання Ромео й Джультти;
Б – Ромео купляє отруту в аптекаря;
В – смерть Меркуцiо;
Г – Джультта вбиває себе.
2.Установiть вiдповiднiсть мiж митцями та країною
А Сервантес 1. Англiя
Б Петрарка 2. Iспанiя
В. Шекспiр 3.Iталiя.
3.Установiть вiдповiднiсть мiж реальними речами , людьми та тим , як їх бачить Дон Кiхот:
А погано приготована трiска 1 управитель замку
Б корчмар 2 велетнi
В отара овець 3 форель
Г вiтряки 4 вiйсько.
3 –й рiвень
1.Пояснiть вислiв «бiй з вiтряками».
2. Пояснiть вислiв «шекспiрiвське питання».
4-й рiвень. (на вибiр)1.Якi риси Дон Кiхота гiднi поваги? 2. Лист на адресу: «Iталiя .Верона. Ромео i Джульєттi».