18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота "Додавання і віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Додавання і віднімання раціональних чисел". Для 6 класу.
Перегляд файлу

Контрольна робота  «Додавання і відніманняраціональних чисел»

І варіант

Початковий рівень (3 бали)

Оберіть правильну відповідь.

1. Які з наведених тверджень вірні:

   а) – 4 + (– 6) = 2;    б) – 22 + (– 13) = – 9;    в) – 7 + 5 = – 2;    г) – 22 + 33 = 11.

 

2. Знайдіть значення виразу: 5,6 – 8 + 1,4.

   а) 1;    б) – 1;    в) 0;    г) 15.

 

3. Коренем рівняння – 5 – х = 2 є число:

   а) 7;    б) 3;    в) – 3;    г) – 7.

 

Середній та достатній рівні (6 балів)

4. Виконайте дії:

   а)  – 2  – 1;             г) – 2 + 0,987;      ж) – 12,56 – (– 17,4);

   б) – 2,1 + (– 3,14);    д) 0,3 – (– 10);       з) – 13,5 – (– 10,84).

   в) 3,7 + (– 1,18);       е) 3,71 – 5,6;

 

 

5. Розвяжіть рівняння: – 9 – (х + 4) = – 8,5.

 

6. Знайдіть суму цілих розв*язків  нерівності:

                                               -5 < х ≤ 3

 

Високий рівень (3 бали)

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.

   25,78 + (– 4) + 5,73 + (– 27,78) + (– 1).

 

 

8. Знайдіть відстань між точками А(– 8,2) і В(6,4). Скільки цілих чисел знаходиться між числами – 8,2 і 6,4?  Знайдіть їх суму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота «Додавання і відніманняраціональних чисел»

Варіант ІІ

Початковий рівень (3 бали)

Оберіть правильну відповідь.

1. Які з наведених тверджень вірні: а) – 13 + (– 6) = – 19;    б) – 17 + 9 = – 7;    в) – 15 + 20 = 5;    г) 25 + (– 30) = 55.

 

2. Знайдіть значення виразу: 3,8 – 7 + 1,2.

   а) 0;    б) 2;    в) – 2;    г) 12.

 

3. Коренем рівняння – 2 – х = 6 є число:

   а) 8;    б) – 8;    в) 4;    г) – 4.

 

Середній та достатній рівні (6 балів)

4. Виконайте дії:

   а)  – 2  – 1;             г) – 3 + 0,546;      ж) – 11,23 – (– 16,1);

   б) – 5,6 + (– 7,12);      д) 0,8 – (– 6);         з) – 12,4 – (– 10,38).

   в) 6,5 + (– 3,17);         е) 6,54 – 8,3;

 

 

5. Розвяжіть рівняння: – 4 – (2 + у) = – 6,5.

 

 

6. Знайдіть суму цілих розв*язків  нерівності:

                                               -7 ≤ х < 2

 

 

Високий рівень (3 бали)

7. Знайдіть значення виразу, обираючи зручний порядок обчислень.

    – 4 + (– 6,37) + (– 2,75) + (– 2) + 14,37.

 

 

8. Знайдіть відстань між точками А(– 3,7) і В(4,2). Скільки цілих чисел знаходиться між числами – 3,7 і 4,2? Знайдіть їх суму.

 

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
1062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку