Тема. числа. Додавання i чисел. Сис-ге м а координат
Мета. За допомогою систе м и задач i вправ глибину знань показати практичне використання здобути.х знань, систематизувати вивчений Розвивати мислення, TexHikY обчислення. Виховувати любов до математики, YBa>kHicTb,
Розвивати зв'язки.
Обладнання. Плакати, математична картки, рисунки, листи.
уроку I. момент.
Учитејњ оголошус тему, мету уроку, умову гри. вибирають мера i кожного м;ста. Клас на команди по 3—4 обирають kaniTaHa, дають назву kaVliJ“aH отримуе <<Маршругний в якому будуть учасники [licT тасмничоТ бали кожному учню за завдання, роздаватиме мер MicTa MicTa MicTa
Нерозгаданих таемниць та i Координатограду. А також у маршрутному буде вказано час перебування у кожному MiCTi та бали за порушення умови гри, 3ak0HiB кожного MicTa.
П. Проведення гри.
Проводити гру бажано в ka6iHeTax, щоб не заважали один одному та для команд, що створюе 6iJlblJ]Y гри.
На ватманах назви MiCT, приказки та Ha3Bi MiCTa, малюнки, що приваблюе i прикрашае гру. Кожна команда потрапить в pi3Hi MicTa, а за вказаним маршрутом, щоб не чекати команду. Отож, щасливоТ
1. MicT0
« Мъц)ргсть
(Народна
Кожному учаснику гри роздаеться тестове завдання з розшифровуванням незнайомого слова, яке noTpi6H0 буде запам'ятати, щоб виконати завдання у MiCTi <<Нерозгаданих таемниць».
2. MicT0 <<Нерозгаданих таемниць» входу в науку, як i входу в ад, треба поставити вимогу: «Тут треба, щоб душа була тверда, гут страх не мае давати пораду».
Закони MicTa.
I. За допомогою математичноТ енциклопедй• розказати: про значення слова з TecTiB MicTa походження i значення слова що знадобиться при теми <<Множення чисел. Розв'язування
Н. Розв'язати задачу. човен, маючи особливо таемне завдання, рухався на 1 50 м. Щоб маневрувати, BiH глибину погружання
оули Taki: 120 м,- 50 м, 40 м, 80 мг 30 м. На знаходився човен по маневрування? 10 м).
Норми
I завдан ня 5 в часу ви конання.
П завдання 1—2 бали.
З. MicT0
.иайстра ватичас». К“И.УСИ влпю», а калси «навчусь», «Хвалися не РОДИЧИЛIИ-0Р,Ш.ИИ, а свог:ни Дйаии».
(Народна числа, задовольняють HepiBHicTb.
BiJll]OBiJlb.• АВ СД (зоровий облшн). 2 бали.
З. Побудуйте декартову систему координат, яка буде перепусткою у MicT0
Координатоград (лиеро-лч Micma засйсасться час i звертасться увага на прави-чьнгс•јнь i oxailHicH1b побу()ови).
2 бали.
4. MicT0 <<Координатоград».
«Тйьки невтомног прац1• з 'явиться талант».
(Народна
1 . Зеднуючи точки, зобразити те, що е розгадкою загадки. У зе-ченому эюакетг, Гамасу'() в очеретг. Хоч г пецавати мастак, Я не риба i не рак.
(Жаба)
(2; 9), (4; 11), (6; 9), (4; 7), (0;
В no„ai, в лЈсЈ, навкруги — СкрЈзь ј.' мене вороги. Часом лЈзу я_у шкоду, ђи капусту на гороДах, Моркву, рту, буряки. хто так и й?
(Засць)
5. MicT0
niHu«ux».
П. ЧаЙКОВСЬКИЙ Перепусткою у дане MicT0 е казки з теми i числа. Система координат>>, надо гри. бали отримують тих команд, зробили Малюнки до казки, казку в ролях: Норма l—10
6. MicT0
«Мателиатика здас свог: лише сильнили, см.Јливњм i клПтли.вил,о.
А. Конфорович точками
2 бали
2. 1Лри яких значеннях т правильна HepiBHicTb:
а) т > —т; б) — ЕП > т; в) т > т+т. завдання: 1 5
З. Поставте 3aMicTb знак < або >, так, щоб вийшла правильна HepiBHicTb:
Яка народна попереднього
7. MicT0
«Мате.иатика с така еус серйозна, як i прекрасна».
Г. Харт Завдання юним художникам.
ьки фарби витра-гить художн и к- 11106 розфарб> вати бу нокт зобра»кен и е; на один квадратний сат и:метр ви трачасться (),5 г фарои.
за ак-
а
|
5—9 |
10—14 |
15—19 |
20—24 |
25—29 |
|
|
|
26 |
36 |
46 |
56 |
66 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
76 |
86 |
96 |
106 |
11 6 |
126 |
|