Особливості конструювання змісту атестаційної роботи з математики
Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя). Пропоную свій варіан
Особливості конструювання змісту атестаційної роботи з математики за 2017-2018 навчальний рік
Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя).
І варіант підсумкової контрольної роботи з математики має формуватись з таких основних завдань: складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками); на порівняння і перетворення величин; знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.
Роботу учень письмово оформлює на листочках зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.
Вимоги до формування змісту І варіанту підсумкової контрольної роботи з математики
№ з/п |
Види завдань |
Кіль- кість зав дань |
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання |
Макси- мальна кількість балів |
1. |
Задача на три дії |
1 |
по 3 бали* |
3 бали |
2. |
Знаходження значення виразу (з дужками) з багатоцифровими числами, що передбачає визначення порядку дій |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
3. |
Порівняння чисел і величин та перетворення величин |
2 |
по 1 балу |
2 бали |
4. |
Знаходження частини від числа |
1 |
по 1 бали |
1 бал |
5. |
Геометричний матеріал |
1 |
по 2 бали** |
2 бали |
6. |
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням |
1 |
по 2 бали |
2 бали |
Разом |
7 |
- |
12 балів |
Робота
на державну підсумкову атестацію
з математики за курс початкової школи
учня (учениці) 4 класу
_____________________________________________________
(назва школи)
(Прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)
Варіант 1
1.Розв’яжи задачу з поясненням.
Катруся і Василько вийшли разом з музичної школи й пішли в протилежних напрямках, кожен до свого дому. Через 8 хв відстань між ними була 904 м. Василько рухався зі швидкістю 65 м/хв. З якою швидкістю йшла додому Катруся?
2. Визнач порядок дій та обчисли вираз
204 * (603 – 34103 : 67) =
3. Порівняй величини. Перетвори величини
12 км 750 м 12750 м
89780 к. = * грн * к.
4. Знайди: 3/8 від 152
5.
Довжина першої сторони трикутника – 8см 6 мм, другої – 5 см 8 мм, а периметр – 19 см. Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює довжині третьої сторони трикутника.
6. Склади всі можливі чотирицифрові числа із цифр 4, 6.
Варіант 2
1.Розв’яжи задачу з поясненням.
Соломійка та Марко вийшли разом з книжкової виставки й пішли в протилежних напрямках, кожен до свого дому. Через 7 хв відстань між ними була 798 м. Марко йшов зі швидкістю 64 м/хв. З якою швидкістю йшла додому Соломійка?
2. Визнач порядок дій та обчисли вираз
307 * (31408 : 52 – 539) =
3. Порівняй величини. Перетвори величини
20 м 8 дм 207 дм
53860 к. = * грн * к.
4. Знайди: 3/7 від 168
5.
Довжина першої сторони трикутника – 9 см 5 мм, другої – 5 см 7 мм, а периметр – 21 см. Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює довжині третьої сторони трикутника.
6. Склади всі можливі чотирицифрові числа із цифр 5, 7.