Контрольна робота (ДПА) з матемалити за 4 клас

Про матеріал

Особливості конструювання змісту атестаційної роботи з математики

Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя). Пропоную свій варіан


Перегляд файлу

    Особливості конструювання змісту атестаційної роботи з математики за 2017-2018 навчальний рік

 

Зміст підсумкової контрольної роботи може бути сконструйовано у двох варіантах (за вибором учителя).

І варіант підсумкової контрольної роботи з математики має формуватись з таких основних завдань: складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками); на порівняння і перетворення величин; знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.

Роботу учень письмово оформлює на листочках зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.

Вимоги до формування змісту І варіанту підсумкової контрольної роботи з математики

з/п

Види завдань

Кіль-

кість зав

дань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Макси-

мальна кількість балів

1.

Задача на три дії

1

по 3 бали*

3 бали

2.

Знаходження значення виразу (з дужками) з багатоцифровими числами, що передбачає визначення порядку дій

1

по 2 бали**

2 бали

3.

Порівняння чисел і величин та перетворення величин

2

по 1 балу

2 бали

4.

Знаходження частини від числа

1

по 1 бали

1 бал

5.

Геометричний матеріал

1

по 2 бали**

2 бали

6.

Творче завдання або завдання з логічним навантаженням

1

по 2 бали

2 бали

Разом

7

-

12 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота

на державну підсумкову атестацію

з математики за курс початкової школи

учня (учениці) 4 класу

_____________________________________________________

(назва школи)

 

(Прізвище, імя, по батькові у формі родового відмінка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 1

 

1.Розвяжи задачу з поясненням.

   Катруся і Василько вийшли разом з музичної школи й пішли в протилежних напрямках, кожен до свого дому.  Через 8 хв відстань між ними була 904 м. Василько рухався зі швидкістю 65 м/хв. З якою швидкістю йшла додому Катруся?

 

2.  Визнач порядок дій та обчисли вираз

204 * (603 – 34103 : 67) =

 

3. Порівняй величини. Перетвори величини

12 км 750 м            12750 м

89780 к. = * грн * к.

 

4. Знайди: 3/8 від 152

 

5.

    Довжина першої сторони трикутника – 8см 6 мм, другої – 5 см 8 мм, а периметр – 19 см. Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює довжині третьої сторони трикутника.

 

6. Склади всі можливі чотирицифрові числа із цифр 4, 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2

 

1.Розвяжи задачу з поясненням.

   Соломійка та Марко вийшли разом з книжкової виставки й пішли в протилежних напрямках, кожен до свого дому. Через 7 хв відстань між ними була 798 м. Марко йшов зі швидкістю 64 м/хв. З якою швидкістю йшла додому Соломійка?

 

2.  Визнач порядок дій та обчисли вираз

307 * (31408 : 52 – 539) =

 

3. Порівняй величини. Перетвори величини

20 м 8 дм         207 дм

53860 к. = * грн * к.

 

4. Знайди: 3/7 від 168

 

5.

    Довжина першої сторони трикутника – 9 см 5 мм, другої – 5 см 7 мм, а периметр – 21 см. Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює довжині третьої сторони трикутника.

 

6. Склади всі можливі чотирицифрові числа із цифр 5, 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
2406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку