Урок- комп’ютерна гра «У світі математики»

Про матеріал

Вчити учнів ділити іменовані числа на іменовані;

закріплювати вміння розв'язувати задачі;

удосконалювати обчислювальні навички;

розвивати мислення, пізнавальний інтерес, логічне мислення;

виховувати акуратність, уважність.

Перегляд файлу

 

 

Урок- комп’ютерна гра

«У світі математики»

 

                                Підготувала:                              

                                                                           Нікітенко Інга Владиславівна

                                                                             вчитель початкових класів

                                                                        Старицької початкової школи

                                                                                       Яворівського району

 

Тема уроку. ДІЛЕННЯ ІМЕНОВАНОГО ЧИСЛА НА ІМЕНОВАНЕ. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ. ЗАДАЧІ ВИВЧЕНИХ ВИДІВ. КОМП’ЮТЕРНА ГРА.

Мета: вчити учнів ділити іменовані числа на іменовані;

           закріплювати вміння розв’язувати задачі;

           удосконалювати обчислювальні навички;

           розвивати мислення, пізнавальний інтерес, логічне мислення;

           виховувати акуратність, уважність.

Тип уроку: нестандартний, комп’ютерна гра.

Обладнання: картки-дискети для індивідуальної роботи, таблиці з прикладами,

                        картки для позначення рівня гри.

 

Хід уроку

1. Організаційний момент.

2. Повідомлення теми уроку.

    - Сьогодні у нас незвичайний урок, ми граємо в комп’ютерну гру «У світі математики.» Більшість з вас знайома з компютером, вміє користуватися ним. І вміє грати в комп’ютерні ігри. Сподіваюсь, ви ними не зловживаєте, бо це шкідливо для розвитку дитини. Наша сьогоднішня гра цікава і корисна. Мета гри вдосконалювати вміння, розвязувати задачі і приклади. Монітор головного комп’ютера – дошка, а ваші монітори це - зошити, роль компютерної мишки виконує ручка. Гра складається із декількох рівней, проходячи які ви зможете набрати бали, це ваші оцінки. Час гри обмежений. Вона продовжується 30 хвилин.

3 Каліграфічна хвилинка.

  • Спочатку трошки поразминаєм пальці для керування мишкою. У вас на столі зразки чисел, пропишіть їх і не забудьте, що не повинно бути каліграфічних  помилок. ( Діти прописують числа.)

Тепер треба позначити дату проведення  гри  в своїх комп’ютерах.

У мене записано на моніторі, ви набираєте: 27 лютого. Класна робота.

4. Математичний диктант.

Перш ніж відкрити перший рівень, проведемо розминку для розуму.

  • Розв’яжіть «ланцюжок» з виразів, запишіть відповіді.

 

          160 : 4 · 9 + 24 – 64 – 100 = (220)

          30 · 20 – 120 + 230 + 200 = (910)

     25 · 3 · 10 : 2 + 125 = (500)

 

  • Подивиться на числа: 642, 25,1280, 840, 134, 3254, 109. 7134.

-    Запишіть:

а)трицифрові числа;

б) чотирицифрові.

 

Самоперевірка:  220, 910, 500, 642, 840, 134, 109, 1280, 3254, 7134.

 

5. Розв’язання прикладів і задач.

Переходимо до нашої гри. Відкриваємо перший рівень.

(Вчитель на дошці вивішує картку «1 рівень.»)

  • В кожній грі  це, завжди, найлегший рівень. У вас на парті диски, ось такі. ( Картки для індивідуальної роботи)
  • Підпишіть їх. Щоб пройти цей рівень треба з'єднати приклади з правильними відповідями, розділити фігуру на 4 рівні частини, позначити одну з них штриховкою.

                                                                                   46 • 2       108

                                                                                   18 • 6       26

                                                                                   14 •4       92

                                                                                   13 • 2       100

                                                                                    25 •4       74

                                                                                    37 •2       56

 

  •  Заробити можна 8 балів, з єднав всі приклади і розділив фігуру. Правильно виконане завдання на двох дискетах означає, що ви заробили 8 балів, якщо невиконана робота з геометричним матеріалом, то – 6 балів.

 (Робота учнів з картками.)

-  А тепер поміняйтесь дискетами і перевірте один одного, використав зразок на головному моніторі. Перевірив,  покажіть унизу дискети кількість балів, зароблених вашим товаришем.

 

6. Фізкультурна хвилинка.

 

7. Переходимо на другий рівень.

( Вчитель виставляє картку «2 рівень»)

  • У вас є можливість добавити ще 3-4 бали. Для проходження цього рівня треба розв’язати задачу № 708 на сторінці 114. До головного монітору викликається … У тебе буде можливість добавити до своїх балів ще три-чотири бали.
  •  

(Розв’язання задачі біля дошки.)

 

Самоперевірка. ( за партою)

Задача № 708

1т=10ц    127т8ц=1278ц

1)127 8:3=426(ц)- з II д.

2)1278+426 =1704(ц) - з двох ділянок разом;

3)1704:6=284( ц)

(1278:3+1278):6=284(ц)

Відповідь: 28 т 4 ц цукру вийде з усього буряка.

 

8. Переходимо на третій рівень.

( Вчитель виставляє картку «3 рівень»)  

  •  Кількість балів 6. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»

(на карточці пишуть відповіді)

 

Зміст завдання.

  • Знайди значення виразів: 

( Я показую картку з завданням, групи – картки з відповіддю).

1 дм : 2 см = 10 см : 2 см = 5

1 м : 5 см = 100 см : 5 см = 20

1 км : 100 м = 1000 м : 100 м = 10

2 см : 20 мм = 20 мм : 20 мм = 1

1 т : 5 ц = 10 ц : 5 ц = 2

1 кг : 10 г = 1000 г : 10 г = 100

 (Вчитель показує картки.)

 

9. Переходимо на четвертий рівень.

( Вчитель виставляє картку «4 рівень»)

  •  На цьому рівні можна заробити 2 бали.  Робота по варіантах. Самостійно.

 

I в. Знайти площу і периметр квадрата, сторона якого 7см.

         II в. Знайти площу і периметр прямокутника, довжина якого – 6см, а ширина – 3см.

  • Поміняйтеся роботами і перевірте один одного, визначте бал вашого     товариша.

 

10. А тепер останній п’ятий рівень.

( Вчитель виставляє картку « 5 рівень.) Робота по групах.

  •  У мене на моніторі останній п’ятий рівень. Можна заробити 4 бали. Працюємо по групах, змагання по групах.

Сині                                           Червоні

600: 10 + 20                              800 : 10 + 20              

600 : 6 – 20                               800 : 8 - 20

630 : 9  2                                  640 : 8 • 4   

220 + 50: 5                               270 – 60 : 6

 

Зелені

700 : 10 + 20                            

 900 :10 +20   

700 : 7 – 20                               

 900 : 9 + 10

 

( Коректори  перевіряють)

 

11. Підсумок уроку.

 

12 Д.з. с.115 № 715 – усно

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
1485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку