Контрольна робота Екстернат 6 клас Пізнаємо природу

Про матеріал

Контрольна робота відповідає вимогам державного стандарту. Містить тестові завдання різних рівнів складності. Є завдання з однією правильною відповіддю, з декількома правильними відповідями, на встановлення послідовності . завдання на визначення поняття. Містить завдання, яке перевіряє вміння дитини самостійно робити дослідження та формулювати висновки.

Перегляд файлу

І рівень    (з вибором однієї  відповіді)

1.Найменші частинки речовини – (0,5 б.) 

    а) молекули                                б) атоми

    в) атоми і молекули                   г) електрони

2. Виділення газу - це (0,5 б.) 

    а) Фізичне явище                       б) Хімічне явище 

    в) Фізико-хімічне явище           г) Явище коли виділяється газ

3. Найродючіший ґрунт має назву (0,5 б.) 

    а) чорноземи                              б) лісові

    в) каштанові

4. Скільки планет розташовано у Сонячній системі  (0,5 б.) 

    а) 8              б) 9           в) 10           г) 7

5. Гірські породи утворені з.... (0,5 б.) 

   а) Мінералів                              б)  Залізної руди

   в)  Вугілля                                 г) Титанова руда

6. Чим пов'язаний мозок з усіма органами тіла? (0,5 б.) 

    а) М'язами                                б) Кров'ю  

    в) Нервами                               г) Кістками

7. Оберіть організми, які можуть мешкати в екосистемі житла (0,5 б.) 

    а) Тварини                               б) Рослин

    в) Плісняві гриби                    г) Всі варіанти вірні

8. Крихітна частинка, яка живе тільки в клітині, а поза нею не виявляє життєвих властивостей: не живиться, не росте, не розмножується... (0,5 б.) 

   а) бактерія                               б) вірус 

   в) гриб                                      г) гельмінт

9.Екосистеми поділяють на: (0,5 б.) 

   а )природні та штучні              б) рослини та тварини

   в) рослини та гриби                  г) гриби та тварини

10. Процес відтворення організмами собі подібних - це: (0,5б.)

   а) розмноження                      б) подразливість 

  в) розвиток                              г) генетика

11. Сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного проживання  

в певному середовищі існування й утворюють з ним єдине ціле називають (0,5б.) 

     а) біосферою                                 б) харчовим ланцюгом

     в) екосистемою                             г) полем

12. Тварини, що споживають органічні речовини, створені рослинами, коли поїдають рослини або інших тварин - це (0,5б.)

     а) руйнівники                               б) утворювачі

     в) споживачі

13. Лінійна послідовність організмів, через які проходять поживні речовини та енергія, коли один організм їсть інший називають (0,5б.)

      а) харчовим ланцюгом                 б) популяцією

      в) біорізноманітністю                   г) екосистемою

14. Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення (0,5б.)

      а) жаба - слимак – капуста              б) слимак - жаба - капуста

      в) капуста - жаба - слимак               г) капуста - слимак - жаба

15. Велетенська вогняна куля, що складається з розжарених газів – це (0,5 б.) 

      а) зоря                                               б) комета 

      в) астероїд                                        г) метеорит

ІІ рівень    (з вибором декількох відповідей)

16. Оберіть фізичні явища (2 б.)

      а) кипіння води                               б) утворення льоду

      в) гниття палого листя                    г) поява іржі на металевій конструкції

17. Фізичні властивості заліза: (2 б.)

      а) притягується магнітом                б) розчиняється у воді

      в) має металічний блиск                  г) проводить тепло

      д) проводить електричний струм   е) червоний метал.

18. Здоровий спосіб життя включає... (1,5 б.)

     а) шкідливі звички                            б) здорове харчування 

     в) фізичні навантаження                   г) повноцінний сон

    д) перегляд відео фрагментів

19. Оберіть одноклітинні організми   (1,5 б.)   

     а) черепаха                              б) амеба 

     в) хламідомонада                   г) медуза 

    д) кіт                                        е) хлорела

20. Укажіть живі організми, що відносяться до мікроорганізмів (1 б.)

      а) хлорела                             б) комаха

      в) блоха                                 г) амеба

  ІІІ рівень                         

21.Дайте визначення поняттям (1 б.)

     а) Статична електрика це –

     б) Горіння це –

22. Установи відповідність між небесним тілом та його визначенням (2 б.)

1) зоря а) Хмара міжзоряного газу і пилу

2) галактика б) Велетенське розжарене небесне тіло

3) планета в) Система із зір і зоряних скупчень

4) метеор г) Кулясте тіло яке обертається навколо зорі

 д) Тверде тіло космічного походження що              

                                                   потрапляє  в земну атмосферу

 23.  Установіть відповідність між явищами та їхніми прикладами (1,5 б.)   

    1) біологічні                        а)розчинення солі у воді, окиснення,  

                                                       розчинення  соди в оцті         

    2) фізичні                            б) місячне затемнення,  сонячне затемнення   

    3) астрономічні                   в) конвекція, людина біжить, м’яч котиться    

                                                 г ) розмноження, дихання, ріст. подразливість                                                           

24.  Установи послідовність розділення суміші крейди і цукру (1,5 б.)   

   а) профільтрувати суміш

  б) випарувати фільтрат

  в) до суміші додати води.

І V рівень

25. Запропонуй  штучну екосистему та дай їй характеристику. (2,5 б.)

      Склади 2-3 харчових ланцюги цієї екосистеми. 

 

26. Дослідження: РЕАКТИВНИЙ РУХ ( 12б)

Тобі знадобляться: дві однакові повітряні кульки.

Послідовність виконання дослідження

Крок 1. Надуй одну кульку і зав’яжи отвір ниткою, щоб не виходило повітря. У витягнуту руку візьми кульку і відпусти її. Що відбувається? Коли кулька припинить рух, розглянь її. Чи відрізняється вигляд кульки на початку руху і в кінці?

Крок 2. Надуй другу кульку й одразу відпусти, не зав’язуючи її. Спостерігай за рухом кульки. За якої умови рух кульки припиниться? Чи буде змінюватися зовнішній вигляд кульки після припинення руху?

Крок 3. Зроби висновок із дослідження, зазначивши, яка кулька рухалася швидше: та, що залишилася надутою, чи та, з якої повітря виходило.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проводить дослідження природи:

1. Визначення мети та гіпотези дослідження відповідно до теми - 3 бали;

2. Виконання дослідження згідно планом - 3 бали;

3. Висновок - 3 бали;

4. Презентація результатів - 3 бали.

Опрацьовує та використовує інформацію:

Питання № 1,2,3,4,5,6,7,8,9,15- 5 балів; питання № 18,19-3 бали; питання №20,21 - 2 бали; питання №22- 2бали.

Усвідомлює закономірності природи:

Питання №10,11,12,13,14 – 2,5 бали; питання №16,17-4 бали; питання №23,24 - 3 бали; питання №25 – 2,5бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні професійної спільноти

                            Вчителів природничої галузі

                                                  Протокол №____ від «___» квітня 2024 р.

                                                  Керівник  __________ Олена ЯКОВЛЄВА

 

docx
Додано
14 червня
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку