Контрольна робота " Фонетика .Графіка. Орфографія" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота розрахована на різні рівні знань та вмінь учнів,містить тестові та практичні завдання.
Перегляд файлу

Контрольна робота «Фонетика. Графіка. Орфографія» 5 клас

 

  1. В усіх словах рядка [ д ] твердий:                  (0,5 б)

а) дід, дрова, диво;

б) дуб дріб, підкова;

в) підібгати, дібрати, добити.

      2.   В усіх словах рядка наголос падає на другий склад : (0,5 б)

            а) майор,перерва, руїна;

            б) рукопис,призов,спідлоба;

            в) турок, кислота, горностай.

      3.   В якому з рядків у правильному алфавітному порядку записані букви: (0,5 б)

             а) а, б, в, д, е, є;

             б) й, к, л, м, н, о;

             в) с, п, р, т, у, ф.

      4.  У якому рядку всі слова записано правильно: (0,5 б)

             а) пиньок, човин, очерет;

             б) степовий, втикти, кленовий;

             в) шелестить, черешня,сестра.

      5. Установіть відповідність:

           а) ж,ш,ч,щ                                                1. голосні

           б) а,о,у,и                                                   2. дзвінкі

           в) п,т,к,х                                                   3. шиплячі

           г) з,д,б,ж                                                   4. глухі

      6. Записати в алфавітному порядку імена:    (1 б)

           Микита, Єва, Арсеній,Соломія, Андрій,Олександр, Валентин,Ярослав, 

           В’ячеслав, Лідія.

  1. Поділіть слова на склади: (1 б)

Колода, багато,друзів, місяць радіо, дружба, кордони садок,перехід, перевірка.

  1. Розставити наголоси : (1 б)

Вимога,олень, дочка,випробування, перевертень, житло, вертихвістка, фольга, начинка, алфавіт.

  1. Перепишіть,вставляючи пропущені е або и : (1,5 б)

Нах…ляє, ш…рокий, м…довий, закл…котіли, ж…вуть, ст…скають, в…селищі, зал…шається, оп…рація, в…чірній, зад…влятися, зав…ртати, заст….рігати,  наш…птати, с…редній.

  1. Запишіть слова, розподіливши їх на три колонки: у першу занесіть слова, у яких звуків і букв порівну; у другу колонку -  слова, у яких звуків менше,ніж букв; у 

      третю колонку – слова, у яких звуків більше, ніж букв: (2 б)

      Явір, мряка, ясність, малюк, юрба, знаємо, оцінювати, безкраїй, сяють, щічка, повітря, їсти, співає, сяяти, юнь, в’ється, щур, дощ, яворина, юшка.

  1. Зробити фонетичний розбір слів : (2,5 б)

Земля, яхта, осінь, вітряк, щур.

 

doc
Додано
2 січня 2022
Переглядів
1631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку