Контрольна робота «Фонетика. Графіка. Орфографія» 5 клас
а) дід, дрова, диво;
б) дуб дріб, підкова;
в) підібгати, дібрати, добити.
2. В усіх словах рядка наголос падає на другий склад : (0,5 б)
а) майор,перерва, руїна;
б) рукопис,призов,спідлоба;
в) турок, кислота, горностай.
3. В якому з рядків у правильному алфавітному порядку записані букви: (0,5 б)
а) а, б, в, д, е, є;
б) й, к, л, м, н, о;
в) с, п, р, т, у, ф.
4. У якому рядку всі слова записано правильно: (0,5 б)
а) пиньок, човин, очерет;
б) степовий, втикти, кленовий;
в) шелестить, черешня,сестра.
5. Установіть відповідність:
а) ж,ш,ч,щ 1. голосні
б) а,о,у,и 2. дзвінкі
в) п,т,к,х 3. шиплячі
г) з,д,б,ж 4. глухі
6. Записати в алфавітному порядку імена: (1 б)
Микита, Єва, Арсеній,Соломія, Андрій,Олександр, Валентин,Ярослав,
В’ячеслав, Лідія.
Колода, багато,друзів, місяць радіо, дружба, кордони садок,перехід, перевірка.
Вимога,олень, дочка,випробування, перевертень, житло, вертихвістка, фольга, начинка, алфавіт.
Нах…ляє, ш…рокий, м…довий, закл…котіли, ж…вуть, ст…скають, в…селищі, зал…шається, оп…рація, в…чірній, зад…влятися, зав…ртати, заст….рігати, наш…птати, с…редній.
третю колонку – слова, у яких звуків більше, ніж букв: (2 б)
Явір, мряка, ясність, малюк, юрба, знаємо, оцінювати, безкраїй, сяють, щічка, повітря, їсти, співає, сяяти, юнь, в’ється, щур, дощ, яворина, юшка.
Земля, яхта, осінь, вітряк, щур.