18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота " Формули скороченого множення . Розклад многочлена на множники "

Про матеріал
Контрольна робота містить тестові завдання ( вибір однієї правильної відповіді), завдання на встановлення відповідності, та завдання , що потребують розширеного розв'язку та пояснення.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 3

Формули скороченого множення. Розклад многочленів на множники.

І варіант

У завданнях 1-3 оберіть одну правильну відповідь.

  1. ( 1 б. )  Подайте у вигляді многочлена вираз:  ( а – 3)(а + 3 ).

А) -3;   Б) -9;   В) -6;   Г) +9.

2.  ( 1 б. )   Піднесіть    до квадрата двочлен : х + 4.

А) + 16;   Б) +4х+16;   В) +8х+16;   Г) -8х+16.

3.   ( 1 б. )  Винесіть за дужки спільний множник:  4-2аb.

А) 2a(a-b);   Б) 2a(2a-b);   В)2(2a-b);   Г)2ab(2a-1).

4. ( 4 б. )Установіть відповідність між заданим виразом та добутком, що тотожно йому дорівнює:

1)  9 -4;                           А)  (х-3)(х+3);       

2) 0,001 +27;                 Б) (0,1х-3)(0,01+0,3х+9);

3)  -6x+9.                        В) (3х-2)(3х+2);

                                             Г) (0,1х+3)(0,01-0,3х+9);

                                             Д) (х-3)(х-3).

5. ( 3 б. ) Спростіть вираз та знайдіть його значення , якщо с=1:   

  -(3с+2)(3с-2)-5с.

. ( 2 б. ) Розв'яжіть рівняння :   4 -12x= 0. Якщо рівняння має єдиний корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має кілька коренів, то у відповідь запишіть їхню суму.  

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3

Формули скороченого множення. Розклад многочленів на множники.

ІІ варіант

У завданнях 1-3 оберіть одну правильну відповідь.

  1. ( 1 б.) Подайте у вигляді многочлена вираз:  ( а – 5)(а + 5 ).

А) -5;   Б) -10;   В) -25;   Г) +25.

2.  ( 1 б.)  Піднесіть    до квадрата двочлен : х -3.

А) - 9;   Б) -6х+9;   В) +6х+9;   Г) -3х+9.

3. ( 1 б.)    Винесіть за дужки спільний множник:  9b+3b.

А) 3a(3a+b);   Б) 3a(3a-b);   В)3b(3+1);   Г) 3b(3+b).

4. ( 4 б. )Установіть відповідність між заданим виразом та добутком, що тотожно йому дорівнює:

1)  -10x+25;                     А)  (х-5)(х+5);       

2) 16 -1;                           Б) (0,2х-3)(0,04+0,6х+9);

3) 0,008 -27.                   В) (4х-1)(4х+1);

                                               Г)  (0,2х+3)(0,04-0,6х+9);

                                              Д)  (х-5)(х-5).                                                                      

5. ( 3 б. ) Спростіть вираз та знайдіть його значення , якщо x = 2:   

  +(3-2x)(3+2x)-5x.

. ( 2 б. ) Розв'яжіть рівняння :   8 -16x= 0. Якщо рівняння має єдиний корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має кілька коренів, то у відповідь запишіть їхню суму.  

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Контрольні роботи
Додано
8 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку