Контрольна робота. "Графіка.Орфографія.Фонетика"

Про матеріал
Два варіанти. Тестові й описові завдання на тему "Графіка.Орфографія.Фонетика".
Перегляд файлу

Контрольна робота 10 клас “Графіка. Фонетика. Орфоепія”

 1 варіант

1.У якому слові 5 складів? А) Приятель Б) Допомога В) Кулінарія Г) Солодощі.

2.Правильну вимову відображає транскрипція слів у рядку:

А)  Щастя [шчáс'т'а], няньчити [н'анчити].

Б)  Човен [чóвиен], свято [св'áто].

В)  Земля [зе(и)мл'á], подвір’я [по(у)дв’і ́рйа].

Г)  М’ята [м’ата], підживити [п'іджи(e)ви'ти].

3. Потрібно писати “у” в рядку:

А) перебував … Ватикані, експонат … музеї, наймиліше … світі

Б)поїхати … відрядження, птах … небі, купити … аптеці

В)побувати … Львові, квітник … саду, покласти … узголів’я

Г)приведення … відповідність, участь … форумі, оселя … рушниках

4.Оберіть рядок, у якому відбувається асиміляція за дзвінкістю/глухістю в усіх словах:

А отже, лічба, мотузка, повсякчасний

Б молотьба, футбол, якби, стежка

В боротьба, тітчин, мерехтіти, вітчим

Г вести, просьба, баскетбол, дігтяр

5. Укажіть рядок слів з однаковою кількістю звуків і букв:

А бджілка, зяблик, щільно, портьєра

Б б’єшся, черешня, пам’ять, рельєф

В щільний, грядка, зйомка, гайок

Г воюють, сюрприз, якийсь, зозуля

6.Віднайдіть рядок, у якому замість пропусків слід писати літеру и в усіх словах:

А в...мпел, Корс...ка, патр...от, грац...озний

Б к...шлак, Грец...я, к...парис, с...нус

В Корд...льєри, граф...н, Кр...т, р...туал

Г ліценз...я, ск...пидар, сп...рт, г...рлянда

7.Установіть відповідність між характеристиками звуко-буквеного складу та прикладами:

1) звуків і букв порівну                              А заява, з’єднати, щастя

2) букв на дві більше, ніж звуків              Б сіль, насіння, дзеркало

3) букв на одну більше, ніж звуків           В щедрість, приїжджати, портьєра

4) букв на одну менше, ніж звуків           Г щоденник, симпатія, шістсот

                                                                  Д сьогодення, дзеленчання, твердження

8. Запишіть фонетичною транскрипцією слова: сміється, берег, слово, навчання, їжакуватий, казка, джем.

9. Розставте наголос у словах: апендикс,квартал, здалека, разом, статуя,вітчим.

10.Зробіть синтаксичний розбір речення:

Поціновувачі “мильних опер” годинами сидять, мов приклеєні до диванів.

2 варіант

1.У якому слові 3 склади? А) Приятель Б) Допомога В) Кулінарія  Г) Солодощі.

2.Правильну вимову відображає транскрипція слів у рядку:

А)  Щастя [шчáс'т'а], няньчити [н'анчити].

Б)  Човен [чóве(и)н], свято [св’áто].

В)  Земля [зеимл'á], подвір’я [подв’ір'йа].

Г)  М’ята [м’ата], підживити [п'іджиeви'ти].

3.Потрібно писати “в” у рядку

              А) стояла... одному ряду. Б) дивитися...вікно. В) бігати...дворі.  Г) приїхав...парк.

4. Оберіть рядок, у якому відбувається асиміляції за м’якістю в усіх словах:

А порядність, свіжість, доблесть, свято

Б кузня, молодість, міцні, гінці

В радість, стяги, листя, пісняр

Г Наталці, рибалці, український, листя

5. Укажіть рядок слів з однаковою кількістю звуків і букв:

А малювання, симпатія, пісня, якість

Б тямущий, рум’янець, духмяно, боєць

В геній, суниця, пам’ять, єднання

Г дзбан, рядок, потьмяніти, щоденник

6.Оберіть рядок, у якому подвоєння приголосних відбувається в усіх словах:

А вис...ати, доніс...я, роззнайомитися, в...ижатися

Б л...ючи, стат...ей, колос...я, від...аленість

В священ...ий, невпізнан...ий, міськ...ом, піднесен...о

Г стат...я, навчан...я, картин...ий, жадан...ий

7.Установіть відповідність між характеристиками звуко-буквеного складу та прикладами:

1) звуків і букв порівну                           А ящірка, юстиція, щонайщасливіше

2) звуків на один більше, ніж букв        Б ялиця, об’єднати, пощастило

3) звуків на один менше, ніж букв        В зникають, щастить, писарчук

4) звуків на два більше, ніж букв          Г походжають, повернуться, змагання

                                                                Д беззаконня, гіллячка, бадьорість

8.Запишіть фонетичною транскрипцією слова: батько, красується, сім’я, джміль, колос, мідний, рюкзак.

9.Розставте наголос у словах: данина, віднести, курятина, мережа, ремінь, слина.

10. Зробіть синтаксичний розбір речення:

Обабіч чорною стіною виструнчилися сосни й шепочуться між собою.

 

 

 

docx
Додано
8 листопада
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку