Тематична контрольна робота з розділу «Особистість та її ідентичність. Права та обов’язки громадянина».
І варіант
І рівень
А) Ідентичність Б) Індивідуальність В) Адаптивність Г) Креативність
А) забезпечення порядку; Б) утвердження і забезпечення прав і свобод людини;
В) захист кордонів і територіальної цілісності держави; Г) забезпечення достойного рівня життя.
А) особою Б) громадянином В) персоною Г) індивідуальністю
ІІ рівень
Мобільність –_________________________________________________________
Самореалізація – ______________________________________________________
А)Громадянин Х, який був чорношкірим, не зміг отримати роботу в місцевій лікарні.
Б) 26-річний репортер газети був убитий під час підозрілого нападу після його публікації про недавню виборчу кампанію.
ІІІ рівень
№ |
Етап |
Вік |
Особливості етапу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV рівень
Визначте, яке право порушено.
Поясніть, у яких міжнародних і національних документах закріплено це право. Зазначте можливий алгоритм дій щодо захисту цього права.
Ситуація: Певні життєві обставини змусили Еміне змінити школу. Разом з батьками, хвилюючись перед зустріччю з новим колективом, вона пішла до школи поруч з їхнім новим домом. Еміне чула, що у цієї школи високий рейтинг у місті й там працюють кваліфіковані викладачі. Однак директорка сказала, що не може прийняти дівчину в школу, позаяк вона та її батьки мають статус внутрішньо переміщених осіб і є мігрантами, а це створить зайвий клопіт для закладу, й до того ж школа вже і так перевантажена.
Яке право/права порушено |
Документи, що закріпляють це право/права (міжнародні й національні) |
Дії для захисту права/прав |
|
|
|
Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність. Права та обов’язки громадянина».
ІІ варіант
І рівень
1. Адаптивність – це
А) це процес спонукання себе до діяльності для досягнення особистих цілей.
Б) здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих умов.
В) здатність пристосуватися до різних умов.
Г) вміння приймати власні рішення та відповідати за них, не залежати від думки оточуючих.
А) соціально-економічні; Б) культурні; В) громадські; Г) політичні.
А) самоідентифікація Б) самореалізація В) самовизначення Г) саморозвиток
ІІ рівень
Особистість – ___________________________________________________________.
Громадянин –____________________________________________________________
А) На місцевій фабриці працівники повинні працювати як мінімум 10 годин без перерви.
Б) У в’язниці охорона використовувала собак, щоб залякати ув’язнених, погрожуючи нападом. Одного разу охорона примусила собак покусати ув’язненого.
ІІІ рівень
( що треба знати?) |
(як уникнути?) |
|
|
IV рівень ( 3б)
7. Ознайомтеся із ситуацією. Виконайте завдання у формі таблиці.
Визначте, яке право порушено.
Поясніть, у яких міжнародних і національних документах закріплено це право.
Зазначте можливий алгоритм дій щодо захисту цього права.
Ситуація: Певні життєві обставини змусили Еміне змінити школу. Разом з батьками, хвилюючись перед зустріччю з новим колективом, вона пішла до школи поруч з їхнім новим домом. Еміне чула, що у цієї школи високий рейтинг у місті й там працюють кваліфіковані викладачі. Однак директорка сказала, що не може прийняти дівчину в школу, позаяк вона та її батьки мають статус внутрішньо переміщених осіб і є мігрантами, а це створить зайвий клопіт для закладу, й до того ж школа вже і так перевантажена.
Яке право/права порушено |
Документи, що закріпляють це право/права (міжнародні й національні) |
Дії для захисту права/прав |
|
|
|