Контрольна робота "Ідентичність.Особистість

Про матеріал
Контрольна робота з інтегрованого курсу "Громадянська освіта" для учнів, студентів, розроблена власноручно
Перегляд файлу

              Тематична контрольна робота з розділу «Особистість та її ідентичність.  Права та обов’язки громадянина».

І варіант

І рівень

  1. Сукупність своєрідних і неповторних, фізичних, психічних, соціальних якостей, що відрізняють одну людину від іншої – це…

А) Ідентичність        Б) Індивідуальність         В) Адаптивність      Г) Креативність

  1. Виберіть найточніше закінчення твердження: «Головним обов'язком України як держави відповідно до ст, 3 Конституції є…»:

А) забезпечення порядку;       Б) утвердження і забезпечення прав і свобод людини;

В) захист кордонів і територіальної цілісності держави;      Г) забезпечення достойного рівня життя.

  1. Людину, яка належить до певної держави, користується її законами та правами, виконує її обов’язки, називають

А) особою       Б) громадянином       В) персоною         Г) індивідуальністю

ІІ рівень

  1. Дайте визначення понять.

Мобільність –_________________________________________________________

Самореалізація – ______________________________________________________

  1. Як можна вирішити ситуації?

А)Громадянин Х, який був чорношкірим, не зміг отримати роботу в місцевій лікарні. 

Б) 26-річний репортер газети був убитий під час підозрілого нападу після його публікації про недавню виборчу кампанію.

ІІІ рівень

  1. Заповніть таблицю «Соціалізація людини»

Етап

Вік

Особливості етапу

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

IV рівень

  1. Ознайомтеся із ситуацією. Виконайте завдання у формі таблиці.

Визначте, яке право порушено.

 Поясніть, у яких міжнародних і національних документах закріплено це право. Зазначте можливий алгоритм дій щодо захисту цього права.

Ситуація:  Певні  життєві  обставини  змусили  Еміне  змінити  школу.  Разом  з  батьками, хвилюючись перед зустріччю  з  новим  колективом,  вона пішла до школи  поруч  з їхнім новим домом. Еміне чула, що у цієї школи високий рейтинг у місті й там працюють кваліфіковані викладачі. Однак директорка сказала, що не може прийняти дівчину в школу, позаяк вона та її батьки мають статус внутрішньо переміщених осіб і є мігрантами, а це створить зайвий клопіт для закладу, й до того ж школа вже і так перевантажена.

Яке право/права порушено

Документи, що закріпляють це право/права (міжнародні й національні)

Дії для захисту права/прав

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання з розділу «Особистість та її ідентичність. Права та обов’язки громадянина».

ІІ варіант

І рівень

         1. Адаптивність – це

А) це процес спонукання себе до діяльності для досягнення особистих цілей.

Б) здатність змінювати своє положення задля досягнення найкращих умов.

В) здатність пристосуватися до різних умов.

Г) вміння приймати власні рішення та відповідати за них, не залежати від думки оточуючих.

  1. Яка група прав, людини  визначає можливість, доступу людини до  духовних здобутків своєї спільноти  й людства?

А) соціально-економічні;   Б) культурні;   В) громадські;  Г) політичні.

  1. Особистісне зростання й самовдосконалення, що полягає в саморефлексії, саморозумінні та самокритичності – це

А) самоідентифікація   Б) самореалізація    В) самовизначення  Г) саморозвиток

ІІ рівень 

  1. Дайте визначення понять.

    Особистість – ___________________________________________________________.

Громадянин –____________________________________________________________

  1. Як можна вирішити ситуації?

А) На місцевій фабриці працівники повинні працювати як мінімум 10 годин без перерви.

Б) У в’язниці охорона використовувала собак, щоб залякати ув’язнених, погрожуючи нападом. Одного разу охорона примусила собак покусати ув’язненого.

ІІІ рівень

  1. Найбільш  поширеним  видом  злочину  є  квартирні  крадіжки. Причому певною мірою ми й самі винні в цьому. Як не стати жертвою квартирної крадіжки? Що варто знати? Оформіть відповідь у вигляді таблиці:

 ( що треба знати?)

 (як уникнути?)

 

 

 

IV рівень ( 3б)

7. Ознайомтеся із ситуацією. Виконайте завдання у формі таблиці.

 Визначте, яке право порушено.

 Поясніть, у яких міжнародних і національних документах закріплено це право.

 Зазначте можливий алгоритм дій щодо захисту цього права.

Ситуація:  Певні  життєві  обставини  змусили  Еміне  змінити  школу.  Разом  з  батьками, хвилюючись перед зустріччю  з  новим  колективом,  вона пішла до школи  поруч  з їхнім новим домом. Еміне чула, що у цієї школи високий рейтинг у місті й там працюють кваліфіковані викладачі. Однак директорка сказала, що не може прийняти дівчину в школу, позаяк вона та її батьки мають статус внутрішньо переміщених осіб і є мігрантами, а це створить зайвий клопіт для закладу, й до того ж школа вже і так перевантажена.

Яке право/права порушено

Документи, що закріпляють це право/права (міжнародні й національні)

Дії для захисту права/прав

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Легка Марта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матушевська Альона Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Кучер Карина
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
11194
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку