21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?

Контрольна робота «Із літератури першої половини ХХ століття»

Про матеріал

Контрольна робота містить завдання трьох рівнів. Під час виконання роботи учням необхідно буде виконати тестові завдання, встановити відповідність, вказати характерні риси напряму. Учні також мають право вибору питання під час характеристики творчості одного з поетів "срібного століття". У високому рівні необхідно буде згадати принцип побудови есе.

Перегляд файлу

Контрольна робота «Із літератури першої половини ХХ століття»

1 варіант

Початковий та середній рівень (по 1 балу)

  1.     Кому з поетів ХХ ст. належать рядки «Мело, мело по всій землі, мело, сніжило…»?

А) М.Гумільову

Б) А.Ахматовій

В) О.Блоку

Г) Б.Пастернаку


  1. Визначте, який поет представляє російський символізм в поезії:

А) В.Маяковський

Б) А.Ахматова

В) О.Блок

Г) Б.Пастернак


3. Вкажіть характерні риси кожного літературного явища «срібного століття»:

а) символізм

1) прагнення  вперед, до формування нового мистецтва

б) акмеїзм

2) прагнення «вверх», від «реального до більш реального»

в) футуризм

3) прагнення назад, до культурних першоджерел

 

Достатній рівень (по 2 бали)

  1.     Завдання з вибором кількох правильних відповідей:

Основні положення «епічного театру» Б.Брехта:

А. головним має бути звернення не до почуттів, а до розуму читача;

Б.  потрібно зацікавлювати глядача не перебігом подій, а ідеями твору;

В.  давати глядачеві змогу виявляти почуття;

Г.  примушувати глядача приймати рішення;

Д.  давати уявлення про персонажів твору через їхні безпосередні дії;

Е   формувати уявлення про характер дійових осіб через розповідь.

  1.     Оберіть одне з питань:
  •     У чому полягає новаторство поезії В. Маяковського?
  •     У чому автобіографічність вірша Б. Пастернака «Нобелівська премія»?
  •     Якого змісту набуває назва поеми А.Ахматової «Реквієм»?
  •     Чому творчість М.Цвєтаєвої не належить до жодного з літературних напрямів «срібного століття»?
  •     Назвіть основні мотиви лірики С.Єсеніна. Наведіть  приклади поезій.
  1.     «Нові часи» як історичний період і «нові часи» в п’єсі Б.Брехта. (скласти порівняльну таблицю)

 

Високий  рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

А) Напишіть есе за поезією О.Блока «Незнайома» та однією з ілюстрацій

Б) Прокоментуйте цитату, спираючись на текст п’єси Б.Брехта «Життя Галілея»  «Вчений не повинен питати, куди його заведе істина… Багато чого можна побачити на світі, треба лише ширше розкрити очі!»

В) Як ви розумієте фінал драми Б.Брехта «Життя Галілея»? Він оптимістичний чи песимістичний? Аргументуйте свою думку.

Контрольна робота «Із літератури першої половини ХХ століття»

2 варіант

Початковий та середній рівень (по 1 балу)

  1. Вкажіть, зі становленням і розвитком якої художньої течії пов’язана рання творчість А.Ахматової:

А) символізму

Б) футуризму

В) акмеїзму


2. Визначте, який поет представляє російський футуризм у поезії:


А) В.Маяковський

Б) А.Ахматова

В) О.Блок

Г) Б.Пастернак


3. Знайдіть відповідність між  поетами та різними   літературними напрямами:

а) символізм                                            

1) Ахматова

б) акмеїзм                                                 

2) Блок

в) футуризм                                                  

3) Маяковський

 

Достатній рівень (по 2 бали)

  1.               Встановіть відповідність між персонажем і його словами:

А. «Я вірю в людину, а це означає, що я вірю в її розум…»

1.Кардинал-інквізитор

Б. «Нещасна та країна, що не має героїв»                                

2. Маленький чернець

В. «Істина, коли це істина – проб’ється і без нас» 

3. Андреа Сарті

Г. «Невже нам будувати суспільство на сумніві, а не на вірі?»

4. Галілео Галілей

 

  1.               Оберіть одне з питань:
  •     У чому полягає новаторство поезії В. Маяковського?
  •     У чому автобіографічність вірша Б. Пастернака «Нобелівська премія»?
  •   Якого змісту набуває назва поеми А.Ахматової «Реквієм»?
  •   Чому творчість М.Цвєтаєвої не належить до жодного з літературних напрямів «срібного століття»?
  •     Назвіть основні мотиви лірики С.Єсеніна. Наведіть  приклади поезій.
  1.     Доведіть, що твір Б.Брехта «Життя Галілея» - драма.

 

Високий  рівень (3 бали)

Виконайте одне з завдань.

А) Напишіть есе за поезією О.Блока «Незнайома» та однією з ілюстрацій

Б) Прокоментуйте цитату, спираючись на текст п’єси Б.Брехта «Життя Галілея»  «Істина – це дитя часу. Наше неуцтво безмежне. Зменшимо його хоч трохи»

В) Дайте відповідь на питання:

Чи можуть «прості люди», «народ» скористатися з науки і чи пов’язана взагалі наука з реальним прогресом людства?

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
2127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку