Контрольна робота із зарубіжної літератури за І семестр 5 класу. СФН

Про матеріал
Контрольна робота може бути використана як підсумкова за І семестр 5 класу для учнів, які навчаються за сімейною формою навчання. Завдання складені за програмою: Модельна навчальна програма. «Зарубіжна література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.). / Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795): https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Zar.lit.5-9-kl/Zar.lit.5-6-kl.Nikolenko.ta.in.14.07.pdf Розподіл годин на вивчення предмету: 1,5 години на тиждень протягом року, 2 години на тиждень у І семестрі.
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

до   підсумкового оцінювання із зарубіжної літератури

за І семестр 5 класу

(сімейна форма навчання)

За програмою: Модельна навчальна програма. «Зарубіжна література. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.). / Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795): https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Zar.lit.5-9-kl/Zar.lit.5-6-kl.Nikolenko.ta.in.14.07.pdf  

 

Розподіл годин на вивчення предмету: 1,5 години на тиждень протягом року, 2 години на тиждень у І семестрі.

Рівень

завдання

Вид завдання

Система оцінювання

Кількість балів

Перший

1 – 6

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді

По 0,5 бала за кожну правильну відповідь

3

Другий

7 – 12

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді

По 0,5 бала за кожну правильну відповідь

3

Третій

13 – 14

Тести на встановлення відповідності

1 бал за правильну відповідь

3

15

Повна відповідь на запитання

1 бал за правильну відповідь

Четвертий

16

Розгорнута відповідь

3 бали за правильну відповідь

3

 

 

Разом

12 б.

 

 

 

 

 

Контрольна робота із зарубіжної літератури за І семестр 5 класу

Прізвище та ім’я учня

Дата виконання

Оцінка

 

 

 

 

Рівень 1-2

Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді і позначте його.

За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 0,5 бала. 

 

 

  1.  Світова література – це …

А література певного народу, написана рідною мовою

Б твори художньої літератури всіх країн світу

В художні тексти, створені в різних країнах різними мовами, крім української

Г усна народна творчість

 

  1. Казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик» відображає особливості культури …

А китайської

Б японської

В корейської

Г індійської

 

  1. Брати Грімм записували народні казки, щоб … 

А розважитися

Б зберегти пам’ятки народної творчості

В розважати своїх дітей

Г заробити гроші

 

  1. Казка «Пані Метелиця» належить до групи …  

А казок про тварин          

Б соціально-побутових казок

     В чарівних казок      

     Г літературних казок

 

  1. Літературною є казка …                                                                   

А «Котигорошко»

Б «Снігова Королева»

В «Момотаро, або Хлопчик-Персик»

Г «Пані Метелиця»

  1. У саду чарівниці Герді про Кая (Г.-Х. Андерсен «Снігова Королева») нагадали    

 

А троянди

Б ромашки

В ялинки

Г клени

 

 

  1. Хлопчик-Зірка з казки О. Вайлда подався мандрувати світом, щоб …

А побачити світ

Б втекти з сім’ї Лісорубів

В знайти скарби

Г знайти свою матір і попросити прощення

 

  1. Останній Золотий квиток (Р. Дал «Чарлі і шоколадна фабрика») виявився у шоколадці, яку …                                                         

А подарували Чарлі на день народження

Б купив Чарлі на знайдений долар

В загубив гладкий продавець крамниці

 

Г Чарлі подарував Віллі Вонка

  1. Зображення картин природи у художньому творі – це                                                

А епітет

Б метафора

В пейзаж

Г інтер’єр

 

  1. Епітет використано у прикладі …                                                               

А спів коника

Б ведучи танок

В мовчання крижане

Г поезія землі

  1.  Звірі визнали Мауглі (Р. Кіплінг «Мауглі») володарем Джунглів, бо він …

 

          А був мудрим, поважав Закони Джунглів

Б володів Червоною Квіткою, якої звірі боялися

В людина є володарем природи, розумніша за звірів

Г він переміг Шер-Хана

  1.  Оповідач у творі Е .Сетона-Томпсона «Лобо» вважає, що головного героя

 

занапастили його сміливість і …

А бажання допомогти товаришам по зграї

Б бажання розважитися на полюванні

В сильна відданість своїй подрузі Бланці

Г призначена фермерами велика винагорода

 

 

 

Рівень 3

У завданнях 13-14 необхідно встановити відповідність інформації. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. Впишіть літери, якими позначено варіанти відповідей у таблицю. За правильно виконане завдання ви отримаєте 1 бал.

  1. Установіть відповідність між літературними персонажами та їх авторами.

1

Кай

А

Роальд Дал

2

Майк Тіві

Б

Редьярд Кіплінг

3

Прокажений 

В

Ернест Сетон-Томпсон

4

Каа

Г

Оскар Вайлд

 

 

Д

Ганс-Крістіан Андерсен

1

 

2

 

3

 

4

 

                                                                                                                

  1. Установіть відповідність між письменником та країною, літературу якої представляє його творчість.

1

Коб та Вільгельм Грімм

А

Англія .

2

Ганс-Крістіан Андерсен

Б

Данія

3

Оскар Вайлд

В

Канада

4

Ернест Сетон-Томпсон

Г

Індія

 

 

Д

Німеччина

1

 

2

 

3

 

4

 

 

Завдання 15 потребує повної відповіді. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

  1.  Напишіть автора та назву твору, основною думкою якого є:

«Заклик до співчуття та милосердя щодо тварин, до розуміння їхніх звичок та поведінки, до життя в гармонії та злагоді з природою; возвеличення мужності, мудрості й вірності дикої тварини».

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Рівень 4

Завдання 16 потребує розгорнутої відповіді.  

За правильну відповідь ви отримаєте 3 бали.

За наявності великої кількості орфографічних та пунктуаційних помилок знімається 0,5 бала.

  1.  Напишіть власний варіант закінчення літературного твору, вивченого у І семестрі із зарубіжної літератури (текст з 6-10 речень).

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Оцінка «……»  (                                                          )

 

Члени комісії:

1.

2.

3.

docx
Додано
31 березня
Переглядів
1232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку