Пояснювальна записка
до підсумкового оцінювання із зарубіжної літератури
за курс 9 класу
Робота складена за програмою: «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА, 6 – 9 класи. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти. Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)»
Завдання складаються та оцінюються таким чином:
Рівень |
№ завдання |
Вид завдання |
Система оцінювання |
Кількість балів |
Перший |
1 – 6 |
Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді |
По 0,5 бала за кожну правильну відповідь |
3 |
Другий |
7 – 8 |
Тести на встановлення відповідності |
По 1 балу за кожну правильну відповідь |
3 |
9 |
Тест на встановлення послідовності |
1 бал за правильну відповідь |
||
Третій |
10 – 12 |
Аргументовані відповіді на запитання |
1 бал за правильну відповідь |
3 |
Четвертий |
13 |
Розгорнута відповідь на вибрану тему |
3 бали за правильну відповідь |
3 |
|
|
Разом |
12 б. |
Контрольна робота із зарубіжної літератури за курс 9 класу
Прізвище та ім’я учня |
Дата виконання |
Оцінка |
|
|
|
Рівень 1
Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді і позначте його.
За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 0,5 бала.
|
А заклик примиритися з дійсністю
Б погляд на людину як носія зла
В тяжіння до містицизму
Г культ Розуму
|
А раціональний підхід до зображення дійсності
Б відображення гармонії в суспільстві
В конфлікт між мрією та реальністю
Г акцент на буденності життя
|
А правдивого зображення дійсності
Б типовості образів
В психологізму
Г песимізму
|
А батьків і дітей
Б становлення жінки як особистості
В вірності та зради
Г влади грошей
|
А має міфологічну основу
Б є абсолютною вигадкою
В має біблійну основу
Г має реальне підґрунтя
|
А оновлення засобів масової комунікації
Б швидкі темпи розвитку ЗМІ
В розвиток театрального мистецтва
Г науково-технічна революція
Рівень 2
У завданнях 7-8 необхідно встановити відповідність інформації. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. Впишіть літери, якими позначено варіанти відповідей у таблицю. За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 1 балу.
1 |
Ф. Шиллер |
А |
Італія |
2 |
Дж. Г. Байрон |
Б |
Франція |
3 |
О. де Бальзак |
В |
США |
4 |
Р. Д. Бредбері |
Г |
Англія |
|
|
Д |
Німеччина |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1 |
Тев’є |
А |
Г. Гейне |
2 |
Нора |
Б |
Дж. Свіфт |
3 |
Гуллівер |
В |
Е. Сігел |
4 |
Дженіфер |
Г |
Шолом-Алейхем |
|
|
Д |
Г. Ібсен |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
У завданні 9 необхідно встановити правильну послідовність інформації. Впишіть літери, якими позначено варіанти відповідей у таблицю. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.
А |
О. де Бальзак «Гобсек» |
Б |
Дж .Байрон «Мазепа» |
В |
Е. Сігел «Історія одного кохання» |
Г |
Б. Шоу «Пігмаліон» |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
Рівень 3
У завданнях 10-12 необхідно дати стислу аргументовану відповідь.
За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 1 балу.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Рівень 4
Завдання 13 потребує розгорнутої відповіді.
За правильну відповідь ви отримаєте 3 бали.
За наявності великої кількості орфографічних та пунктуаційних помилок знімається 0,5 бала.
А «Фантастика – це наша реальність, доведена до абсурду» (Р. Бредбері).
Б «Не можна по-справжньому зрозуміти людину, поки не станеш на її точку зору… Треба влізти в її шкуру і походити в ній» (Аттікус із роману Г.Лі «Убити пересмішника»).
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Оцінка «……» ( )
Члени комісії:
1.
2.
3.