Урок № _____ Дата: __________________ Клас: 6. Математика
Тема: Контрольна робота
Мета: перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок з теми; формувати вміння правильно і чітко виражати свої думки; виховати уважність і відповідальність.
Обладнання: картки з завданнями.
Тип уроку: контроль знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організація класу.
(Заходжу до класу). Добрий день діти! Сідайте. (Перевіряю стан дошки, наявність вологої ганчірки, крейди, відмічаю відсутніх).
II. Перевірка домашнього завдання
Хто не виконав домашнє завдання? Які виникли питання ?
Дуже добре, тоді якщо питань нема, то здаємо робочі зошити. А в контрольних зошитах записуємо число; контрольна робота і записуємо свій варіант.
IІI. Текст контрольної роботи
Контрольна робота № 6 кл.
Коло. Круг.
І варіант
І рівень
1. Знайдіть діаметр кола, радіус якого дорівнює 2,5 см.
а) 2,5 см; б) 5 см; в) 1,25 см; г) 10 см.
2. Обчисліть довжину кола, якщо його діаметр дорівнює 10 см.
а) 31,4 см; б) 314 см; в) 31,4 мм; г) 3,14 см.
3. Обчисліть площу круга, радіус якого дорівнює 10мм.
а) 100π мм2; б) 100π дм2; в) 100π м2; г) 100π см2.
ІІ рівень
4. Накресліть коло з радіусом 1,2 см і центром О. Зафарбуйте сектор MON, який становить круга, та обчисліть його площу.
5. Контрольну роботу з математики писали 36 учнів. 2 учні отримали 12 балів, 2 учні – 11 балів, 4 учні – 10 балів, 6 учнів – 9 балів, 4 учні – 8 балів, 6 учнів – 7 балів, 4 учні – 6 балів, 6 учнів – 5 балів, 2 учні – 4 бали. Побудуйте стовпчикову діаграму.
ІІІ рівень
6. Довжина кола дорівнює 62,8 см. Знайдіть площу круга, радіус якого у 2 рази менший від радіуса даного кола.
ІV рівень
7. Учні 6-го класу відвідують гуртки: математичний – 10 учнів, літературний – 12 учнів, туристичний – 8 учнів, музичний – 6 учнів Побудуйте кругову діаграму.
ІІ варіант
І рівень
1. Знайдіть діаметр кола, радіус якого дорівнює 1,8 см.
а) 0,9 см; б) 1,8 см; в) 7,2 см; г) 3,6 см.
2. Обчисліть довжину кола, якщо його діаметр дорівнює 10 дм.
а) 31,4 см; б) 31,4 дм; в) 314 см; г) 314 дм.
3. Обчисліть площу круга, радіус якого дорівнює 10 м.
а) 100π дм2; б) 100π см2; в) 100π мм2; г) 100π м2.
ІІ рівень
4. Накресліть коло з радіусом 1,4 см і центром О. Зафарбуйте сектор КOР, який становить круга, та обчисліть його площу.
5. Контрольну роботу з математики писали 36 учнів. 4 учні отримали 12 балів, 2 учні – 11 балів, 2 учні – 10 балів, 4 учнів – 9 балів, 6 учні – 8 балів, 2 учнів – 7 балів, 8 учні – 6 балів, 6 учнів – 5 балів, 2 учні – 4 бали. Побудуйте стовпчикову діаграму.
ІІІ рівень
6. Довжина кола дорівнює 31,4 м. Знайдіть площу круга, радіус якого на 1 м більший від радіуса даного кола.
ІV рівень
7. Швейна фабрика за місяць виконала замовлення з шиття піджаків різного кольору: чорні – 26, білі – 35, бордові – 27, сірі – 32. Побудуйте кругову діаграму.
ІV. Підбиття підсумків уроку.
Отже, ми з вами закінчили тему. Наступного уроку ми проведемо аналіз контрольної роботи і звернемо особливу увагу на ті завдання з якими у вас виникли проблеми, щоб в подальшому ви змогли їх виконувати.
V. Завдання додому.
Повторити правила, які вивчалися в даній темі.