Контрольна робота (комбінована). Тема: "Словосполучення. Просте неускладнене речення""

Про матеріал
Контрольна робота з української мови, 11 клас (профільний рівень). Тема: Словосполучення. Просте неускладнене речення. Мета: закріпити знання учнів про словосполучення, речення, синтаксичні зв’язки в них; з’ясувати рівень засвоєння вказаної теми; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння використовувати здобуті знання на практиці, формувати навички самостійної роботи.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

11 КЛАС

ТЕМА: СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. ПРОСТЕ НЕУСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ

І ВАРІАНТ

  1. Лише словосполучення наведено в рядку: (0,5 б.)

А. наперекір волі, швидко прочитаний, турбуватися про брата;

Б. знайдена книжка, не тільки сумління, промінь сонця;

В будуть читати, мрія про літо, найбільш успішний;

Г у присмерках ночі, дуже швидко, до п'ятої ранку;

Д відповідно до положення, дарувати квіти, досі не прочитаний.

  1. Потребує редагування словосполучення: (0,5 б.)

А кліпати очима;

Б декілька сосон;

В ходити по горам;

Г два фахівці;

Д у зеленому пальті.

  1. Слова узгоджуються в усіх словосполученнях рядка: (0,5 б.)

А задерикуватий півень, протряхле листя, село Андріївка;

Б зачіпати гідність, великий світ, привітна усмішка;

В радісно зустріти, активна позиція, відповідальна людина;

Г яскраво світило, зелений світ, солодка ягода;

Д затято вболівати, рання рослина, старовинні меблі.

  1. Керуванням пов'язані слова в усіх словосполученнях рядка: (0,5 б.)

А провідати бабусю, боятися блискавки, страшно гримить;

Б полив квітів, обкопування дерев, глибоко копати;

В увімкнути світло, обсипаючи промінням, виховання дитини;

Г прибирати листя, швидке прибирання, погано розчути;

Д відрізняється квіткою, цілющий звіробій, біле латаття.

  1. Простий дієслівний присудок ужито в реченні: (0,5 б.)

А Море було безбарвне, аж чорне.

Б Гірські печери ще затоплені водою. 

В Будуть тебе кликать у сади зелені хлопців чорночубих диво-наречені.

Г Щире кохання не вкрите серпанками.

Д У ці дні починає світити о шостій.

  1. Складений дієслівний присудок ужито в реченні: (0,5 б.)

А Ліс стояв розхристаний, спустошений та дикий.

Б Золоточубий вересень прийшов позолотити дерева.

В Життя стає радістю для кожного в рідному краю.

Г Хмари починають темніти, стають синьо-чорні.

Д Боятися смерті – на світі не жити.

 

  1. Виділене в поданому нижче реченні слово є: (0,5 б.)

Доглядали мене змалечку  аж чотири неньки (О.Довженко)

А додатком;

Б обставиною;

В означенням;

Г підметом;

Д присудком.

  1. Встановіть відповідність (2 б.)
  1. безособове

А Мені було не до начальства.

  1. неозначено-особове

Б Не відводьмо убік очей і готуймося до спокути.

  1. узагальнено-особове

В Ніч. Вулиця. Ліхтар. Аптека.

  1. називне

Г З жита сьогодні частіше виготовляють пластівці.

 

Д Не насушиш насіння – посушиш голову.

 

  1. Установіть відповідність між членами речення і виділеними у присудках словами: (2 б.)

1.підмет

А Вже одна думка, що нове господарювання почнеться смертю дерева, жахом сповнювала її вселюблячу душу.

2. присудок

Б На різних норовистих теж вуздечка знаходиться.

3. означення

В У нас як і не дородить поле, то ліс хоч трохи пособить.

4. обставина

Г Земля обзивалась до мене не то шарудінням, не то попискуванням…

 

Д Вони такі смішні.

 

  1.  Підкреслити головні та другорядні члени речення. (1,5 б.)

Карпатські гори дивовижні.

Мій брат став інженером.

«Сутінки» продовжують знімати.

  1.  Виконати розбір словосполучень за зразком. (1,5 б.)

                                         х

Зразок: освітлений шлях – іменникове, узгодження

Літній відпочинок, шукати вихід, рушити спроквола

  1.  Виконати повний синтаксичний розбір речення. (1,5 б.)

Молодість здатна творити несподіване й неймовірне.

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

11 КЛАС

ТЕМА: СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. ПРОСТЕ НЕУСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ

ІІ ВАРІАНТ

  1. Лише словосполучення наведено в рядку: (0,5 б.)

А. цікавий за змістом; навколо причалу, іти назустріч;

Б. так швидко, шукати вихід, лебедина пісня

В шалений успіх, уже переміг, оригінальний за формою;

Г ще не знайдений, упродовж години, дотримати слова;

Д у лівій руці, наступає ніч, березовий гай.

  1. Потребує редагування словосполучення: (0,5 б.)

А через сім днів;

Б три олівці;

В чекати в метро;

Г вибачити мене;

Д навчатися музики.

  1. Слова узгоджуються в усіх словосполученнях рядка: (0,5 б.)

А тепле проміння, шостий клас, гра на гітарі;

Б вишиті маки, яскраві нитки, вишивка хрестиком;

В теплий попіл, спалювання листя, прибраний двір;

Г слухняна дитина, сором'язливе маля, робочий одяг;

Д німецькі критики, відоме прислів'я, росте швидко.

  1. Керуванням пов'язані слова в усіх словосполученнях рядка: (0,5 б.)

А заповнення картки, викладання дисциплін, виконання плану;

Б утворити словосполучення, з'ясувати значення, термінова телеграма;

В висадка цибулин, захист рослин, скопана клумба;

Г вишневе листя, висіти на дереві, спостерігати за птахами;

Д відомий поет, розглядати експонати, дарувати рушник.

  1. Простий дієслівний присудок ужито в реченні: (0,5 б.)

А Вести всі роботи з дотриманням графіка – золоте правило.

Б Найбільша наша турбота – виробити спільні рекомендації.

В Гарним був Київ цього свіжого осіннього ранку.

Г Передавати досвід молодим – найбільше щастя.

Д О вісімнадцятій тридцять будь обов'язково вдома.

  1. Складений дієслівний присудок ужито в реченні: (0,5 б.)

А Заміж вийти – не дощову погоду пересидіти.

Б А ось тепер будемо вечеряти всі разом.

В Любить людей мене навчила мати.

Г Моє серце прагне буять на просторі!

Д На дніпровській долині ромашка побита зів'яла.

 

  1. Виділене в поданому нижче реченні слово є: (0,5 б.)

Тютюн бив високий і густий-прегустий.

А додатком;

Б обставиною;

В означенням;

Г підметом;

Д присудком.

  1. Встановіть відповідність (2 б.)
  1. означено-особове

А Руйновище. Заглада.

  1. неозначено-особове

Б Багато слів страшних тут наговорено.

  1. узагальнено-особове

В  Стрічайте зорі на світанні.

  1. називне

Г Шануй учителя¸ як родителя.

 

Д Той монастир недавно збудували.

 

  1. Установіть відповідність між членами речення і виділеними у присудках словами: (2 б.)

1.підмет

А Влітку дід частенько лежав на погребні ближче до сонця.

2. означення

Б Більш за все на світі любив дід сонце.

3. додаток

В Велике тютюнове листя зразу обплутало мене.

4. обставина

Г Ніхто не дививсь.

 

Д Навколо тільки дрімучий тютюн.

  1.  Підкреслити головні та другорядні члени речення. (1,5 б.)

Батько з дочкою вийшов у двір.

Вечори теплі.

«Intermezzo» Коцюбинського вразило мене.

  1. Виконати розбір словосполучень за зразком. (1,5 б.)

                                         х

Зразок: освітлений шлях – іменникове, узгодження

Уникати фальші, сонячний промінь, озиратися навколо.

  1. Виконати повний синтаксичний розбір речення. (1,5 б.)

Моє серце прагне буять на просторі!

 

docx
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
3749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку