Квадратні корені. Дійсні числа
Контрольна робота
Варіант 1
1. Внесіть множник під знак кореня: 3х3у
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Знайдіть значення виразу
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Винесіть множник з-під знака корення:
А |
Б |
В |
Г |
12 х2у3 |
10х3у3 |
11 х2у3 |
11 х2у3 |
4. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А - Д):
1 |
; |
А. |
3; |
2 |
; |
Б. |
12; |
3 |
; |
В. |
13; |
4 |
. |
Г. |
1; |
|
|
Д. |
17. |
5. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):
1. |
; |
А. |
; |
2. |
; |
Б. |
; |
3. |
; |
В. |
; |
4. |
. |
Г. |
; |
|
|
Д. |
. |
6. Розв’яжіть графічно рівняння .
7. Звільніться від ірраціональності в знаменнику: .
Квадратні корені. Дійсні числа
Контрольна робота
Варіант 2
1. Внесіть множник під знак кореня: 5х2у3
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Знайдіть значення виразу
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
3. Винесіть множник з-під знака корення:
А |
Б |
В |
Г |
12 х2у3 |
10х3у3 |
11 х2у3 |
11 х2у3 |
4. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):
1. |
; |
А. |
10; |
2. |
; |
Б. |
30; |
3. |
; |
В. |
15; |
4. |
. |
Г. |
3; |
|
|
Д. |
4. |
5. Встановіть відповідність між заданими виразами (1-4) та їхніми числовими значеннями (А-Д):
1. |
; |
А. |
; |
2. |
; |
Б. |
; |
3. |
; |
В. |
; |
4. |
. |
Г. |
; |
|
|
Д. |
. |
6. Розв’яжіть графічно рівняння .
7. Звільніться від ірраціональності в знаменнику: