Прізвище, ім’я_______________________________ Клас __________Дата___________ 2 варіант
ЛІТЕРАТУРА ХХ – ХХІ ст. Життя, історія, культура
Тестові завдання
Початковий рівень 3б.
1. Функцію вистежування й покарання Монтеґа у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» виконував:
А) Дрон;
Б) пожежна машина-робот;
В) Фабер;
Г) електричний пес.
2. Хто спонукав Монтега замислитися над тим, що діється навколо?
А) Кларіс; Б) Мілдред;
В) Фабер; Г) Голда.
3. Де вперше зустрілися герої твору Е.Сігела "Історія одного кохання"?
А) У театрі; Б) у кафе;
В) у бібліотеці; Г) у спортзалі.
4. Від чийого імені ведеться розповідь у творі Шолом-Алейхема «Тев’є -молочар»?
А) від імені Тев’є; Б) від імені свідка;
В) від імені Голди; Г) від імені автора твору.
5. Що вважалося найвищою цінністю у житті людей того суспільства, яке змальовано у романі? (за романом "451о за Фаренгейтом" Р. Д. Бредбері)
А) Власна бібліотека; Б) наявність власного будинку;
В) наявність власного авто; Г) наявність у власний кімнаті стін-телевізорів.
6. Поміж основних проблем, які порушено у повісті Шолом-Алейхема «Тев’є-молочар», немає проблем:
А) філософських; Б) психологічних;
В) етичних; Г) екологічних.
Середній рівень 4б.
7. Установи відповідності.
1.Бітті наказує Монтегу самому підпалити усе. Монтег змушений підпалити свій дім, а Фабер нашіптує через навушник тікати. Монтег спалює вогнеметом Бітті. |
А)експозиція |
2. Гай Монтег – пожежник, менестрель вогню, який палить книжки. |
Б)завязка |
3.Монтег зустрічає дівчину на ім'я Кларіс Маклелен, яка змушує його задуматися, чи все добре з суспільством, у якому вони живуть. |
В)кульмінація |
4. Монтегу вдається до братися до вигнанців, від яких він дізнається, що кожен з них зберігає у своїй пам'яті певну книжку, щоб у більш сприятливі часи написати ці книжки знову. |
Г)розвязка |
2. Впізнайте героя твору за описом.
1)Спокійний та врівноважений, автогонщик, власник майстерні. |
А) Ленц |
2)Запальний, веселий, має успіх у жінок, друзі називають його " останнім романтиком". |
Б) Роберт |
3)Незграбний, недосвідчений у стосунках, закохався в Пат. |
В) Кестер |
8. Установіть відповідність між дочкою та її особистою долею.
1) Голд |
А) Виходить заміж за бідного Мотла-кравця. |
2) Цейтл |
Б) Бере шлюб із православним юнаком Федькою. Викликає цим найсильніший осуд і гнів батьків. |
3) Хава |
В)Одружується зі студентом-революціонером Перчиком, їде за ним у заслання у Сибір. |
4) Бейлка |
Г) Добровільно виходить заміж за багатого єврейського підрядчика, хоч і не любить його. |
5) Шпринця |
Д) Утопилася в річці через кохання до багатого молодика. |
Достатній рівень 3б.
9. Продовжіть і запишіть речення:
1. Якою мовою написаний твір Шолома-Алейхема "Тев`є-молочник" в оригіналі…
2. Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі…
3. Роман Р. Бредбері «451 ° за Фаренгейтом» за жанром…
Високий рівень 2б.
10. Напишіть розгорнуту відповідь на запитання:
Які проблеми були в житті Тев’є-молочара (за твором Шолома-Алейхема «Тев’є-молочар»)? Які з них були сімейними, а які – історично-соціальними?