Контрольна робота.«Література. Мораль. Людяність. Золоті сторінки далеких епох. Модернізм»

Про матеріал
Тест для перевірки знань і вмінь з теми: «Література. Мораль. Людяність. Золоті сторінки далеких епох. Модернізм» Учень / учениця розуміє значення художньої літератури (оригінальної і перекладної) для розвитку особистості та суспільства; дає стислу характеристику німецькому Просвітництву; знає світоглядні й естетичні засади модернізму; розуміє художнє новаторство модерністської прози початку ХХ ст.; розуміє значення творчості Й. В. Ґете, Ф. Кафки і А. Камю у світовому літературному процесі; аналізує ідейно-тематичний зміст, сюжет, особливості композиції трагедії «Фауст», оповідання «Перевтілення», роману «Чума» ; характеризує образи Фауста, Мефістофеля, Маргарити; визначає жанрову своєрідність твору; розкриває сутність протистояння Фауста і Мефістофеля; висловлює ставлення до літературних персонажів; характеризує образ Замзи як «автопортрет» письменника й уособлення «маленької людини» ХХ ст.; образи Фауста, Мефістофеля, Маргарити; образи Тарру, священника Панлю, Жозефа Грана, Коттара, Бернара Ріє, Раймона Рамбера; досліджує проблематику, образну систему, особливості композиції і стилю прочитаних творів Й. В. Ґете, Ф. Кафки і А. Камю; характеризує центральну метафору оповідання «Перевтілення»; тлумачить поняття «трагедія», «модернізм», «роман-хроніка»; «гротеск»; визначає у творах актуальні соціальні проблеми та ідеї; усвідомлює значення вищих духовних поривань окремої особистості в розвитку суспільства, цінність активної життєвої позиції, високої мети й наполегливої праці, єдності людини з природою, гармонії зі світом; розуміє значення читання художньої літератури для духовного здоров’я людини як засобу протидії насильству, аморальності, агресії та іншим негативним явищам сучасного світу.
Перегляд файлу

image«На Урок»                                     ПІБ:

Клас:

Контрольна робота. Література. Мораль.

Людяність. Золоті сторінки далеких епох.                     Дата:

Модернізм

 

image

Широкий ідейно-політичний і естетичний рух, а також історична доба наприкінці ХVІІ – на початку ХІХ століть

imageб) Відродження

г) Середньовіччя

Термін «Просвітництво» увійшов до широкого обігу після виходу статті «Що таке Просвітництво?» (1784) німецького філософа

                                                                                                                   image       б) Йоганна Вольфґанґа Ґете

image           б) перемогу ідеалів Свободи, Рівності й Братерства

imageв) ідею вірності християнським канонам, служіння Богу

4.

imageimageПоетичним заповітом Ґете людству називають

б) роман-виховання «Вільгельм Мейстер»

г) трагедію «Іфігенія в Тавриді»

Ґете створив шедевр на основі двох загальновідомих сюжетів, які тогочасна «висока література» оминала:

б) про трагічну долю спокушеної дівчини

imageчорнокнижника Фауста

г) про «чудеса» діви Марії

б) Маргарити

г) Валентина

б) ліричній присвяті друзям юності

8.

image

Образ Фауста як символ розвитку нової європейської («фаустіанської») цивілізації, лідера світового прогресу дають підставу сприймати

image                 а) його схильність до дії                                               image        б) його невситима жага до безмежного

пізнання

в) його невситима жага до схоластичного знання

б) убив брата Гретхен Валентина

г) просив у Мефістофеля випробування

imageimageФілемона й Бавкідидля людського роду

е) небезпечний, підступний і безжальний

чисту й невинну Гретхен

image

«Я – тої сили часть,

Що робить лиш добро, бажаючи лиш злого... Я – заперечення усього!»

imageб) Мефістофель

г) Евфоріон

Проблематика твору Ґете «Фауст»


imageб) людська гідність особистості та її право на самовизначення

г) людина і природа

е) людське щастя

ж) духовний стан світу

Відмовитися від індивідуалістичного пошуку сенсу буття і щастя, звернути увагу на інших людей, подумати про долю людства Фауста остаточно переконала

imageimageimageа) трагічна загибель Маргаритиб) загибель Філемона й Бавкіди

в) смерть прекрасного Евфоріонаг) втрата кохання Єлени Прекрасної

д) загибель людини Гомункула

Провідником у потойбічному світі для Фауста стала душа

б) Єлени Прекрасної

г) Лаури

Сукупність літературних напрямів і течій нереалістичного спрямування, що сформувалися наприкінці ХІХ – на початку XX ст. Йому притаманні нова суб’єктивно-індивідуалістична концепція людини та протиставлення нових виражальних і зображальних засобів класичним нормам мистецтва попередніх епох

imageimageа) декадансб) модернізм

в) імпресіонізмг) символізм

15.

image

Магістральною темою творів Франца Кафки стало зображення

imageimageа) трагічного безсилля «маленькоїб) боротьби людської спільноти проти людини», її приреченостіконкретного зла

в) боротьби проти нацизму і фашизмуг) розвитку людини до рівня Бога

д) радощів життя та оспівування кохання

З метою відтворення абсурдного світу та зображення духовних трансформацій людини й людства в оповіданні «Перевтілення» автор використовує

image                                                                                                                   image     б) гротеск

                                                                                                                   image      б) розмови про гроші

б) жахається своєї зовнішності

г) благає про допомогу

на роботу

19.

image

У творі А.Камю «Чума» наявні елементи жанрових різновидів роману

imageimageа) роману-притчіб) роману-хроніки

г) історичного роману

е) пригодницького роману

Літературна форма роману, що містить викладення подій в їх часовій послідовності в житті однієї людини чи цілої сім'ї. Але крім цього містить суто романні засоби - переживання і конфлікти людей. Сюжетоутворюючу роль грає саме час, розповідь - це почергова зміна епізодів

image                                                                                                                   image     б) роман-міф

б) активне протистояння злу

г) моральність і аморальність

е) догматизм університетської науки

22.

image

Кому належать слова: «Соромно бути щасливим одному»?

                а) Раймону Рамберу                                                        image      б) Бернару Ріє

imageimageв) Жану Тарру

Екзистенціальні мотиви у романі А.Камю «Чума»

б) безвихідь становища

в) відірваність від світуг) абсурдність існування

д) межова ситуаціяе) екстремальна форма внутрішнього

монологу

є) зображення ідеальних героїв і почуттів

imageimageОбраз чуми в романі має символічне значення

а) фашизм, війна, хворобаб) жорстокість судових вироків

в) несправедливе суспільствог) зло, невіддільне від буття

д) радість буттяе) смерть дитини

є) фанатизм церквиж) сімейні цінності


Ключ до тесту

1. а (1 балів)

2. в (1 балів)

3. а б (2 балів)

4. а (1 балів)

5. а б (2 балів)

6. в (1 балів)

7. а (1 балів)

8. а б (1 балів)

9. а б в (3 балів)

10. б (1 балів)

11. б г д е є ж (6 балів)

12. а (1 балів)

13. а (1 балів)

14. б (1 балів)

15. а (1 балів)

16. б (1 балів)

17. б (1 балів)

18. а в (1 балів)

19. а б д є (4 балів)

20. а (1 балів)

21. а б в г д (5 балів)

22. а (1 балів)

23. а б в г д (5 балів)

24. а б в г е є (5 балів)

 

pdf
Додано
23 листопада 2022
Переглядів
2556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку