Контрольна робота. Література проти війни
1.Тест (3 бали)
А «Круки», Б «Пісня про солдатів із Вестерпляте»; В «Лист із полону».
А «Пісня про солдатів із Вестерпляте»; Б «Про назву концтабору Бухенвальд»; В «Круки».
А «Лист із полону»; Б «Пісня про солдатів із Вестерпляте », В «Про назву концтабору Бухенвальд».
4. Ким була кохана для автора «Листа із полону» К. Галчинського?
А подих; Б щастя; В пісня.
А порівняння; Б антитеза; В метафора.
А дідусь Маттіас; Б мати Бруно; В бабуся Наталі.
А викинула колекцію ляльок і почала цікавитися політикою; Б перестала спілкуватися з молодшим братом; В вирішила вступити до військової гімназії.
А прогнав хлопця геть; Б попросив принести їжі; В простягнув руку через колючий дріт.
А вирішив допомогти Шмулю відшукати батька і брата; Б допомогти Шмулю відшукати батька; В хотів з хлопцями зіграти в футбол.
2. Дайте відповіді на питання
1. Що об’єднує поета А. Маргала-Шпербера та Україну? Чому поет не хоче згадувати своє дитинство? (2 бали).
2.Визначте тему та ідею поезії К. Галчинського «Солдати із Вестерплятте». (1бал)
3. Порівняйте колишній будинок Бруно з його новим помешканням. Як хлопчина вирішив урізноманітнити своє життя?(2 бали).
4.Що відповів батько на запитання Бруно про людей за огорожею? (1 бал) .
3. Творча робота. (3 бали)
Напишіть міні твір-роздум: «Чи зможе колючий дріт розділити душі людей?»