Контрольна робота №2
Літературні казки. 5 клас
1 рівень (1 варіант)
-
Хто є автором казки «Цар Плаксій та Лоскотон»?
а) І. Франко; б) Г. Малик; в) В. Симоненко.
-
Для чого розвів фарбу у діжці маляр у казці «Фарбований Лис»?
а) для фарбування паркану; б) для малювання картин;
в) для фарбування вікон.
-
Яку квіточку нагадувало личко Хухи-Моховинки? (В. Королів-Старий. «Хуха - Моховинка»)
а) пролісок; б) фіалку; в) братки.
-
Де жила Моховинка після того, як злий дід зруйнував її оселю?
а) у підвалі; б) у хліві; в) на горищі.
-
Яку першу справу доводить Аля з казки Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»?
а) пришила крильце бабці; б) врятувала бджолу; в) вишила квітку.
-
Хто у Недоладії був без голови?
а) Недороль; б) Недочеревик; в) Перший Недорадник.
2 рівень
-
Що таке повість?
-
Чим відрізняється літературна казка від народної?
-
Назвіть позитивних героїв казки « Цар Плаксій та Лоскотон».
3 рівень
-
Опишіть дядька Лоскотона.
-
Чому Алі вдалося врятуватися самій і визволити Недоладію?
4 рівень
Чому ми навчилися у Хухи-Моховинки?
Контрольна робота №2
Літературні казки. 5 клас
1 рівень (2варіант)
-
Хто є автором казки «Фарбований Лис»?
а) Леся Українка; б) Іван Франко; в) Тарас Шевченко.
-
Якою хухою була Моховинка? (В. Королів-Старий. «Хуха-Моховинка»)
а) лісовою; б) польовою; в) гірською.
-
Як звалася найменша дочка царя Плаксія із казки В. Симоненка?
а) Нудота; б) Вай-Вай; в) Плакота.
-
Ким стали кровопивці-сльозівці?
а) мишами; б) п’явками; в) гадюками.
-
Який чоловічок із казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» часто вживав у словах префікс недо-?
а) Недоладько; б) Недочеревик; в) Недороль.
-
Із ким найперше познайомилась Аля в Недоладії?
а) із Недопопелюшкою; б) Із Недоролем; в) із Недоладьком.
2 рівень
-
Що таке портрет?
-
Назвіть твори, які написані віршованою, а які прозовою мовою.
-
Яких негативних героїв зобразив В. Симоненко в казці «Цар Плаксій та Лоскотон»?
3 рівень
-
Опишіть Хуху - Моховинку.
-
Чому загинув Лис Микита?
4 рівень
Що треба робити, щоб не опинитися в Недоладії?