Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок шестикласників.
Варіант І.
Рівень І.
Знайдіть правильну відповідь.
1. До жанру повість належить
А «Жага до життя» Джека Лондона;
Б «Хамелеон» А.Чехова;
В «Сліпий музикант» В. Короленка.
2. У творі «Хамелеон» розповідається про
А пристосуванство і підлабузництво;
Б дружбу й зрадництво; В повагу до людини.
3. Що ніс Білл з твору Джека Лондона «Жага до життя» до останньої хвилини життя у своїй торбинці?
ІІ рівень.
Знайдіть правильну відповідь.
1. Джек Лондон – це
А американський письменник; Б канадський письменник;
В англійський письменник
2. Установіть відповідність між письменниками та їхніми творами.
А А. Чехов 1. «Жага до життя»
Б Джек Лондон 2. « Сліпий музикант»
В В. Короленко 3. «Товстий і тонкий»
4. «Острів скарбів»
3. Дайте визначення поняття «оповідання».
ІІІ рівень.
1. Доведіть, що «Хамелеон» - це оповідання.
2. Чому головний герой твору Джека Лондона «Жага до життя» не має імені?
IV рівень.
2. Охарактеризуйте улюблений образ із вивчених творів у розділі «Людські стосунки»
Варіант ІІ.
Рівень І.
Знайдіть правильну відповідь.
1. Кого з письменників називали королем устрічних піратів?
А В. Короленко
Б А. Чехов
В Джека Лондона
2. Головний герой повісті «Сліпий музикант» - це
А Петро Попельський
Б Максим Яценко
В дзвонар Єгорій
3. Назвіть ім’я письменника, який народився в Житомирі.
ІІ рівень
Знайдіть правильну відповідь.
1. Джек Лондон – це
А американський письменник
Б канадський письменник
В англійський письменник
2. Установіть відповідність між персонажами і творами
А Очумєлов 1. «Сліпий музикант»
Б Біл 2. «Жага до життя»
В Евеліна 3 «Хамелеон»
4 «Товстий і тонкий»
3. Що таке художня деталь?
ІІІ рівень
1. Визначте головну думку твору «Жага до життя» Джека Лондона.
2. Запишіть приклади художніх засобів в оповіданнях А.Чехова.
Антитеза _____________________________________
Художня деталь _____________________________________
Прізвища – характеристики героїв _____________________________________
IV рівень
1. Поясніть, як ви розумієте вислів А. Чехова: «Тоді людина стане кращою, коли ви покажете їй, якою вона є насправді», використовуючи читацький досвід при вивченні теми «Людські стосунки».
2. Охарактеризуйте улюблений образ із вивчених творів у розділі «Людські стосунки»