Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок шестикласників.
Контрольна робота «Міфи народів світу. Мудрість байки»
ІІ варіант
Середній рівень
4. Що таке байка?
5. Які тематичні групи міфів ви знаєте?
6. Встанови відповідність
А) Міф про Нарциса 1. Давня Греція
Б) Міф про Тефнут 2. Давній Єгипет
В) Міф про створення ночі 3. Давня Індія
Достатній рівень
7. Укажіть спільне і відмінне між байками Вовк та Ягня» Крилова та Езопа
8. Укажіть, чого навчив Прометей людей.
Високий рівень ( 1 питання на вибір)
9. Чому Геракл (Прометей) став улюбленим героєм Давньої Греції?
10. Доведіть, що в героях байок втілюються людські якості в алегоричних образах.
11. Чим цікаві міфи? Обґрунтуйте відповідь прикладами.
12. Як ви розумієте слова українського байкаря Л.Глібова: «Здається, байка просто бреше. А справді – мудру правду чеше»? відповідь обґрунтуйте.
13. Назвіть причини виникнення міфів?
Контрольна робота «Міфи народів світу. Мудрість байки»
ІІ варіант
Середній рівень
4. Що таке байка?
5. Які тематичні групи міфів ви знаєте?
6. Встанови відповідність
А) Міф про Нарциса 1. Давня Греція
Б) Міф про Тефнут 2. Давній Єгипет
В) Міф про створення ночі 3. Давня Індія
Достатній рівень
7. Укажіть спільне і відмінне між байками Вовк та Ягня» Крилова та Езопа
8. Укажіть, чого навчив Прометей людей.
Високий рівень ( 1 питання на вибір)
9. Чому Геракл (Прометей) став улюбленим героєм Давньої Греції?
10. Доведіть, що в героях байок втілюються людські якості в алегоричних образах.
11. Чим цікаві міфи? Обґрунтуйте відповідь прикладами.
12. Як ви розумієте слова українського байкаря Л.Глібова: «Здається, байка просто бреше. А справді – мудру правду чеше»? відповідь обґрунтуйте.
13. Назвіть причини виникнення міфів
Контрольна робота «Міфи народів світу. Мудрість байки»
І варіант
Середній рівень
4. Що таке міф?
5. З чого складається байка?
6. Встанови відповідність
А) Міф про Нарциса 1. Давня Греція
Б) Міф про Тефнут 2. Давній Єгипет
В) Міф про створення ночі 3. Давня Індія
Достатній рівень
7. Укажіть спільне і відмінне між міфом і казкою
8. Скласти фразеологічні звороти, включивши в словосполучення назви птахів або тварин за їхніми алегоричними образами.
Голодний як…
Хитрий як…
Впертий як…
Боязкий як…
Надутий як…
Неповороткий як…
Високий рівень ( 1 питання на вибір)
9. Чому Геракл (Прометей) став улюбленим героєм Давньої Греції?
10. Доведіть, що в героях байок втілюються людські якості в алегоричних образах.
11. Чим цікаві міфи? Обгрунтуйте відповідь прикладами.
12. Як ви розумієте слова українського байкаря Л.Глібова: «Здається, байка просто бреше. А справді – мудру правду чеше»? відповідь обґрунтуйте.
13. Назвіть причини виникнення міфів?
Контрольна робота «Міфи народів світу. Мудрість байки»
І варіант
Середній рівень
4. Що таке міф?
5. З чого складається байка?
6. Встанови відповідність
А) Міф про Нарциса 1. Давня Греція
Б) Міф про Тефнут 2. Давній Єгипет
В) Міф про створення ночі 3. Давня Індія
Достатній рівень
7. Укажіть спільне і відмінне між міфом і казкою
8. Скласти фразеологічні звороти, включивши в словосполучення назви птахів або тварин за їхніми алегоричними образами.
Голодний як…
Хитрий як…
Впертий як…
Боязкий як…
Надутий як…
Неповороткий як…
Високий рівень ( 1 питання на вибір)
9. Чому Геракл (Прометей) став улюбленим героєм Давньої Греції?
10. Доведіть, що в героях байок втілюються людські якості в алегоричних образах.
11. Чим цікаві міфи? Обгрунтуйте відповідь прикладами.
12. Як ви розумієте слова українського байкаря Л.Глібова: «Здається, байка просто бреше. А справді – мудру правду чеше»? відповідь обґрунтуйте.
13. Назвіть причини виникнення міфів?