Контрольна робота "Математика 6 клас"

Про матеріал
Дана контрольна робота по темі "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа" Містить тестові завдання з вибором 1 правильної відповідь №1-8.Розраховані на 6 балів.Завдання 9 орієнтоване на роботу з координатною прямою та зображенням точок на ній.10 завдання-порівняння раціональних чисел.11 завдання -обчислити значення виразу.12 і 13 завдання-завдання підвищенного рівня складності.
Перегляд файлу

 

Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»

 (У завданні 1-8 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 Кожне завдання з 1-8 по 0,75 б)

  1. Знайдіть правильне твердження:  Число…

а) 0-натуральне; б) -25,11–раціональне;   г) -17-натуральне.

 

2. Яка з нерівностей є правильною?

  а)  1 5<-13;   б)  -9,4>-4,3;       в)-<-

3.    Між числами -1,4 та 0,7 розташовані такі цілі числа:

  а) -2;-1;0;1  б)-1;0   в)-1;0;1 г) інша відповідь.

 

4.    Для числа -19 протилежним є число …

   а) 0;          б) -;           в) ;          г) 19 

5.    Яке з чисел -2,5;0,5; 0,1;-1 є найбільшим?

   а)0,5;          б)-2,5;          в) 0,1;             г) -1.

6. На скільки одиниць перемістилася точка B(14), якщо після переміщення вона потрапила в точку E(12)?

а) 2      б)4       в)-2   г)інша відповідь

 

7.   Між якими послідовними цілими числами міститься число:  –0,42

А) -1 і -2     б) -1 і 0  в) -1 і 1   г)інша відповідь

8. Розв’яжіть рівняння

         а)-29;              б) -29;2 9              в) 0;              г) розв’язків немає.

 

9.(1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(-6); В(); С(-3,5); К(4); Р(-1,2); Т(6). Які з точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.

10.    (1,5 б.) Порівняйте числа:

 а)-258 і 254;    б)-7,1 і -7,3;   

 в) 4,2 і 0;                   г)0 і -2,1;    

 д)-0,4 і -0,399;                   е)-2  і -2.

11. (1 б) Обчислити 

12.(1б) Знайдіть два числа, кожне з яких більше за  , але менше від .

13. (1б) Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розгляньте всі можливі випадки): -9,6*8> -9,627?

     

docx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку