Математика 1 клас
Тема: Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 100. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв’язування життєвих задач. Операції з грошима.
Очікувані результати:
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності.
Вчитель: Я бачу, що ваші оченята сяють і ви готові до уроку. Тож, починаємо!
Раз, два, три, чарівна паличка, урок розпочати допоможи.
2.Перегляд мультфільму з обговоренням.
( Виключається екран, діти переглядають маленький уривок мультфільму про Цибуліно).
Діти, впізнали ви казкового героя. Хто це? А як одним словом назвати цих героїв.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Отже, хто герой нашого уроку? (Овочі).
Скільки їх? (Багато). Чим в математиці ми можемо замінити слово багато? (Числами).
Отже, що ми будемо роботи на уроці. (Додавати, віднімати, порівнювати числа).
ІІІ. Актуалізація знань та виявлення утруднення.
І Цибуліно, його друзі й вороги, міцно вкоренилися на нашому українському грунті? Чому?
Спробуйте порахувати всіх родичів Цибуліно, які лежать у корзинках на партах.(На партах –корзини з цибулинами.Їх кількість у групах різна від 40 до 70)
Діти рахують цибулини та кажуть відповідь:
IV. Включення в систему знань.
А тепер спробуйте записати числа, які пропонує Цибуліно.
(Діти на картках записують число цифрами).
Коли цибульки роздивилися по сторонах, то зрозуміли, що вони не одні. Хто ж жив поруч із цибульками?
Зелений чуб, червоний бік,
Смачний із нього чавлять сік.
Матусі варять з ним борщі,
Росте в городі на кущі.
(Помідор)
3.Складання задачі за малюнком.
4.Динамічна пауза «Овочевий салат»
Наші дітки люблять гратися. Кожна група – це певний овоч. Коли ви почуєте свою назву, міняєтеся місцями в групі. Як тільки чуєте слова «овочевий салат» міняється хто з ким хоче (Таким чином учні зробили обмін груп).
5.Робота в групах
( На столах лежать паперові тарілочки та малюнки різних овочів).
Діти, зараз ми спробуємо вибрати овочі, які потрібні для приготування певної страви.
1 група – борщ.
2 група – суп.
3 група – вінегрет.
4 група – олів’є.
Потрібно вибрати овочі , приклеїти на тарілочку.
Спробуйте за допомогою цеглинок скласти башточку, яка відповідає кількості овочів на тарілці.
У кого башточка найвища? У кого найнижча?
На зиму ми всі заготовляли овочі. Спробуйте показати скільки грошей ви витратили, щоб купити мішок картоплі та буряка.
(Діти показують купюри грошей, які відповідають певному числу)
Скільки коштує морква та буряк?
На скільки картопля дорожча від буряка?
Скільки коштує картопля, морква та буряк?
Яке число загубилося?
Обчисліть приклади та наклейте свої овочі на ящики.
V. Рефлексія.
- Що нового дізналися?
- Що сподобалось найбільше на уроці?
- Про що розповісте батькам вдома.
Оцініть свою роботу за допомогою цеглинок.
Після перерви діти висаджують цибулинки на пришкільних грядках при допомозі учнів 4 класу.