Контрольна робота "Множення та ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Контрольна робота складається з двох частин: перша частина - тестові завдання та одне завдання на співвідношення (у форматі ЗНО). Друга частина складена за рівнями навчальних досягнень: для учнів 1 - 2 рівнів (максимальна оцінка 8 балів), для учнів 3 - 4 рівнів (максимальна оцінка 12 балів). Для контрольної роботи використані завдання з Збірника завдань для 6 класу А.Г.Мерзляка, В.Б.Полонського, Е.М.Рабиновича, М.С.Якіра. та із збірників завдань для підготовки до ЗНО.
Перегляд файлу

6 клас,               Контрольна робота № 8

Тема «Множення та ділення раціональних чисел»

В – 1

1 частина

  1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,2)?

А) – 0,4;       Б) 0,4;      В) – 0,04;       Г) 0,04.

  1. Який знак треба поставить замість * в запису

                  (– 3)2 * (– 3)3 ?

А) < ;               Б) > ;              В) +.

  1. Розв’язати рівняння 12 х = – 6

А) – 2;       Б) ;       В) – ;    Г) 2.

  1. Найти значення виразу 5х – у, якщо х = – 2, у = – 3.

А) 13;              Б) – 7;        В) – 13;          Г) 7.

  1. Встановить відповідність між виразами  та їх значеннями 
  1. – 3 : (– 0,2)                    А) – 0,15;
  2. – 0,3 ∙ 0,5                      Б) 1,5;
  3. – 3 ∙ (– 0,5)                 В) 0,15;
  4. 0,45 : 3                          Г) – 15.

                                      Д) 15

2 частина

1-2 рівні

3 – 4 рівні

6. Обчислити

 1). – 9 + 4;      

 2). – 5 – 3;

 3). – 4 ∙ (– 8);  

 4). 36 : (– 6);

 5). – 12 – (– 20).

6. Обчислити

1). – ;               2).  – 2 – ( – 4);

3). 2 ∙ (– 1);       4). – 5,8 : (– 9).

 

7. Знайти значення виразу

1). 20 : (– 5) – 27 : (– 4– 5)

2). – 6 ∙ (– 2) + 5 ∙ (– 3).

7. Знайти значення виразу

1). (0,8 – 2,86 : 2,6)∙(3,04 – 7,02);

2). – 3 + 2 ∙ (– 10 – (– 3,6) : )

 

 

 

 

6 клас,               Контрольна робота № 8

Тема «Множення та ділення раціональних чисел»

В – 2

1 частина

  1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,3)?

А) – 0,9;       Б) 0,9;      В) – 0,09;       Г) 0,09.

  1. Який знак треба поставить замість * в запису

                  (– 4)2 * (– 5)3 ?

А) < ;               Б) > ;              В) +.

  1. Розв’язати рівняння 10 х = – 5

А) – 2;       Б) ;       В) – ;    Г) 2.

  1. Найти значення виразу 3х + у, якщо х = – 3, у = – 4.

А) 13;              Б) – 7;        В) – 13;          Г) 7.

  1. Встановить відповідність між виразами  та їх значеннями

1). – 5 : (– 0,2)                   А)  0,25;

2). – 0,5 ∙ 0,5                      Б) 2,5;

3). – 5 ∙ (– 0,5)                  В) – 0,25;

4). 0,75 : 3                          Г)  25.

                                            Д) – 25

2 частина

1-2 рівні

3 – 4 рівні

6. Обчислити

  1). – 7 + 2;          

  2). – 4 – 2;

  3). – 5 ∙ (– 6);    

  4). 32 : (– 4);

  5). – 15 – (– 20).

6. Обчислити

1). – ;             2).  – 6   – ( – 8 )

3). 3 ∙ (– 1);        4). – 7,2 : (– 7).

 

7. Знайти значення виразу

1). 32 : (– 4) – 24 : (–3– 5)

2). – 8 ∙ (– 3) + 4 ∙ (– 2).

7. Знайти значення виразу

1). (– 1,2 + 4,32 : (– 18)): ( – 0,001) ∙ (– 0,3);

2). – 2 + 2 ∙ (– 15  – (– 4,8) : )

 

 

 

 

 

6 клас,               Контрольна робота № 8

Тема «Множення та ділення раціональних чисел»

В – 3

1 частина

  1. Чому дорівнює квадрат числа ( – 0,1)?

А) – 0,1;       Б) 0,2;      В) – 0,01;       Г) 0,01.

  1. Який знак треба поставить замість * в запису

                  (– 2)2 * (– 3)3 ?

А) < ;               Б) > ;              В) +.

  1. Розв’язати рівняння  – 14 х = 7

А) – 2;       Б) ;       В) – ;    Г) 2.

  1. Найти значення виразу  х – 2 у, якщо х = – 2, у = – 3.

А) 12;              Б) – 4;        В) – 12;          Г) – 4.

  1. Встановить відповідність між виразами  та їх значеннями 
  1. – 6 : (– 0,2)                    А) – 0,3;
  2. – 0,6 ∙ 0,5                      Б) – 0,03;
  3.  60 ∙ (– 0,5)                   В) 30;
  4. 0,15 : 5                          Г) – 30.

                                      Д) 0,03

2 частина

1-2 рівні

3 – 4 рівні

6. Обчислити

1). – 6 + 2;   

2). – 4 – 5;

3). – 3 ∙ (– 8); 

4). 42 : (– 6);

5). – 15 – (– 10).

6. Обчислити

1). – ;                    2).  – 2 – ( – 4 );

3). 2 ∙ (– 1 );       4). – 5,8 : (– 6).

7. Знайти значення виразу

1). 30 : (– 5) – 21 : (– 4– 3)

2). – 8 ∙ (– 2) + 4 ∙ (– 3).

7. Знайти значення виразу

1). (– 1,7 + 3,64 : (– 1,4)) : (– 0,001)∙(– 0,4);

2). – 3 – (– 8   – (– 4,5) : ) 2

 

 

 

 

6 клас,               Контрольна робота № 8

Тема «Множення та ділення раціональних чисел»

В – 4

1 частина

  1. Чому дорівнює куб числа ( – 0,2)?

А) – 0,6;       Б) 0,6;      В) – 0,008;       Г) 0,008.

  1. Який знак треба поставить замість * в записи

                  (– 5)2 * (– 4)3 ?

А) < ;               Б) > ;              В) +.

  1. Розв’язати рівняння 15 х = – 3

А) – 5;       Б) ;       В) – ;    Г) 5.

  1. Найти значення виразу х – 3у, якщо х = – 3, у = – 4.

А) 15;              Б) – 9;        В) – 15;          Г) 9.

  1. Встановить відповідність між виразами  та їх значеннями

1). – 4 : (– 0,2)                   А) – 0,2;

2). – 0,4 ∙ 0,5                      Б) 0,02;

3). – 40 ∙  0,5                      В) 0,2;

4). 0,14 : 7                          Г) – 20.

                                            Д) 20

2 частина

1-2 рівні

3 – 4 рівні

6. Обчислити

1). – 9 + 7;          

2). – 3 – 2;

3). – 5 ∙ (– 4);    

4). 32 : (– 8);

5). – 25 – (– 10).

6. Обчислити

1). – ;                 2).  – 4   – ( – 7 )

3). 5 ∙ (– 2 );         4). – 7,2 : (– 7).

7. Знайти значення виразу

1). 28 : (– 4) – 24 : (–1 – 5)

2). – 6 ∙ (– 3) + 7 ∙ (– 2).

7. Знайти значення виразу

1). (– 2,3 – 3,91 : (– 2,3)): ( – 0,01) ∙ (– 0,7);

2). – 4 + 2 ∙ (– 11   – (– 5,4) : )

 

 

 

 

 

Відповіді

1 частина:     Всього (3 бали)

№ завдання

1

2

3

4

5(1 бал)

1

2

3

4

Бали

0,5

0,5

0,5

0,5

0,25

0,25

0,25

0,25

В – 1

Г

Б

В

Б

Д

А

Б

В

В – 2

Г

Б

В

В

Г

В

Б

А

В – 3

Г

Б

В

Г

В

А

Г

Д

В – 4

Г

Б

В

Г

Д

А

Г

Б

 

2 частина: 1 – 2 рівні всього 7 балів;   

№ завдання

1 – 2 рівні

6 (2 бали)

7

1

2

3

4

5

1

1

Бали

0,4

0,4

0,4

0,4

0,4

1

1

В – 1

-5

-8

32

-6

8

-1

-3

В – 2

-5

-6

30

-8

5

-5

16

В – 3

-4

-9

24

-7

-5

-3

4

В – 4

-2

-5

20

-4

-5

-3

4

 

2 частина: 3 – 4 рівні всього 12 балів

завдання

3 – 4 рівні

6

7

1

2

3

4

1

2

Бали

1

1

1

1

2,5

2,5

В – 1

-1

1

- 4

-

11,94

-24,95

В – 2

-1

1

- 4

1

-432

3

В – 3

-1

1

-3

-

-1720

-1

В – 4

-1

2

- 16

-1

-42

17

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
28444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку