6 клас, Контрольна робота № 8
Тема «Множення та ділення раціональних чисел»
В – 1
1 частина
А) – 0,4; Б) 0,4; В) – 0,04; Г) 0,04.
(– 3)2 * (– 3)3 ?
А) < ; Б) > ; В) +.
А) – 2; Б) ; В) – ; Г) 2.
А) 13; Б) – 7; В) – 13; Г) 7.
Д) 15
2 частина
6 клас, Контрольна робота № 8
Тема «Множення та ділення раціональних чисел»
В – 2
1 частина
А) – 0,9; Б) 0,9; В) – 0,09; Г) 0,09.
(– 4)2 * (– 5)3 ?
А) < ; Б) > ; В) +.
А) – 2; Б) ; В) – ; Г) 2.
А) 13; Б) – 7; В) – 13; Г) 7.
1). – 5 : (– 0,2) А) 0,25;
2). – 0,5 ∙ 0,5 Б) 2,5;
3). – 5 ∙ (– 0,5) В) – 0,25;
4). 0,75 : 3 Г) 25.
Д) – 25
2 частина
1-2 рівні |
3 – 4 рівні |
6. Обчислити 1). – 7 + 2; 2). – 4 – 2; 3). – 5 ∙ (– 6); 4). 32 : (– 4); 5). – 15 – (– 20). |
6. Обчислити 1). – – ; 2). – 6 – ( – 8 ) 3). 3 ∙ (– 1); 4). – 7,2 : (– 7).
|
7. Знайти значення виразу 1). 32 : (– 4) – 24 : (–3– 5) 2). – 8 ∙ (– 3) + 4 ∙ (– 2). |
7. Знайти значення виразу 1). (– 1,2 + 4,32 : (– 18)): ( – 0,001) ∙ (– 0,3); 2). – 2 + 2 ∙ (– 15 – (– 4,8) : ) |
6 клас, Контрольна робота № 8
Тема «Множення та ділення раціональних чисел»
В – 3
1 частина
А) – 0,1; Б) 0,2; В) – 0,01; Г) 0,01.
(– 2)2 * (– 3)3 ?
А) < ; Б) > ; В) +.
А) – 2; Б) ; В) – ; Г) 2.
А) 12; Б) – 4; В) – 12; Г) – 4.
Д) 0,03
2 частина
1-2 рівні |
3 – 4 рівні |
6. Обчислити 1). – 6 + 2; 2). – 4 – 5; 3). – 3 ∙ (– 8); 4). 42 : (– 6); 5). – 15 – (– 10). |
6. Обчислити 1). – – ; 2). – 2 – ( – 4 ); 3). 2 ∙ (– 1 ); 4). – 5,8 : (– 6). |
7. Знайти значення виразу 1). 30 : (– 5) – 21 : (– 4– 3) 2). – 8 ∙ (– 2) + 4 ∙ (– 3). |
7. Знайти значення виразу 1). (– 1,7 + 3,64 : (– 1,4)) : (– 0,001)∙(– 0,4); 2). – 3 – (– 8 – (– 4,5) : ) ∙ 2 |
6 клас, Контрольна робота № 8
Тема «Множення та ділення раціональних чисел»
В – 4
1 частина
А) – 0,6; Б) 0,6; В) – 0,008; Г) 0,008.
(– 5)2 * (– 4)3 ?
А) < ; Б) > ; В) +.
А) – 5; Б) ; В) – ; Г) 5.
А) 15; Б) – 9; В) – 15; Г) 9.
1). – 4 : (– 0,2) А) – 0,2;
2). – 0,4 ∙ 0,5 Б) 0,02;
3). – 40 ∙ 0,5 В) 0,2;
4). 0,14 : 7 Г) – 20.
Д) 20
2 частина
1-2 рівні |
3 – 4 рівні |
6. Обчислити 1). – 9 + 7; 2). – 3 – 2; 3). – 5 ∙ (– 4); 4). 32 : (– 8); 5). – 25 – (– 10). |
6. Обчислити 1). – – ; 2). – 4 – ( – 7 ) 3). 5 ∙ (– 2 ); 4). – 7,2 : (– 7). |
7. Знайти значення виразу 1). 28 : (– 4) – 24 : (–1 – 5) 2). – 6 ∙ (– 3) + 7 ∙ (– 2). |
7. Знайти значення виразу 1). (– 2,3 – 3,91 : (– 2,3)): ( – 0,01) ∙ (– 0,7); 2). – 4 + 2 ∙ (– 11 – (– 5,4) : ) |
Відповіді
1 частина: Всього (3 бали)
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5(1 бал) |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||
Бали |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
0,25 |
В – 1 |
Г |
Б |
В |
Б |
Д |
А |
Б |
В |
В – 2 |
Г |
Б |
В |
В |
Г |
В |
Б |
А |
В – 3 |
Г |
Б |
В |
Г |
В |
А |
Г |
Д |
В – 4 |
Г |
Б |
В |
Г |
Д |
А |
Г |
Б |
2 частина: 1 – 2 рівні всього 7 балів;
№ завдання |
1 – 2 рівні |
||||||
6 (2 бали) |
7 |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
1 |
|
Бали |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
1 |
1 |
В – 1 |
-5 |
-8 |
32 |
-6 |
8 |
-1 |
-3 |
В – 2 |
-5 |
-6 |
30 |
-8 |
5 |
-5 |
16 |
В – 3 |
-4 |
-9 |
24 |
-7 |
-5 |
-3 |
4 |
В – 4 |
-2 |
-5 |
20 |
-4 |
-5 |
-3 |
4 |
2 частина: 3 – 4 рівні всього 12 балів
№ завдання |
3 – 4 рівні |
|||||
6 |
7 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
|
Бали |
1 |
1 |
1 |
1 |
2,5 |
2,5 |
В – 1 |
-1 |
1 |
- 4 |
- |
11,94 |
-24,95 |
В – 2 |
-1 |
1 |
- 4 |
1 |
-432 |
3 |
В – 3 |
-1 |
1 |
-3 |
- |
-1720 |
-1 |
В – 4 |
-1 |
2 |
- 16 |
-1 |
-42 |
17 |