Запропоновані завдання мовної теми дають можливість вчителю визначити рівень успішності учнів за темами «Слово. Значення слова», «Будова слова»; а також розвивати в учнів писемне мовлення; виховувати охайність та культуру оформлення письмових робіт.Контрольну роботу розроблено для виконання 2 варіантами.
Перевірочна робота з мови. Слова. Значення слова. Будова слова. 3 клас Варіант 1
1.Корінь- це……. А) змінна частина слова; В) спільна частина споріднених слів ; В) незмінна частина слова. 2. Виберіть правильну відповідь ,де є слово з прийменником А) (с)хід; Б) (по) дорозі ; В) (на) малювати . 3.Виберіть правильну відповідь Слова товариш ,приятель , друг - це А) антоніми ; Б) синоніми ; В ) споріднені слова. 4.Визначте слово ,в якому пропущений кінцевий глухий приголосний звук
А) хлі(б),(п) Б) сні (п), ( б В ) голу (б) ,(п)
5.Змініть слова так,щоб у них відбулося чергування приголосних і голосних звуків
кінь – сніг - стіл - пух- 6. Розберіть слова за будовою Розквітло ,зимонька ,небо, медівник ,березовий . 7.Складіть і запишіть , речення зі слів ,вставляючи пропущені закінчення і позначте їх… Прохолодною , хвил…. , захлюпотіла , річк… У , рибк.., прозорій , сплеснула,вод… 8.Перепишіть текст ,розкриваючи дужки. Виділіть префікси і підкресліть прийменники . Доберіть заголовок. (До)школи (по)чинай (з)биратися звечора. (По)дивись (роз)клад ,(при)гадай ,які уроки чекають на тебе завтра і (по)чинай готуватися (до)зустрічі з ними. Одяг і взуття теж варто (по)чистити заздалегідь.
Перевірочна робота з мови. Слова. Значення слова. Будова слова. 3 клас Варіант 2
1.Змінна частина слова називається ……. А) префікс ; Б) закінчення; В)корінь 2. Виберіть правильну відповідь , де є слово префіксами А) (за) хід ; Б) (з) гори ; В) (біля) хати. 3.Виберіть правильну відповідь Слова дружба ,дружній ,дружити - це А) антоніми ; Б) синоніми ; В ) споріднені слова. 4.Визначте слово ,в якому пропущений кінцевий глухий приголосний звук А) гарбу( з) ,(с) Б) плу (г), ( х) В ) сер(п),(б) 5.Змініть слова так,щоб у них відбулося чергування приголосних і голосних звуків вечір – дорога - рука- щока- 6. Розберіть слова за будовою Медовий ,синок ,записка ,верба ,садівник. 7.Складіть і запишіть , речення зі слів ,вставляючи пропущені закінчення і позначте їх… Кожного , до школ… , ранк…., я , лісовою, поспішаю, стежк…. З неб… , і сніжинк…. , падають ,легкі. 8.Перепишіть текст ,розкриваючи дужки. Виділіть префікси і підкресліть прийменники . Доберіть заголовок. (З) дерева (зі)стрибнула білочка . Почала вона (роз)грібати сніг (під)ялинкою та шукати свої запаси ,які ще (з )осені (при)ховала. Коли це зирк – шишка лежить.(З)раділа білочка ,сіла на пеньок і почала її гризти .