17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Тестові завдання з української мови для 3 класу (1 семестр)

Про матеріал

Тестові завдання з української мови для 3 класу (1 семестр)

Перевірка мовних знань і вмінь за темами: "Текст. Речення", "Іменник", "Прикметник. Дієслово".

Зміст архіву
Перегляд файлу

Перевірка мовних знань і вмінь («Текст», «Речення», «Будова слова»)

1.Текст – це …

а) окремі речення;    б) зв’язне висловлювання; в) група слів.

2.Обери розповідне речення.

а) Де ти, журавлику, зимуватимеш?

б) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!

в) Діло майстра величає!

3.Який запис є реченням?

а) Світить сонечко.                    б) У небі.                           в) Це було.

4.Спільна частина споріднених слів називається …

а) основа;      б) суфікс;   в) корінь.

5.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.

    Одного разу під’їхав підйомний кран. Жив на світі дуже впертий ослик. Він підняв пустуна і відвіз далеко. Стане на дорозі й нікому не дає пройти.

6.Склади і запиши спонукальне речення.

7.Розбери за будовою слова (закінчення, основа, корінь, суфікс, префікс)

    Садовий, монастир, перекричати, дитина.

8.Допиши текст. У першому реченні підкресли члени речення.

    Скоро настане холодна зима. Прудка білочка …

 

Перегляд файлу

Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Іменник»  

1-в

1. Іменники відповідають на питання:

а) хто? що?  б) який? яка? яке?  в) що робити?

2. Іменники, до яких можна додати слова вона, моя, належать до:

а) чоловічого роду;           б) жіночого роду;   в) середнього роду.

3. Обери варіант, у якому усі  іменники у множині:

а) дерева, гори, вікно; б) казки, сни, яблука; в) хати, дим, поле

4.  Визнач відмінок іменника «братові».

а) Кличний;   б) Орудний;   в) Давальний.

5. Спиши речення, розкриваючи дужки.

1) У (Х, х)арківській (О,о)бласті є (М, м)істо  (І,і)зюм.

2) У (р, Р)осії є чудове (М, м)істо  (о, О)рел.

6. Випиши іменники середнього роду:

Калина, золото, музикант, здоров’я, блискавка, курча, ящик, пташеня.

7. Від поданих слів запиши спільнокореневі іменники:

Весняний - _____ ; читати - _____ ; щасливий - ______ ; кричати - ____ .

8. Склади і запиши одне речення на тему «Допомога тваринам взимку».

Підкресли головні (підмет, присудок) і другорядні члени речення.

 

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Іменник»  

2-в

1. Іменники відповідають на питання:

а) що робити?  б) який? яка? яке?  в) хто? що?

2. Іменники, до яких можна додати слова він, мій, належать до:

а) чоловічого роду;           б) жіночого роду;   в) середнього роду.

3. Обери варіант, у якому усі  іменники у множині:

а) клас, вулиця, сміх;          б)герої, землі, нігті;      в) дерева, гори, вікно.

4.  Визнач відмінок іменника «песикові».

а) Кличний;   б) Орудний;   в) Давальний.

5. Спиши речення, розкриваючи дужки.

1) У  (к, К)уп′янському  районі  є  (с, С)ело  (п, П)одоли.

2) У  (Н, н)іни є молодший (Б, б)ратик  (Р, р)оман.

6. Випиши іменники середнього роду:

Хліб, срібло, селище, хижак, газета, медаль, подвір’я, колесо.

7. Від поданих слів запиши спільнокореневі іменники:

Польовий - ____ ; малювати - _____ ; лісовий - ____ ; свистіти - ____ .

8. Склади і запиши одне речення на тему «Допомога тваринам взимку».

Підкресли головні (підмет, присудок) і другорядні члени речення.

Перегляд файлу

Перевірка мовних знань і вмінь за темами  «Прикметник. Дієслово» 

1-в

1.Слова, що є ознаками предметів, називаються …

а) іменниками; б) прикметниками;  в) дієсловами.

2.Дієслова святкуватиме, намалюють вжиті у формі …

а) минулого часу;    б) теперішнього часу;    в) майбутнього часу.

3.Рід прикметника залежить від …

а) іменника;  б) прикметника;  в) дієслова.

4.Обери рядок, у якому правильно записані дієслова.

а) нечитає, нехитруй; б) не був; не їли; в) не їде, неспіває.

5.Від поданих дієслів утвори дієслова, які відповідатимуть на питання що зробити? Запиши.

Співати - ______ ; прибирати - ______ ; їсти - ______ ; вчитися - ______ .

6.Постав прикметники з іменниками у потрібній формі. Запиши.

1) Під (розлоге дерево) ночував зайчик. 

2) Птахи ласують ягодами (червона калина).

7. Добери потрібні за змістом слова. Запиши утворений текст. У першому реченні підкресли головні і другорядні члени реченні.

 _____ тепла весна. Лагідно ______ ласкаве сонечко. На деревах _____ бруньки.

8. Напиши три правила поведінки у школі, використовуючи частку НЕ.

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь за темами  «Прикметник. Дієслово» 

2-в

1.Слова, що є ознаками предметів, називаються …

а) дієсловами; б) іменниками;  в) прикметниками.

2.Дієслова святкує, малює вжиті у формі …

а) минулого часу;    б) теперішнього часу;    в) майбутнього часу.

3.Рід прикметника залежить від …

а) дієслова;  б) прикметника;  в) іменника.

4.Обери рядок, у якому правильно записані дієслова.

а) не був; не їли; б) нечитає, нехитруй; в) не їде, неспіває.

5.Від поданих дієслів утвори дієслова, які відповідатимуть на питання що зробити? Запиши.

Жартувати - ______ ; мити - ______ ; їсти - ______ ; клеїти - ______ .

6.Постав прикметники з іменниками у потрібній формі. Запиши.

1) У лісі насипало багато (білий сніг).

2) Земля умита (сонячне проміння).

7. Добери потрібні за змістом слова. Запиши утворений текст. У першому реченні підкресли головні і другорядні члени реченні.

 _____ весняний дощ. Він обмив ________ листочки, напоїв травичку. Пташки весело ________ пісні.

8. Напиши три правила поведінки у школі, використовуючи частку НЕ.

zip
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку