Контрольна робота на тему: " 11.Україна в першому повоєнному десятилітті".

Про матеріал
Кластер: "11.Історія України.Розробки". Модуль: "Розділ І."Україна в першому повоєнному десятилітті ". Проект: "11клас.І семестр.1контр.Укр. 40-50 ті р. ". Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи).
Перегляд файлу

                                                                           ЗАВДАННЯ

з історії України

для проведення тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

Розділ І . « Україна  в першому повоєнному десятилітті.»

 

І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді із запропонованих чотирьох варіантів

( 10 по 0,5 бала)

 

1. Комуністична влада називала  «українськими буржуазними націоналістами»:

 

А)  емігрантів;

Б)  усіх, хто походив із буржуазного середовища;

В)  усіх,  хто  виступав  за  збереження  мови,  культури,  звичаїв  українського народу;

Г)  усіх, хто виступав проти збереження культурних і мовних традицій українського народу.

 

2.В якому році було завершено формування території УРСР:

   

   А) 1951 р.;           Б) 1944 р.;           В) 1945 – 1947 рр. р.;        Г) 1954 р.

 

3. Українську греко-католицьку церкву було ліквідовано в:

 

А)  грудні 1945 р.;     Б)  березні 1946 р.;     В)  жовтні 1947 р.;      Г)  березні 1948 р.

 

4. Володимира Сосюру було звинувачено в „буржуазному націоналізмі” за твір

 

А) „Любіть Україну”       Б) „Третя рота”       В) „Червона зима”     Г) « Наш прапор»

 

5. Політична акція « операція  «Вісла»  відбулася в..

 

 А) 1963р.         Б) 1951р.           В) 1947р.          Г) 1948р.

 

6. Яке значення мала зміна кордонів УРСР, що сталася в результаті  ІІ світової війни?

 

А) УРСР стала найбільшою державою Європи

Б) значно зріс економічний потенціал

В) зміцніли позиції УРСР на міжнародній арені

Г) основна маса етнічно українських земель об’єдналася в межах єдиної держави.

 

7.  Вигнання, висилка,переміщення  окремих груп чи цілих народів  з постійного місця проживання має назву …

 

   А)  депопуляція;   Б)  депортація;    В)  репатріація;     Г)  мобілізація

 

8.  Теорія, що сповідує байдуже ставлення до батьківщини та свого народу, заперечує патріотизм, національну незалежність й висуває  ідею створення світової держави, світового громадянства:

 

          А)  гегемонізм;     Б)   пацифізм;       В)  альтруїзм ;       Г)  космополітизм.

 

9. Якими  методами  здійснювалась відбудова народного господарства УРСР в ІІ пол.40-х-на поч. 50-х рр.?

 

А)  шляхом залучення іноземних інвестицій;

Б)  завдяки запровадженню системи реформ;

В)  шляхом суспільно-політичних репресій і позаекономічним примусом

Г)  шляхом прийняття нового прогресивного законодавства.

 

10. Перелік яких термінів і понять потрібно використовувати, характеризуючи культурне життя в Україні після ІІ світової війни:

А) масові репресії, “розстріляне відродження”, “соціалістичний реалізм”;

Б) “культурна революція”, літературно-мистецькі об’єднання, “буржуазний націоналізм”;

В) “безрідний космополітизм”, “лисенківщина”, “буржуазний націоналізм”, репресії;

Г) “жданівщина”, “розстріляне відродження”, репресії, “низькопоклонство перед Заходом”.

 

ІІ. Завдання цієї форми вимагають встановлення відповідності (співвідношення)

 «дата – подія»; «персона – посада»

 

 11. Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали ці особи. ( 2 бала)

А)     В. Кук

 1  народний комісар  закордонних справ УРСР

Б)     Д. Мануїльський

 2  президент Академії Наук УРСР

В)    О.Палладін

 3  митрополит Української греко-католицької церкви

Г)    Й. Сліпий

 4  один із керівників збройного підпілля УПА

 

 5.розробник МЕОМ(малої електронної обчислювальної машини)

 

III. Завдання цієї форми складаються з  чотирьох подій, які треба розташувати в правильній послідовності.

 

12. Розташуйте в логічній послідовності такі події:     ( 2 бала)

 

А)  ліквідація Української греко-католицької церкви (УКГЦ);

Б)  операція «Вісла»;

В)  відновлення радянської влади на західноукраїнських землях;

Г)  смерть керівника УПА  Романа. Шухевича

 

 

IV.Завдання цього рівня передбачають правильний вибір трьох відповідей із множинного ряду        ( 3 бала)

 

13.Особливість процесу післявоєнної відбудови народного господарства України (1945 – початку 1950-х рр.) визначалася:

 

  1.  Пріоритетними галузями господарства було визнано: важку промисловість,транспорт і паливно-енергетичний комплекс
  2.  Спрямуванням основної частини капіталовкладень у соціальну сферу.
  3.  Зменшення капіталовкладень в розвиток військово-промислового комплексу в зв’язку із завершенням війни.
  4.  Опорою лише на власні сили без зовнішньої допомоги.
  5.  Першочергово відбудовувались дороги, засоби сполучення і зв’язку.
  6.  Використанням фінансової та технічної допомоги за “планом Маршалла ”.
  7.  У сільське господарство вкладалося лише 7% загального обсягу фінансування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання з історії України

для проведення тематичного оцінювання для учнів 11-х класів

Розділ І . « Україна  в першому повоєнному десятилітті.»

 

Відповіді

 

1.В

2.Г

3.Б

4.А

5.В

6.Г

7.Б

8.Г

9.В

10.В

 

11. А4, Б1, В2, Г3;

12.В,А,Б,Г

 

13.1,4,7

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коман Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
3 липня 2021
Переглядів
5977
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку